*2 maanden later*
Ik liep samen met Chris hand in naar het park, we hadden hier afgesproken met Hayes en Shawn.
Shawn was is in de tourbreak en was in North Carolina voor 3 dagen.
Ik zag Hayes en Shawn bij de ingang staan waar we hadden afgesproken. ik liep snel op Shawn af en gaf hem een knuffel,
Daarna natuurlijk ook Hayes.
"Zullen we een ijsje halen?"Ja. ik ben verslaafd.
Nee er zit geen drugs in.Ik haalde me standaard smaak, aarbei en we gingen met ze alle iets veder op zitten in het gras.
Opeens ging Chris zijn mobiel "sorry deze moet ik ff nemen" hij liep iets veder weg "ik heb nog steeds honger" moppelde Shawn "je gaat toch niet zeggen dat je nog een ijsje neemt?" Lachte Hayes "Hayes mijn jongen dat is een geweldig idee" we lachte en Shawn liep weg om nog een ijsje te halen.
*POV SHAWN*
Mijn maag knorde, hoe kan het dat ik zo honger heb? Ik liep richting de ijs gast die me waarschijnlijk uit gaat lachen omdat ik er weer ben.
"Ik ben het hier nog steeds niet mee eens" hoorde ik, ik keek naar de zeikant waar ik Chris zag staan ik haalde me schouder op en wilde veder lopen "ik wil haar niet gebreuken Amanda" hoorde ik hem zeggen, ik stopte en keek om.
Ik zag een boom niet ver van hem vandaan en ging er achter zitten "maar wat als ze er achter komt?"
Praatte hij over Jean?
"Volgens mij kan ik nog beter met Jo daten, Jean weet niks over het restaurant en ja ik weet dat Pa dan trots op me zou zijn"
Jep hij praatte over Jean.
"Ze wachten op me, praat later met je sissie"
Dus Amanda was zijn zus? Maar waroom wilde hij dingen over Jack en Jones weten?
Toen ik me realiseerde dat Chris deze kant op liep sprong ik van de boom weg en deed ik alsof ik naar de ijsco gast liep, wat ook mijn bedoeling was in de eerste plaats.
"Uuuh, hey Shawn" ik gaf hem een fake glimlach "ik ga nog ff een ijsje halen"
.
.
.Ik moet er achter komen wat Chris met Jack en Jones heeft voor dat ik hem beschuldig van iets.
Maar als hij ook maar iets in zijn gedachten haalt.... hij blijft met zijn tengels van me kleine zusje af.
#BadassShawn
Ik besloot wikipedia in te schakelen, DE GRATIS ENCYCLOPEDIE.
Ik appte Hayes, en vroeg naar zijn achternaam.
Chris Walkers.
Ondanks dat Hayes vroeg waarom heb ik het niet vertelt.
Als Hayes er van hoort flipt hij waarschijnelijk en vermoord hij Chris.Ik typte in Chris Walkers.
Ik kreeg alleen iets op van hotel Wins.Ik kende dat hotel, met Magcon hebben we daar wel een geslapen. ik klikte er op,
Hotel wins
Eigenaar: George Walkers
Las ik.George Walkers....
Als in de vader van chris?Oke nu weet ik dat zijn vader een hotel heeft. en nu? Wat heeft Jack en Jones daar mee te maken?
Deze research heeft niks opgeleverd.
Well done Shawn well done.
*POV JEAN*
*next day*Ik haalde zo als gewoonlijk Hayes op en reed naar school.
"Is dat Dave?" Hayes wees naar een jongen die tegen zijn autoband aan trapte, ik stopte naast hem "probelemen?" Dave schrok en keek op "thank god, kan ik me rijden?" Ik knikte en Dave stapte in.Ik liep samen met Hayes en Kylie naar gym.
Gym is waarschijnlijk het ergste, Emma Amber en Leo bij één, yeah.
"We gaan Volleyballen, teams? Amber, Jean jullie mogen kiezen"
We stapte bijde naar voren en gaven elkaar een duivelse glimlach "emma" zei ze eerst "hayes" "leo" "kylie"-
Team, Losers VS coolers.
Ik volleybalde de bal recht in Amber gezicht, ik begon kijhard te lachen dont blame me.
"SORRY... Not sorry" Hayes en Kylie lachte
"MEVROUW DAT SLAAT TOCH NERGENS OP" Leo kreeg weer één van zijn woede uitbarstingen..
"Ze had ook gewoon aan de kant kunnen springen hoor" grinkte Hayes "kon ja, maar ik deed het niet en nu heb ik een built op me hoofd""Niet mijn schuld"
Amber sloeg de bal op en probeerde me te raken,
FAAL- ok laat maar.
één van de ballen knalde tegen me hoofd aan "gefeliciteerd je kunt eindelijk raken" ik klapte in me handen en kreeg een sassy look.*Shawn POV*
Ik had wat kranten artikelen gelezen, wat blijkt Jack en Jones en hotel Wins zijn aartsvijanden.
Die pis noedel gebruikt haar
****
HEYYO.
OMG IK WEET NIET OF JULLIE MICKEY EN KIRBY KENNEN MAAR OMFG I SHIP MY SON AND HER.LOL.
Xx caro
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanfictionJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...