27.

89 8 5
                                    

Deku szemszöge:
Az az eset óta 1 hónap telt el! Ezalatt az egy hónap alatt Kirishima és Bakugo össze jöttek . Kaminari is össze jött azzal a Shinso nevű gyerekkel. Azóta mindig nyögéseket hallok a másik szobából. Nem mondom hogy rossz de na nem minden nap kell szeretkezni. Legvégén még nem tudsz majd járni.
Úgy döntöttem hogy megadom magam az akaratnak és megölöm magam olyan sok hónap után!!!
Na igen valaki majd gyászol de valakit nem is fog majd érdekelni. Nem is nagyon izgat. Most lementem a konyhába egy késért meg egy nagy adag nyugtatóért.
A nyugtatót a az van írva hogy keveset szabad bevenni mert ha nem akkor halálos is lehet! Pont ez kell. Mentem fel a szobámba majd bezártam az ajtót majd az ablakot is. Utána bementem a fürdőbe és azt is bezártam. Bevettem vagy úgy 30szemet majd elkezdtem vagdosni a kezem. Annyira sokszor csináltam már hogy megsem érzem a fájdalmat. Azért egy kicsit hiányozni fog ez az élet. Mikor már nem is tudtam hova vagdosni 10szer magamba szúrtam a kést majd le is estem a földre. Bevettem még a maradék nyugtatót majd becsukva a szemem mosolyogtam míg nem lett minden fekete majd megjelent egy fehér fény és magához hívott. Követtem míg el nem értem majd megfogva minden tiszta fehér lett.

3nappal később

Bakugo szemszöge:🧡
Egész hétvégén nem láttam Dekut. Mikor mentünk Kirivel akkor bekopogtunk de nem jött válasz. Ma hétfő van. Ma sem volt ezért szóltam Aziway Sensei nek hogy nézzünk már rá!
Sensei! Jöjjön!-mondtam majd hívtam magammal
Rendben!-mondta majd követett.
Mikor oda értünk be akartunk menni de nem tudtunk.
Zárva van!-mondtam
Akkor vigyázz!-mondta Kiri majd a képességét használva törte be az ajtót!
Megnézem a fürdőt!-mondtam majd mentem is . Valami vér íllat van ahogy érzem. Be akartam menni de nem tudtam. A képességemet használva törtem fel az ajtót és léptem be....
D... Deku?-kérdeztem már sírva mert ott feküdt mosolyogva a földön és a kezében ott volt a kés meg egy nagy halom gyógyszer volt mellette.
DEKU!!!!!!-ordibáltuk sírva.
Mi a baj?!-kérdezte Aziway sensei
Sensei!-mondta Kiri
Ugye nem?!-kérdezte aggódva
Deku.....-mondtam sírva miközben testét öleltem.
Bakugo!-mondta  Kirishima
Kiri!-mondtam majd álltam fel és öleltem meg majd sírtam a vállán.
Ő csak megölelt majd elkezdett ringatni.
Deku!!!-mondtam majd szorosabban öleltem át.
Kérlek mennyetek ki és be beszéljetek erről a többieknek!-mondta Aziway sensei!
Rendben!-mondta Kiri majd engem felemelve vitt el a szobánkig. Ott csak az ágyon feküdtünk majd sírtam és sírtam majd valahogy elaludtam.

Aziway szemszöge:🖤
Ezt hogy fogom elmondani az osztálynak??!?!!!?? Nem elég hogy 3 diák eltűnt meg meg is halt most itt egy negyedik aki All Might örököse volt és most a All For One nak is vége. Ha ezt megtudja All Might meg fög valakit ölni!! Az egyszer biztos!!!!!!
All Might!-mondtam mert megbeszéltem bele most egy találkozót
Igen mi annyira fontos?-kérdezte
Midoriya az örökösöd ugye?-kérdeztem
Igen a fele erő az övé de miért....
Kell egy másik örököst találnod!-mondtam
Miért?-kérdezte
Midoriya....
Mi van Midoriya fiúval?
Meghalt....
Hogy?
Megölte magát!-mondtam
Nem az nem lehet!!!-mondta majd könycseppek jelentek meg a szemében majd folytak le az arcán.  Ezek szerint nagyon szerezhette őt.
Sajnálom de!-mondtam majd megvígasztaltam és mentem is.
Most lessz edzés de hejette elmondom a rossz hírt.
Osztály!
Sensei!!!-kiabálták
Nagyon fontos hírt kell közölnöm!!!!-mondtam
Láttam hogy Bakugo elkezd sírni ezt hallva.
Bakugo!!!-kiabálták a többiek.
Ide figyeljetek meg van az oka hogy sirjon!-mondtam majd láttam hogy Kirishima hátra hívja majd megöleli.
Nagyon szomorú lesz ez a bejelentés! mondtam - Izuku Midoriya... Öngyilkos lett!-mondtam
Mi?
Tessék?
De tegnap láttam!-mondta Kaminari
Az nem lehet mert péntek este ölte meg magát!-mondtam
Sensei de tegnap tényleg láttam!!-mondta
Én is!!-mondta Sero is.
Ami azt illeti én is!!-mondta Mina is
De az nem lehet gyerekek!!! És hol láttátok?-kérdeztem
A koli előtti lépcsőn valamit írt!-mondta Mina
Én is ott
Én is!-mondta Kaminari
Rendben és beszéltetek vele?-kérdeztem
Igen!
Igen!
Igen!-válaszolták egyszerre
Rendben nos ez tényleg gyanús. De az a legszomorúbb hogy már nincs köztünk!-mondtam
Igen!-mondta Tokoyami majd kezdett el mindenki sírni. Amikor befejezték elkezdtük az edzést majd be is fejeztük.
Utána volt egy kis szabad időm így az egyik fizetemmel a kezemben mentem a koli elé. Mikor oda értem láttam egy férfit aki írt egy füzetbe. Miután közelebb mentem észre vett majd felállt .
Hello Aziway!-köszönt
Hello ki maga?-kérdeztem
Én az nem fontos egy régi tanár! De ahogy hallom egy diák megölte magát!-mondta
Igen! Nem tudja merre lehet?-kérdeztem
De!-mondta ekkor megjelent Midoriya
Sensei!-mondta majd rohant is hozzám majd ölelt meg.
M...Midoriya?-kérdeztem
Igen?
Te élsz?
Nem szellem lettem és itt maradtam valamiért a földön!-mondta mosolyogva
Aha de miért?-kérdeztem
Nem tudom !-mondta
Aha rendben! És meddig fogsz itt maradni?-kérdeztem
Nem tudom!
Ön mióta van itt?-kérdeztem a férfit
Talán 200 éve!-mondta
Aha!-mondtam az nagyon sok ahhoz képest hogy mége ygszer sem láttam itt
Sensei!
Igen?
Nagyon boldog vagyok!!!-mondta mosolyogva Midoriya
Örülök neki!-mondtam én is kicsit mosolyogva
Sensei!!
Igen?
Mondja meg Kacchannak hogy nagyon de nagyon szeretem és hogy hiányozni fog!-mondta
Rendben átadom neki!-mondtam
Ha most megbocsát mennem kell!-mondta Izuku
Rendben viszlát Izuku!-mondtam majd köszöntem el tőle.
Viszlát Sensei!!-mondta majd megölelt és ment is a semmibe majd eltűnt. Miután ezt megnéztem mentem fel és mondtam el Bakugonak amit Midoriya mondott nekem. Csak sírt és sírt.utána el mentem. Mert nem akartam zavarni őket mert Kirishima is ott volt...

Ezek után nagy nehezen túl léptek az eseten de nem tudták elfelejteni hogy ki volt mindig is Összetörve!

Sziasztok! Ennyi lett volna ez most egy kicsit hosszabbra sikerült de remélem attól még valakinek tetszett!!!😔😔🙁 Jobb majd egy új könyv akit érdekel!!! Addig is sziasztok!!!!💚🧡

Összetörve!🖤Where stories live. Discover now