-ARAS'IN AĞZINDAN-
Allahın cezası Elif yukarıya çağırmıştı beni , son kez konuşacakmışız.Hızlı adımlarla yukarı doğru çıkarak bir an önce bu konuyu kapatmak istedim.İçeri girdiğimde Elif hemen ayağı kalktı. ''Aras sana yalan söylediğim için üzgünüm.Hamile falan değilim.Ama seni çok seviyorum bu yetmez mi ? '' diyince cevap vermek için boğazımı temizlerken ansızın dudaklarıma yapıştı.O sırada onu itmeye çalışırken kapının açıldığını hissettim.
-ASYA'NIN AĞZINDAN -
O an gördüklerimden sonra kısa bir şok geçirdim.Ve koşarak uzaklaştım.Arkamdan bir el kolumu tuttu ve kendine doğru çevirdi.
'' Sen kimsin ?''''Boşver'
''SEN KİMSİN? '' diye bağırdığında bir an ürkmüştüm.
''Ne önemi var ki yanlışıkla girmiştim o güzel anınızı böldüğüm için özür dilerim ! ''
Zeynep hemen arkamdan ''ASYA ''diye bağırınca Aras doğal olarak anlamıştı. Ve kolumu elinden çekerek oradan uzaklaştım. Zeynep hemen yanıma gelip ,
''Ne oldu kızım konuştunuz mu ?'' dedi.
''Gel anlatıcam bahçeye inelim'' dedim. Ve bahçeye indik.
''Naptınız ? Konuştunuz mu ? Ay yoksa çıkıyor musunuz Asya !''
''Zeynep bir sakin ol ne çıkması ya konuşmadık ki ''
''Eee naptınız ?'' Zeynep'e tüm herşeyi anlattıktan sonra ''OHA '' diye bağırınca doğal olarak bahçedeki tüm öğrenciler bize bakmıştı.
Okul bittiğinde hızlı adımlar atmaya çalışıyordum Aras'ı görmemek için. Fakat kahretsin ki görmüştü. ''ASYA!'' diye bağırdığında takmamaya çalıştım fakat tekrardan bağırmıştı. Malum kaçamazdım artık usulca yanına gittim ve ;
'' Efendim ? '' dedim.
'' Baloda neden koşarak kaçtın ? "
''Burada konuşmasak ?''
'' Tamam bildiğim bir bar var oraya gidelim .''
''Bar mı ?''
''Evet.''
''Cidden beni bara mı götürecesin ?''
''evet.''
''Aras orda çok ses vardır ?''
''Aa unutmuşum küçük tamam o zaman okulun yanındaki kafeye gidelim''
''olur''dedikten sonra okuldan çıktık.
Yolda yürürken aklıma bir soru takılmıştı. Neden bana '' küçük '' diyordu ? Ve bir an bunu sorasım geldi ve düşüncelerimi sözlere akıttım .
''Bana neden küçük diyorsun ?''''Bunu zamanı geldiğinde söylesem ?
''PEKİ.'' dedikten sonra sonunda kafeye gelmiştik.Çok sıradan ama bir o kadarda tatlı ve sıcak bir yerdi.Sevmiştim. Aras 2 sıcak çikolata söyledi.
''Bak Aras '' diye söze başladım. ''Ben seni İzmir'de iken gördüm.''
''Nerde ? ''
''Rüyamda ''diyince ansızın bir kahkaha patlatmıştı.
''Şaka mı bu ?''
''Hayır bir dinlesen ?''
''Tamam devam et .''
''Her gece seni rüyamda görüyordum.Bana bir kaç sözler söylüyordun Bana ulaş gibi anlamsız sözler... Hatta resim yeteneğim olduğundan senin resmini bile çizmiştim."
''Buna inanacağımı mı sandın ?''
''Komik ve saçma gelebilir ama gerçekler bu hatta inanmassan çizdiğim resmi gösterebilirm sana belki o zaman inanırsın ?''
''BELKİ ? ''Saat çok geç oldu ben kalkayım'' derken bileğimi tuttu ve ;
''İzin ver ben bırakayım seni ''
'' Kendim gidebilirim.Nazik teklifin için de teşekkür ederim '' dedikten sonra hızlıca oradan uzaklaşıp eve gittim ve duş alıp yeni bir güne başlamak için uyudum.Sabah kalktığımda güneş ışıkları göz bandımın içine kadar girmişti.Hemen kalkıp kahvaltıya indim.Birkaç bir şey atıştırıp odamdan çantamı almaya çıkarken Aras'ı çizdiğim kağıdı almak geldi bir an aklıma.Çantamın içine fırlatıp çıktım. Babam aşağıda bekliyordu. Hemen arabaya bindim.10 dakika içinde okulda olmuştuk.Zeynep çoktan okuldaydı.Hemen yanına koştum.
"Aras seni sordu ''
''Hımm '' dedikten sonra Aras'ı bir grup arkadaşlarının yanında gördüm. Ve bir an o denizin en derinliklerinde saklı açık kahve gözlerini üzerime çevirmişti. Kendimden emin bir şekilde yanına gittim ve ;
'' Aras biraz konuşabilir miyiz ? '' dedim. Tam cevap veriyordu ki gruptan sarışın bir çocuk '' OOoO Aras bey yeni mi ? '' dedi.
''Kes lan ''diye çıkıştı Aras. Sarışın hiç durur mu hemen bir hazır cevap patlattı. ''İşin bittikten sonra bana ayarla '' dediğinde Aras sarışına bir yumruk patlattı ve bu ona bir cevap olmuştu.
ARKADAŞLAR BÖLÜMLER KISA GELİYOR FAKAT BUNDAN SONRA BÖYLE BİR SORUN OLMAYACAK TEOG BİTTİ BU YÜZDEN ELİMİZDEN GELENE KADAR UZUN YAZMAYA ÇALIŞACAĞIZ.
.
YAZIM YANLIŞLARI VARSA ÖZÜR DİLERİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onca Rüya Varken / Düzenleniyor
Novela JuvenilBirbirlerinden ayrı iki kişi bir rüya uğruna birleşiyorlar. Bu rüyayı iyiye mi kötüye mi yorumlamalıyız? Tabağına ne koyarsan o gelir derler ya oda bu hesap. Tabağımıza biz hep 'bizim kaderimizi ' koyduk . Biz olabilmeyi denedik. Başkalarının kanu...