Elif'in ağzından
Bugün her zamankinden daha tuhaf uyanmıştım ve bunun sebebini az çok tahmin edebiliyordum çünkü babam dün akşam benimle birşeyler konuşabilmek için şekilden şekile girmişti resmen ve o anlatmak için kıvrandığı şeyi bugün büyük ihtimalle öğrenicektim o yüzden yataktan kalktığım gibi elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltıya indim.
Elif: Günaydin babacim.
Engin: Günaydın çiçek kızım.
Elif: kahvaltı da hazırmış bakıyorum
Engin:her zamanki gibi
Elif: İmalı bir şekilde,yani bugün benimle birşey konusucagindan değil dimi babacim.
Engin: burnundan makas aldım ve,konuşucamda bunun kahvaltı hazirlamamla hiç alakası yok haberin olsun cimcimem.
Elif:peki ya öyle olsun neyse şuanlık bu konuyu es geçiyorum çünkü şu karşımda duran menemen mis gibi kokuyor.
Engin: özel tarif biliyosun.
Elif:bi an duraksadım, evet annemin tarifi...
Engin: üzül diye söylemedim
Elif: üzülmedim ki hem alıştım ben sonuçta üzerinden ne kadar zaman geçti.
Engin: sarıldım ve, güçlü kızım benim
Elif:senin kızınım ne bekliyodun ki
Engin:iyi ki benim kızımsın iyi ki.Kahvaltımızı yaptıktan sonra birlikte evimizin bahçesine çıktık.
Engin:Ben bize bi kahve yapıp getiriyim.
Elif:mevzu derin diyosun.
Engin:sen böyle yapınca daha da telaş yapıyorum.
Elif:ya tamam sen git de kahvelerimizi getir ha bu arada benimki şekerli olsun babacim.
Engin:bak bak nasıl konuşuyo babasıyla
Elif: güldüm ve, hadi hadiBabama her ne kadar farkettirmesem de anlatıcağı şeyi tahmin ediyordum çünkü onda uzun zamandır bi değişiklik görüyordum yüzündeki o eski neşe geri gelmişti resmen ve bunu tek bi sebebe bağlıyordum oda hayatında bi kadının olduğu gerceğiydi...
Engin: kahveler hazır küçük hanım.
Elif: köpüğüne bi bakim hmm iyimiş
Engin:yeni okul yılı da başlıyor, okulundan memnun musun?
Elif:Evet çok seviyorum arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi.
Engin: güzel.
Elif:Baba artık anlatır mısın? Ben çocuk değilim oyalama beni daha fazla.
Engin: Biliyorum artık kocaman kız oldun,diyerek gözlerinin içine gururla baktım
Elif:merak etme baba bana karşı her zaman açık olabilirsin.
Engin: kızım nerden başlasam bilemiyorum.
Elif:Bi yerden başla işte aaa
Engin: Yıllardır yıllardır hayatımdaki tek kız sen oldun annenden sonra kendimi sadece sana adadım senin için çalıştım ve sana hem anne hemde baba olabilmek için çabaladım.Gözlerim dolmuştu.
Elif: Bunların hepsini biliyorum baba emeğinin karşılığını hiçbir zaman ödeyemem.
Engin:Ben ben tekrardan aşık oldum Elif, biliyorum benden nefret ediceksin belkide beni istemiceksin hatta annene ihanet ettigimi düşüneceksin ama-Babamin lafını kesmiştim ve gözyaşlarıma hakim olamamimıştım.
Elif:Baba sakin ol ben zaten biliyodum
Engin:Ne? Nasıl.
Elif:Hafif gülümsedim,son zamanlarda fazla şapsaldin.
Engin:Hadi ya o kadar belli ettim mi?
Elif:E biraz.
Engin: Ağlama eğer sen istersen bitiririm hem oda çok anlayışlı.Gözyaşlarımı sildim ve kendimi toparladım.
Elif:O? Hee cici annem.
Engin: kızım öyle bakma üzüyorsun beni.
Elif:Baba...kusura bakma ama ben kimseyi annem yerine koyamam her ne kadar bazen yüzünün şekli bile hafızamdan silinse de anne kokusu hep bi başkadır ama bu senin hayatın zaten yıllarını benim için heba ettin çok şeyden vazgeçtin o yüzden ben tarafından sorun yok sen nasıl mutluysan bende öyle mutluyum.
Engin:duyguladim ve sarıldım,sana iyi ki demekten hiçbir zaman vazgeçmicem canım kızım benim
Elif:Ayhh tamam baba bu kadar duygusallık yeter dimi,ne zaman tanışıyorum sevgilinle.
Engin: tanışma şeyy haber gelicek bu akşam.
Elif:Ne haberi?
Engin:onunda senin yaşında bi oğlu var.
Elif:ordan da izin alincak belli oldu.