Başlangıç;
Tarih: 13.01.2015
Saat: 03:22
Yayınlanma tarihi 14.08.2022
7.09.2022 sıralama #1 tarih
1000 okunma 18.58 12 Eylül 22Serinin Uisce Beatha ardından yazılan 2. Kitabıdır. Dilerseniz buradan da başlayabilirsiniz tek başına okunabilir.
İstagram: yazar.grbz
Bu hikayenin ilk okuyucusu Aysetutucu35 sonsuz teşekkürler ❤️
Liamh McAodha, İskoçya'nın kaderini belirleyecek arayışın onu hiç tanımadığı bir kadınla evlenmeye mahkum edeceğini biliyordu. Üstelik ülkesi ve toprakları için bu kararı veren ta kendisiydi. Lakin gelininin yirmi yıl boyunca bir mağarada sürgün hayatı yaşamış, hiçbir nezaket kuralı tanımayan, gün yüzü görmemiş bir kadın olacağını nereden bilebilirdi ki...
Arcana Giolla Decair, intikam yeminleri ederek büyümüş duygusuz, bozuk ağızlı, pervasız bir kadındı. Babası Connor McGiollanın ölümü ardından tüm umudu yerle bir olan, onun ve yirmi yıl boyunca sürgün hayatı yaşamış tebaası için bir anda karşısına çıkıp mucizevi bir şekilde kendisiyle evlenme talebinde bulunan İskoçyanın gururu, kral yaveri, güçlü, zeki ve tehlikeli derecede yakışıklı Liamh McAodha ile evlenmekten başka bir seçeneği yoktu.
Peki birbirlerine oldukça zıt olan bu iki genç, gururlarına rağmen içine düştükleri aşka ve bedenlerini sarmalayan tutkularına direnebilecek miydi?
"Dubghail soyu, Aodh oğlu, McGiola hanımının kaderi..."
"Yüz elli yıllık bir kader..."
Önemli Notlar*Bu bir roman değil kısa hikayedir o yüzden bölümler az denilmeyecek kadar uzun bunaltmayacak kadar kısa olacaktır.
*Hikayede geçen hiçbir klan ismi ya da karakterler gerçek değildir. Tamamen hayali bir kurgu olmak ile birlikte bilenler Kral FREALAF karakterini Robert Bruce ile eşleştirebilirler.
*Hikaye sert gerçekçi bir dil ile yazılacaktır bu yüzden içinde argo ve jargon mevcuttur. Demem o ki az da olsa küfürden hoşlanmayanlar için uygun değildir.
*** Hikaye +18 düşünce ve eylemler içerir.
*Bu bir stratejik kurgu değildir tüm hikayelerim de olduğu gibi iki karakter üzerine kurulu bir aşk hikayesidir bu yüzden çok derin mevzular beklemeden yalnızca romantizm okumak isteyenlere uygundur.
*Karakterler ve yaşanacaklar beklenenin çok da dışında değil. Uysal karakterleri okumayı da yazmayıda sevmediğimden bolca hırçınlık mevcut. Sonuçta yazmanın güzel yanı da bu. Okumayı sevdiğim karakterleri yazmaya devam ededeceğim. Yinede bu seferkinin biraz daha duygusal, dramatize ve kendi açımdan olabildiğince gerçekçi ilerleyen bir aşk hikayesi olmasına özen göstereceğim.
KARAKTERLER
ARCANA GIOLLA DEACAIR
LİAMH MCAODHA
FINN MCCARTNEY
RHONA MCCARTNEY
ODETH MCCARTNEY
LILY MCAODHA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRGÜN
Fiction HistoriqueLiamh McAodha, İskoçya'nın kaderini belirleyecek arayışın onu hiç tanımadığı bir kadınla evlenmeye mahkum edeceğini biliyordu. Üstelik ülkesi ve toprakları için bu kararı veren ta kendisiydi. Lakin gelininin yirmi yıl boyunca bir mağarada sürgün hay...