32-"Ozan Çok İyi Geldi Bana."

2.7K 286 211
                                    

Bol bol yorum ve oy istiyorum sizden😽

~~~~

"Bu kol bozuk amına koyayım."

Gökhan, Kerem ile oyun oynarken Kerem'in mızmızlanmasını dinliyor arada da kafasına vuruyordu. Gece bizimle kalacaklarını söyleyip gitmemişlerdi. Ozan bana söylemese de bozulmuştu bu duruma. Yüz ifadesinden anlayabiliyordum bunu.

Yalnız kalma planlarımız suya düşmüştü.

"Lan mal Kerem, her oyunu kaybettiğinde aynı bahaneyi sunma." Dedi Gökhan. Çok garip bir ilişkileri vardı. Arkadaşlıklarını kaybetmeden yaşıyorlardı ilişkilerini.

"İt herif sevgilinim ben senin. Azıcık yenilsene. Niye sert oynuyorsun lan?"

"Yavrum ben sana çoktan yenildim. Oyunda yenilsem ne olur? Ayrıca yatakta sert olmamı seviyorsun. Oyun mu sıkıntı?" Gökhan'ın konuşmasıyla Kerem kızarmış hemen önüne dönmüştü. Gökhan onun bu hâline kıkırdayıp ensesinden çektiği gibi dudaklarına kapandı.

Ozan hemen yüzünü göğsüme bastırıp, onlardan bakışlarını çektiğinde hâline gülümseyip, saçlarını öptüm. Onlara baktığımda geri çekildiler sanarken öpüşmeleri daha da derinleşmişti.

"Lan siktirin gidin evinize. Önümüzde sevişeceksiniz resmen." Diye bağırdığımda ayrılıp el hareketi çekti ikisi birden.

"Akın biz de mi eve gitsek?" Dedi Ege. Akın ona döndüğünde gözleri kocaman olmuştu. Ege genel olarak biraz arsız bir çocuktu fakat bizim yanımızda pek böyle konuşmazdı.

"Oha Ege artık." Diye bağırdı Ozan. Yüzünü göğsümden kaldırıp konuştuğunda Ege şokla ona dönmüştü. "Kıskanma lan, siz daha sevişemediniz diye." Diye karşılık olarak bağırdığında bu sefer şok olan Akın ve ben olmuştuk.

"Nerden biliyorsun? Belki seviştik."

"Öyle olsa anlatırsın."

"Aynı senin anlattığın gibi mi yani? Aynalı bir odada seviştik diye 2 gün anlatmıştın resmen."

Ozan'ın ağzını elimle kapattığımda aynısını Akın, Ege'ye yapmıştı. "Ne yapıyorsunuz siz?" Diye sordu Akın ikisine birden. Yaptıkları şey çok çocukçaydı ve çok özel.

Elimle ağzını kapattığım için konuşmayan Ozan bir şeyler mırıldanıyordu fakat anlamıyordum. Sakinleşene kadar elimi ağzında beklemeye karar verdim. Ters ters Ege'ye bakarken birden bana dönüp, avcumun içini yalamıştı.

İçimin titrediğini hissederken elimi çektim dudaklarından. Uzaklaştırmama fırsat vermen iki eliyle tutup avcumun içine küçük bir öpücük daha bıraktı.

Hassiktir.

Elimi bırakmadan kucağına koyup iki eliyle tutmaya devam ediyordu. Hiçbir şey olmamış gibi masumca önüne dönmüştü fakat beni çok kötü yapmıştı.

Avuç içimden etkilendiğimi yeni farkediyordum.

"Şakalaşıyoruz aşkım ya. Önemli bir şey değil. Kalkıp dövecek değilim ya Ozancığımı." Dedi Ege dişlerini sıkarak. Büyük ihtimalle Ozan'ın sevişmelerini anlatmasına sinir olmuştu. Ozan da onun, bizim ilişkimiz hakkında konuşmasına.

Birazdan barışacaklardı kesinlikle.

"Evet sevgilim sorun yok. Zaten dövemez beni." dedi Ozan koluma iyice sarılarak.

"Aynen tereyağı kafalı kankam benim." dedi Ege. Ozan daha da sinirlenmişti sanırım çünkü burnundan solumaya başlamıştı. Kolumu serbest bırakıp, Ege'ye doğru atıldığında belinden tutup kendime çektim. "Yavrum ne yapıyorsun?"

YUÁNFÈN|BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin