22. Bölüm

55 6 30
                                    

Satır başı yorumlarınızı bekliyorum canlar....❤️❤️❤️❤️

Yazardan
Hemşire her ne kadar Aycan'ın yüzünü kapatıp gitmek istesede Asena'lar buna engel olur. Barış ağlamaktan harap olmuş durumda sevdiği kızın öldüğüne inanmak istemez. Lale ağlamaklı bir ses tonuyla:Gitmedin.. Gitmedin. Hala bizimlesin. Uyan kuzum nolur.
Berkan:Boncuğum kalk hadi.
Lale:Berkan, Aycan ölmedi.

Berkan:Lale'm, boncuğum sende doktorsun. Aycan'ın elini tuttuğunda nabzının atmadığını biliyorsun. Aycan'ın öldüğünü biliyorsun
Barış:Ölmedin.. Ölmedin..
Barış ayağa kalkıp sevdiği kızın yanına gider ve bir eliyle sevdiği kızın elini diğer eliylede sevdiği kızın yüzüne dokunarak konuşmaya başlar:Hadi.. Hadi sık elimi.

-(ağlıyarak) Aycan.. Aycan nolur.. Nolur yapma bunu. Beni sensiz bırakma. Beni nefessiz bırakma. Hadi sık elimi. Bak bana, gül bana hadi nefesim. Aycan beni nefessiz bırakma. Beni bırakma nefesim.
Barış bunu söyledikten sonra Lale ayağa kalkar ve Suat beyin yaptırmadığı iğneyi kendisi yapmak ister. Ama Berkan, ona engel olur. Lale bağırarak:BERKAN BIRAAAAK. BIRAK ONLARIN YAPAMADIĞINI BEN YAPICAM. KARDEŞİMİ GERİ DÖNDÜRÜCEM. BIRAAAAK
Berkan:Lale saçmalama. Bırak şunu
Berkan, Lale'nin elinden iğneyi alıp yere atarak Lale'ye sımsıkı sarılır.

Barış:Öldürücem o şerefsizi. Seni benden aldığına pişman edicem onu.
Barış bunu söyledikten sonra tam gidicekken bir el onu durdurur. Barış, kendisini durduran ele baktığında Aycan olduğunu görür. Diğer elini sevdiği kızın yüzüne yerleştirerek konuşmaya başlar:Aşkım

Aycan gözlerini açamaz ama hala sevdiği adamın elini sıkmaya devam eder. Hemşire cihaza baktığında Aycan'ın kalbinin yeniden attığını görür. Doktora bir çağrı bıraktığında herkes mutluluktan ağlamaya başlar.

Barış:Seni seviyorum. Seni çok seviyorum nefesim
Aycan gözlerini açmadan:Gi.. Gi.. Gitme bir.. Bir yere.
Barış:Burdayım aşkım. Bir yere gitmiycem. Korkma. Seni asla bırakmıycam. Sen yeterki beni bırakma.
Barış bunu söyledikten sonra doktor gelir ve herkesin dışarıya çıkmasını ister.

Barış'tan
Aycan, beni bırakmamıştı. Doktor onun öldüğünü söylediğinde hepimiz dağılmıştık. Ama sonra sevdiğim kız hayata geri dönmüştü. Hepimiz dışarıya çıktığımızda Asena konuşmaya başladı:Barış
Barış:Efendim
Bunu söylememle Asena hiçbir şey söylemeden çantasından bişey çıkartarak konuşmaya başladı:Aycan sana bunu vermemi istedi.
Asena'nın bana uzattığı defteri elime alarak konuşmaya başladım:Ne bu?

Asena:Lise yıllarımızda yazmıştı. Ben okumak istediğimde okumama izin vermiyordu. Her okumak istediğimde bana sonra okursun. Ama senden önce sevdiğim adam, aşık olduğum adam okuycak demişti.
Barış:Günlük mü tutmuş?
Asena:Oku anlarsın ne olduğunu. Defteri bana verdiğinde ben okudum.

Ben tam defterin kapağını açıcakken yoğun bakımdan doktor çıktığında hepimiz onun karşısına geçtiğimizde doktor konuşmaya başladı:Gözünüz aydın. Arkadaşınız sizi bırakmadı. İlk defa böyle bir mucizeyle karşılaştım.

Barış:Görebilir miyim onu?
Dr Suat Birtan:Birazdan normal odaya alıcaz. O zaman görürsün.
Doktor gittiğinde ben elimdeki deftere baktım.

🦅🐥

Barış'tan devam
Sevdiğim kızı normal odaya almışlardı. Bende onunla birlikte içeriye girmiştim. Hemşire serumunu bağlayıp gittiğinde bende yatağın yanındaki koltuğa oturup elimdeki defterin ilk sayfasını açtığımda yere bir kağıt düştü. O kağıdı yerden alıp pantolonumun cebine koydum. Sonrada ilk sayfayı okumaya başladım:Her yeni yıl yeni bir umut demektir. Ama benim bir umudum kalmadı.

Beni Bırakma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin