Пролог l-l New school

676 15 0
                                    

Кафявоокия бягаше по тъмната улица, а зад него се чуваха сирените на полицейските коли.Бягаше с всичката се събрала сила в него.Нямаше да позволи да го хванат отново.Съвестта не го гризеше ни най-малко, за това, което беше направил.Всъщност дори не му беше за първи път, но този път нямаше да се оставя да го приберат и някой от приятелите му да го изкара, а той след това да връща дългове.Влезе в тясна уличка и очите му съзряха една малка вратичка.По най-бързия начин той се промуши през нея и полицаите го изгубиха от погледа си.Тръгна към дома си, докато лицето му не се виждаше, защото бе сложил качулка и тъмни очила.

  Влезе през вратата на къщата и започна да вика името на Найл.Щом го намери започна да го ръчка.

-Найл, ставай!Ченгетата са по петите ми!Скоро ще ни намерят!-извика брюнета в ухото му, а той само сбръчка вежди, явно вече започващ да се събужда.

-Какво си се развикал бе!?Тъкмо сънувах как Меган Фокс ми танцува стриптийз.

-Не ми пука какво си съну...чакай Меган Фокс?Ти не си наред!А, сега сериозно ченгетата ме спипаха и този път няма да ми се размине!Обирай багажа махаме се оттук!

Щом казах и последната си дума, той изхвърча от леглото и започна да събира всичко, което беше пред очите му.

След 2 часа потеглиха към големия Лондон.Найл караше колата, а Лиам беше на мястото до шофьорското.

  След като пристигнаха паркираха пред една от многото им къщи по цяла Англия.Лиам се качи на третия етаж и остави двата си големи куфара до двойното легло и слезе в кухнята, а там видя Найл, който тъкмо приключваше разговор по телефона.

-Какво става, бро?С кой говори?

-Меган Фокс!Не, говорих с Валари.

-И?

-И казаха, че с Луи, Хари, Никол и тя,  ще дойдат утре по обяд.

-Хубаво, но нали знаеш, че тук къщата е голяма, но няма достатъчно стаи за всички?

-Има четири стаи.Аз и Никол ще сме в една, а Луи и Валари в друга.Хари ще е сам.

-Да няма нещо между вас с Никол?

-Не, разбира се, че не!

-Аха, добре.

Лиам трябваше да иде да се запише на училище и да  смени самоличността си, защото така по трудно щяха да го намерят полицаите.

  Той се придвижи до най-близкото училище и влезе през големите врати.Преди да влезе попита едно чернокосо момче къде е дирекцията.Той почука, а от другата страна на вратата се чу едно "Влез".Натисна дръжката, а първото, което видя бе висок мъж с голям мустак.Стана му смешно, но се въздържа и придаде отново сериозния си вид.

-Какво ще желаете, млади господине?-попита човека с дрезгав и твърд глас.

-Искам да се запиша в това училище!

-Документи?

-Нямам документи, но имам това.-каза момчето и остави дебела пачка с пари на бюрото.

-Момче не може така...

-Ами това?-сложи още една такава.

-Д-д-добре ще ти направим документи.-заекна човека, заради сумата, която бе видял той.

-Радвам се!

-Кажи си имената!

-Ли....Лилрой!Да, Лилрой Еванс!

-Добре, Лилрой!Добре дошъл в нашето училище!

Каза за последно възрастния мъж все едно преди малко нищо не се беше случило.След това той каза на Лилрой (Лиам), какво ще му е нужно и че започва училище в понеделник.Момчето се прибра, но преди това спря до магазина взе една кутия цигари и бутилка с водка.Найл беше поръчал пица и не след дълго тя пристигна.

 Изядоха я и седнаха на дивана.Лиам донесе две чаши и наля водката първо в едната, после в другата.Пуснаха някакъв мач и се загледаха, когато видяха, че минава единадесет решиха, че трябва да си лягат, защото днешния ден бе много изморителен за момчетата.

-NikkiBlack

Sex and drugsWhere stories live. Discover now