<Elijah Mikealson>

178 11 2
                                    

y/n: sizin adınız
tür: aşk
not: uzun bir aradan sonra tekrar merhaba! bu bölüm istek üzerine yazıldı @aidan_fallon_regina <3
keyifli okumalar..
----
"3'e kadar sayacağım ve bana bunun kötü  bir şaka olduğunu söyleyeceksin. 1..2..3-"

Sinirden ayaklarını yere vurarak *eski* en yakın arkadaşını izliyordun. Senin sevmediğini bilmesine rağmen senden habersiz bir parti ayarlamıştı. Hemde senin evinde.  O ise sırıtarak seni izliyordu.

"Bana emir kipiyle konuşma tatlım. Günün sonunda şükredeceksin."

"Saçmalığa bak." diye mirildandin. "Şu davet edilenler listesi- ah cidden bunu yapmış olamazsın."

Gözünü epey uzun listenin en sonunda doğru hızla kaydırırken duraksadın. O an beyninden aşağı kaynar su dökülmüştü.
"Yapmadin..." diye mirildandin.

"Sen. Sen.." sesin giderek bir fisiltiya dönüşmüştü. "Mikaelsonlari mi çağırdın?"  Sanki seni duyabilirlermiş gibi etrafına bakındın. "Delirmiş olmalısın."

Arkadaşın ise sırıtıyordu.

"Hadi ama y/n. Herkes senin Elijah'tan hoşlandığını biliyor. Acik olmak gerekirse tek degilsin. Geçen gün barda onu biriyle flortlesirken gordum. Bilirsin, yakışıklı ve kibar. Elini çabuk tutmazsan kapilacagi kesin, kızım. Bana bir teşekkür borçlusun, ama sen ne yapıyorsun? Bana çatıyorsun. Peh."

"Sus artık!" Ah tanrım. Onu öldürecektin.

parti zamanı

"Seni dinledigime inanamıyorum. Su halime bak." Daracık elbiseyi çekiştirerek rahat etmeye çalışıyordun. Lanet olsun. Bu partinin olması  yeterince kötü değilmiş gibi... Açık olmak gerekirse seni en çok endişelendiren Elijah mikaelson'un orada olacak olmasıydı. Ona uzun suredir aşıktın. Bazen çalıştığın yere gelirdi ve bakışlarınızın buluştuğu olurdu ama kardesi Klaus sağolsun etrafı hep epeyce güzel kızlarla dolu olurdu. Onun öyle biri olmadığını biliyordun. Yine de seçeneği coktu.

Arkadaşın sana zorla koyu bir ruj sürdü ve makyajını tamamladı.

"Bu dikkat çekecektir. Ah y/n taş gibisin!"

"Yaa ne demezsin." Aynada kendine baktın. Evet,kabul etmeliydin.  Karşında gördüğün kiz gercekten de güzeldi.

°°°
Arkadaşınla aşağı indin. Etraf çoktan kalabaliklasmisti bile. Gözün Elijah'ı aradi. Ama henüz yoktu.

Ilerleyen saatlerde ortama alışmıştın. Yuksek müzik sesi, topuklu ayakkabilarin yerde çıkardığı sese karışıyordu. Elindeki bardağı yanındaki masaya bıraktın ve arkadaşını aramaya başladın.

   Tam üst kata gidecekken kapı açıldı. O      an müzik sesleri zayıflamış yerini insanların fısıltıları almıştı. Iste onlar. Kasabanın en kötü şöhretli ailesi.
Kimileri onlara insan değiller bile diyordu ama sen böyle şeylere inanmayı reddediyordun. Içeri giren kardeşlerden en dikkat çekeni Rebekah'ydi. Ihtisamli kirmizi elbisesi, sapsarı saçları ve her zamanki şahane gülümsemesiyle gözleri seni bulunca bakışlarını kaçırdın.

Icinden "Tanrım lutfen kaybolayim" diye geçirirken onun sesini duydun.

"Merhaba, y/n

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba, y/n. Güzel bir parti." Rebekah oldukça hızlı bir şekilde dibine gelmis elindeki içkisini kokluyordu.

"Teşekkür ederim. Gelmeniz beni çok mutlu etti."

Rebekah dost canlısı bir ifadeyle başını salladı. Arkasinda dikkatini çeken başka biri olmasaydı tüm gün durup onunla sohbet edebilirdin. Elijah. Ceketini çıkarıyordu. Gözün mendiline takıldı.

"Merhaba, y/n. Davetin icin teşekkürler. Rebekah, Klaus-" elijah basını çevirip odalara giden koridoru işaret etti. "Gitti."

Rebekah başıyla onayladı.
"Ben ona bakayım." Tam gidecekken duraksadı. "Hey, siz." Bakışları seninle Elijah arasında geçip durdu. "Eglenmenize bakin;)"
Başımı salladın. Elijah'a döndün. O da seni izliyordu.

"E

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"E..e..ee" duraksadın. "Eglenmene bak!" Hemen oradan uzaklaşmak ve kızarmış suratına buzlu su tutmak istiyordun.  Tam arkanı dönmüştün ki nazik bir el kolunu tuttu.

"Yüzün." Ceketinin cebinden mendilini alip hafifçe cenene dokundurdu ve yüzünde kalan alkolü temizledi. Kalp atışların iyice artmıştı. "Tesekkurler." dedin gülerek. O da gülümsedi.

"Seni tanımak isterim, y/n."

O an bu adam hakkında çoğu şeyi bilmediğini farkettin. Ama asıl bilmedigin şey onun senin kalo atışlarını başından beri duyabildigiydi.

Bitti! Okul falan derken baya boslamisim burayi, affedin asklar. Ozur maiyetinde uzun bölüm ehehe 🤭
Fanfiction olmayan hikayelerimi @elfslibrary hesabında paylaşıyorummmm<33

yb istek karakterler----->

Hoscakalinnn 😚💓💓

567

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•imagine• multifandomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin