6.Fejezet

233 3 0
                                    

Maya kinyitja a Nutellás üveget,majd odaadja a kétségbeesett arcú lánynak

Stephanie azt se tudja hogy hol kezdje.
Maya nekidől a billiárd asztalnak,ezzel jelezve Stephanienak hogy készen áll élete leg cikisebb perceire.

Stephanie bele nyúl az üvegbe,majd kimar belőle egy jó nagy adagot.Az üveget leteszi a billiárd asztalra,majd közelebb megy Mayahoz.

-Haladj már- üvölti valamelyik idióta

A lány bekeni Maya arcának egyik felét,majd a másikat

-A szájára is tegyél!-Mondja a kosaras fiú.Ekkor Steph megáll és Mayara néz,várva a beleegyezését.A lány óvatosan bólint.

Steph mutató-és középső ujját beledugja az üvegbe,majd ami az ujjai ragadt, a lány szájára keni.

Óvatosan keni be a száját,mintha az egy porcelán baba lenne.

Stephanie szemszöge:

Annyira kínosan érzem magam és tudom hogy Maya is így érez.Talán nem kellett volna bele mennem a játékba.Az ajkai olyan puhák mint egy baba teste.A kék íriszei egy tengerpartra emlékeztetnek,annyira világosak.Olyan nyugodtnak tűnik.A légzése normális és nem mozog.Érzem hogy csak a szemembe néz és nem nézz másra.Remélem hogy nem fotóz vagy videóz senki.Nem akarom hogy a szüleim meglássák hogy miket csinálok...egy lánnyal...

-Baszki-Véletlen Maya ingje alá ment egy kis Nutella

-Ne,ne,ne!-Állít meg a bunkó fiú.
-Onnan is nyald le

-Declan,állj le! Az már Maya ingje alatt van!-Katie dühösen fordul a fiúhoz aki csak mosolyog néz minket tovább

Tehát onnan is le kell nyalnom azt az édes szart...Maya még mindig engem néz.

Maya szemszöge:

Stephanie odahajol hozzám és megnyalja az arcomat.Nevetségesnek érzem magam.Mintha egy nyalóka lennék amit egy kisgyerek nyalogat.Aztán újra megnyalja az arcomat és újra,olyan erővel hogy a fejem minden nyalásánál egy kicsit elfordul az ellentétes irányba.Próbálok nem mozogni.

Steph megfogja Maya arcát ezzel is stabilitást adva neki hogy ne mozduljon el újra,majd folytatja.Maya arcának egyik oldalával kész,most jön a másik oldala.Közelebb lép a lányhoz,a testük már majdnem összeér.Maya észre sem veszi,de a kezeit Stephanie derekán pihenteti.A lány már egészen belejött,már csak kevés csoki van Maya arcán.
Végzett is.Most jön a szája.

-Na ez jó lesz-Mondja Declan.A lányok elfintorodtak.De nem állítják le a játékot.

Stephanie ismét tesz egy lépést Maya felé,így az alsó és felső testük egybeforr.Apró fény sem szűrődik át a két test között.Ahogy Steph hajol Maya szájához,a lány úgy tolja magát hátra fele,míg már nincs hova tovább tolatnia.Steph neki nyomja a lányt a billiárd asztalnak és megcsókolja.

Maya szemszöge:

Miért csókol? Le kellene nyalnia a számról a Nutellát,nem le...csókolnia...Nem érzem az ajkait csak az ajkainak a nyomását.Most eltávolodik tőlem a szája de még mindig érzem az arcomon a meleg leheletét.A kezeimmel egy kicsit megszorítom a vékony derekát hogy a szemembe nézzen.Végre.Zöld szemei csillognak a félelemtől.Szerintem a reakciómtól fél.Óh szivi,ha tudnád mennyire örülök annak hogy van ez a játék...Mármint csak a miatt örülök neki,hogy ilyen közel vagyunk egymáshoz.Miután ennek vége tuti hogy beverem Declan képét.Méghozzá a Nutellás üveggel fogom ezt megtenni.

A szerelmes focis lányWhere stories live. Discover now