"Damla!"
Annemin sesi uykumun içine ederken sıçrayıp yataktan düştüm. Ya tatilin ilk günü amma ben saat 9'dan uyandım. Neden? Annem Yüzünden. Garip bir ailem var.
Annem desen junior Müge Anlı. Kızı kaybolsa o kadar Üzülmez be!
Abim,kendini beğenmiş kas yığını. Babam.. O, iş Adam'ı. Çok anormal değil.Abim iyi bir Üniversiteyi Kazandı. Benim ortalamam dibe vurmuş. Amma benim bir suçum yok. Hepsi matamatikçinin sorunu bana hep 49,99 veriyor ! Gıcık.
Bu yüzdende ailem beni teyzemin yanına New York'a gönderiyorlar.
Yinede abim ve onun Çakma Sarışın sevgilisi Cerenden kurtulduğum için seviniyorum.Salona düştüm ve anneme "ya anne noldu? Niye uyandırdın?" Dedim.
"Kızım! Bu gün Cumartesi" dedi.
"Ay anne.. Nolmuş yani?" dedim uykulu hâlimle.
"Ah benim salak kızım! Bu gün New York'a gidiceksin!" Dedi
Ah doğru unutmuşum ..
"Tamam Anne Hemen hazırlanayım. Dedim ve odama koştum. Sıfır makyaj,sade bir topuz,cins bir Şort ve beyaz bir Gömlek . İşte ben buydum. Sade ve güzel..
Yada sadece sade.. Güzel Değilim.Salona düştüm. Bavullarım da arkamda geliyorlardı. Masum masum bakıyorlardı bana .
Yazık..
"Kızım.. " Dedi annem.
Uzun bir şey söyleyeceğini sandım ama bana sadece "tamam . Git hadey" dedi..
İşte Buda benim anormal annem.
"Görüşürüz. Canım anormal ailem" dedim kıkırdayarak.
"Görüşürüz sevimsiz ablam" dedi.
Gıcık! Evet abim dedi bunu.
Kapıya doğru gitdim.
En yakın Arkadaşlarım Kübra ve Emre taksinin önünde bekliyorlardı.
Çocukluktan beri arkadaşltık biz. Ayrılmaz dostlar.
Daha doğrusu ben onların dostuyum, onlarda benim amma . Kübra ve Emre'nin Arasında bişiycikler var. İkiside bir-birlerinden hoşlanıyorlar. Amma söylemiyorlar.
Ah .. Ergencikler ..*
Taksinin önüne geldim. Ve kübranın yüzündeki sırıtışa baktığımda bende sırıtdım.
"Emre merhaba ben Damla hatırladın mı?" Dedim kıkırdayarak .
"Merhaba" dedi
Çocuk bana bildiğin trip atıyor. Ya ben yine ne yapdım? Kesinlikle Kübra bişiy yapdı amma ona kızamadığım için bana kızıyor. Dengesiz mal!
"Gidelim mi?" Dedi Kübra Emre'yi Öldürmek istediğimi anlayınca .
"Gidelim cano" dedim gülerek . Emreninde güldüğünü gördüm amma çaktırmıyordu .
Taksiye bindik ve servisin durduğu yere gitmeye başladık.
Çok uzak değildi amma benim uykum vardı. O Yüzden biraz uyumuştum.Geldiğimizde Emre beni dürttü ve " Geldik uyku meleği" dedi. Sanırım artık trip atmıyordu mal. Ne de olsa biz dostduk.
Bir birimize laf sokmadan kalamıyoruz . O yüzdende " Tamam uyku öküzü" dedim sırıtarak.
Emre'nin kaşları çatıldı. Yüzünde sert bir mimik oldu. Doğru sert görünüm ona çok yakışıyordu.
Erkeksi bir tavır sergiliyordu. Gerçekten çok yakışıklıydı.
Arkadaşım olmasaydı onunla evlenirdim yani o derece.
"Öküz benmiyim? Az önce bana öküzün kırmızıya baktığı gibi bakıyordun" dedi gülerek.
Ah haklıydı.
Beyaz bir Tişört fiymişti altındaysa bir Şort. Dağınık Saçları çok etkileyiciydi. Kahverengi gözleri parlıyordu.
Bu çocuk nasıl yakışıklı olacagini çok iyi biliyordu. Ve oluyorduda.
Bir Kızın Emreden etkilenmediğiniğin daha ben hiç görmemiştim.*
Servise bindik ben hemen kübranın yanına oturdum. Emreyse bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu.
Ne de olsa ayırmıştım onları.
Yaşasın kötülük .. Diye düşündüm ve sırıtmaya başladım.
Servis bizi Havaalanı'na götürdü. Uçağa bindiğimizde benim Emre ve kübranın yanına değil de başka bir Erkeğin Yanıma oturacağımı öyrendiğimde şok oldum. Ne? Amma ya yazık bana nasıl olur?
*
Yerime geçtim ve Yanımda olan yerin boş Olduğunu görünce sevindim. Gelmesin diye dua ederken bir ses geldi."merhaba"
Sesin sahibine baktığımda "oha" dedim sesli bir şekilde . Sırıtmaya başladı. Bu taş çocuk. "M-merhaba" dedim. Ve ona yiyecekmişim baktığımı Anladığım an utanmaya başladım.Yanıma geçti ve oturmaya başladı. Çok sohbet etmemiştik ben ona bakıyordum o ise telefonuna. Biriyle konuşuyordu tek gördüğüm "tamam anne uçaktayım izin yok yazmama Görüşürüz" olmuştu.
*
Acaba ismi neydi? Zengin mi? Sevgilisi varmı? Diye düşünüyordum.
"Ben Cem. Sen?" Dedi. Ay sonunda konuşmuştu.
"Bende Damla. Tanıştığıma memnun oldum" dedim ona. Biraz daha konuşsak bayılacaktım. Bu çocuğun sesi bile etkileyici ya. Off!
"Bende memnun oldum" dedi ve gülümsedi. Biraz sunduk amma sonra
"Kaç yaşındasın?" Dedi bana . En sevmediğim nokta daha yeni 18 olmuştum .
"Şey..18 " dedim utanarak. Sırıtdıkdan sonra bana "bende 21" dedi.
Şaşkınlığımı gizleyemedim. Benden çok büyük. Surat Astım.*
Uçaktan indiğimizde teyzemi Aradım "teyzeciğim ben geldim" dedim. Kübra ve Emre sıkılmış gibiydiler. Onlara kızgın bir bakış atdım. Ve hemen gülmeye başladılar.
"Tamam kuzum oğlum orada. Sizi getirir" dedi . Ve üzüme kapattı. Oğlumu? Yakışıklı mı? Ay heyacanlandım be.
arkamdan bir ses geldi. "Damla?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Hikayem❄️☀️
Ficção AdolescenteÇirkin,egosu kaybolmuş,mutsuz,inatçı,ergen bir kız.. Yakışıklı,egosu tavan yapmış,mutlu,inatçı,Yetişkin bir erkek.. Bu arada çekici ..