一 Persona

89 4 0
                                    

Lütfen bölümün sonundaki notlarımı okuyunuz.

Medya: Peppina - Mademoiselle Noir

İyi okumalar~

●•°•• ㅡ ••°•●

Karanlık ve sessiz sokakta tok adım sesleri yankılanıyordu ormana doğru yol alan. Kıyafetleri kan kokan adam kendi inine çekilmek için hızlı hızlı yol alıyordu. Yanında koca valizi, elinde eldivenleri, sırtında çantası... Eğer vücudundan ve valizinden gelen koku duyulmazsa onu zengin bir iş adamı veyahut ünlü bir model sanabilirdiniz. Fakat ikisi de değildi.

İnine varmıştı adam. İn derken şaka yapmıyordum gerçekten indi onunkisi. Ormanın içinde kayanın altından geçişi olan bir in. Adam daha küçükken bulmuştu burayı, hep buraya gelirdi oyunlarını oynamak için. O zaman içeri doğru bir geçiti yoktu fakat adam büyüyünce yaptı onu. Tırnaklarıyla kazıdı deyiminin gerçek bir görüntüsüydü onun için, hep gurur duyardı bu eseriyle.

İçeri girmeden önce sırt çantasından altın süslemeli kendi tasarladığı maskesini çıkardı. İçerisi insanların maskelerini takıp gerçek yüzlerini gösterdiği bir oyun alanıydı çünkü.

İçeri girip adım atmaya başladıkça seslere yaklaşıyordu. İnsanların konuşma, gülüşme ve bir şeyler yiyip içme sesleri.

Adam hariç herkesin maskesi sadece gözlerini ve burunlarını örtüyordu fakat adam lider olmasının da endamıyla tüm yüzünü kaplayan bir maske takıyordu.

İçeri girdiği anda herkes sessizleşti, garsonlar kenara çekildi ve tüm gözler onda takılı kaldı. Üzerinde gözler olması onu hiç rahatsız etmiyordu aksine ilgi görmeyi seviyordu, gururunu okşuyordu böyle ilgiler.

Buradaki herkes özel kişilerdi. İçeride olan herhangi bir aktiviteyi veya konuşmaları dışarıda asla konuşmamak için yemin etmiş hatta canları pahasına sözleşme imzalamış kişilerdi. Garsonlar bile aynı durumdaydı hatta en çok şeyi duyan onlardı. Böyle gecelerde masadan masaya, kişiden kişiye koşarken parça parça da olsa konuşmaları duyarlardı bu sebeple onların da yeminleri ve sözleşmeleri vardı.

Ortada bulunan sahne niyetiyle yapılmış hafif yükseltiye çıktı adam önce daha sonrasında sırtındaki çantasını fırlattı neresi olduğu bilinmeyen bir yere. Aynı adımı ceketi için de uyguladı ve gömleğinin kollarını kıvırdı yukarı doğru dikkatlice. Etrafa gözlerini gezdirdiği anda hem konuklar hem de garsonlar yere eğildi ve selam vermeye başladı bir ağızdan.

"Hoş geldiniz Bay Vante!" Diyen heceler döküldü dudaklarından. Adam yani Vante gülümsedi maskenin altından. Dediğim gibi ilgiyi seviyordu, çok hoşuna gidiyordu adamın.

"Hoş buldum." Dedi kalın ve kısık sesiyle. Onun olayı buydu kısık konuşurdu. Rahatlatıcı bir sesi vardı aslında fakat buna kişiliği çok tersti.

"Bugün buraya gelme, benimle birlikte Lucifer'ın huzuruna çıkma şerefine nail olduğunuz için teşekkür ve tebrik ederim. Biliyorsunuz ki hepinizi tek tek eleyerek seçerim, eğer olur da herhangi biriniz kurallara aykırı bir davranışta bulunursa da cezasını çektiririm. Hep dediğim gibi her yerde gözlerim vardır. Yaptığınız her şeyi bilir, söylediğiniz her şeyi duyarım.

Şimdi gelgelelim bu gecenin ritüeline. Hazırsanız başlıyoruz." Sesindeki heyecan ve zevkle bitirdi cümlelerini Vante. Hızlıca elleri valizi buldu, yan çevirip yere yatırdı. Kimse ondan gözünü ayırmıyordu, bugünkü kurbanın nasıl biri olduğunu merakla bekliyordu herkes.

Vante valizi açtı ve üyelerin gözlerine sundu bugünün eğlencesini. Ah onu avlarken ne kadar da zevk almıştı Vante. Hatırladıkça gülümsüyordu fakat maske sebebiyle kimse tarafından görünmüyordu.

Valizde kanlar içinde fakat hala canlı, nefes alan bir kız vardı.

Vante valize son kez baktı daha sonra kalabalığa.

"O zaman herkes yerini alsın."

Evet giriş bölümü olduğu için biraz kısa fakat ilerde bunu telafi edeceğimi düşünüyorum.

Şimdiye kadar hep İngilizce yazdım ve bir de çeviri yaptım umarım Türkçe yazdığım hikayeyi de beğenirsiniz

Şimdi gelelim önemli notlara

Bu hikaye bir kurgudur. Hikayede geçen herhangi bir unsurun gerçek hayatla, gerçek BTS ile ve gerçek üyelerle bir alakası yoktur.

İçeriğinde

Kan
Cinayet
Şiddet
Satanizm
Ritüeller
Küfür
Cinsellik
Ve daha emin olamadığım bir çok şey bulunmaktadır.

Polisiye - suç, korku - gerilim türü bir kitaptır.

Yukarıdaki şeylerden eğer herhangi biri hoşunuza gitmediyse derhal kitaptan çıkabilirsiniz.

Teşekkür ederim.

Sizi seviyorum 💜

Ve lütfen

Ve lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

😁

MASQUE - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin