O vad pe Delia,unde se duce,ce este asta,de ce se duce spre fetele acelea?Oare chiar m-a lasat balta?Chiar nu imi vine sa cred ca mi-a facut asta,cum a putut,eram cele mai bune prietene.De ce?De ce?
Ren:-Ahh...a fost doar un vis.Off...cel mai oribil vis,chiar m-am speriat.Daca o sa continui sa mananc carne cruda seara cred ca ma sinucid la ce vise am.
Acum trebuie sa ma pregatesc pentru scoala,prima ora am romana,iar profa vine mai devreme.
*la scoala
Cand am ajuns in clasa toate bancile erau mutate diferit,fiecare trebuia sa stam fata cu baiat.Cand am auzit imi venea sa ma dau cu capul de pereti,nu-mi convenea sa stau cu un baiat gretos si care se basea la minut.Si nu-mi convenea ca nu mai stau cu Delia asa ca m-am gandit ca daca nu as mai avea coleg de camera as putea sa o mut pe Delia cu mine (am spus-o in gand cu o fata de malefica).
Asa ca am inceput planul meu malefic.Baiatul care statea langa mine era un gras obez si gigantic.Nu il suportam,era enervant si mai si mirosea urat.Dupa ore,l-am chemat pe "dragul meu" coleg de banca in spatele scolii,unde a inceput tortura.
L-am legat cu fringhi,,i-am pus scoci la gura ca sa nu poata tipa,dupa care am scos-o pe Sally.Am inceput sa ii tai sunculitele(suna amuzant,dar daca ii tai cuiva suncile curge o mazga ciudata si mai mult sange ii se scurge din corp,deci acesta nu avea cum sa traiasca mult),dupa ce am terminat din al a mai taia am inceput sa ii scot ochii cu degetele mele facandu-l sa urle din ce in ce mai rau,noroc ca aveam acid sulfuric la mine,pentru ca i l-am bagat pe tot in vene ceea ce avea sa moara in scurt timp.Cu lacrimi in ochi baiatul imi spune sa ma opresc dar eu incept sa iau o creanga din copac ca sa il lovesc peste ranile provocate de acidul sulfuric,acesta nu mai rezista mult si cade lat pe jos. Eu incep sa rad cu un ras malefic,iar tot sangele din el l-am adunat intr-o sticla ,iar pe baiat l-am aruncat intr-o groapa facuta de cei mici,ca nimeni sa nu-l mai gaseasca.
*acasa
Imediat ce am ajuns acasa mama a inceput sa ma interogheze si sa ma intrebe de toate cacaturile pe care le-am facut.Nu stiu de unde i-a venit sau ce stie dar nu pot sa ii spun nimic.Ea deja stie ca sunt nebuna si ca sunt in sare de orice ,dar nu stie ca am omorat persoane si nici nu poate sti.Ma va duce la psiholog,iar eu nu vreau asta.
Dupa ce mi-a pus tot felul de intrebari,a vazut ca nu raspund la nici una si a decis sa ma mute la alta scoala.Nu imi vine sa cred,am stat doar 4 ani la aceasta scoala,iar singura prietena pe care o aveam era la 12km distanta de mine si de scoala.
Mama este curda,ea nu intelege cat inseamna pentru mine sa fiu un copil normal,ea crede ca imi voi face prieteni noi,da de unde,mai bine ii omor ca sa scap de toti.Nu ma intelege niciodata,cum sa fac sa nu ma mute?Ma voi gandi la asta maine,acum imi e somn si nu am chef de nimeni si de nimic.
*la 3 dimineata
M-am trezit asa devreme,nu am putut sa dorm mai deloc pentru ca eram cu gandul la ce imi spuse mama si trebuia sa ma gandesc la un plan de a "evada".Si tocmai atunci mi-a venit ideea de a fugi de acasa.Val varteji mi-am pregatit lucrurile si am sarit pe geam (chiar daca eram la etajul 3 si am fugit la Delia acasa.Am ajuns acolo,era liniste,poate prea liniste.La un moment dat Delia sare si ma imbratiseaza cu lacrimi in ochi.
Ren:-Delia ce ai patit?De ce plangi?
Del:-Toata familia mea a fost omorata de un criminal cu sange rece,iar acum nu mai am pe nimeni. Spune ea in hohote de plans.
Ren:-Ma ai pe mine,eu nu te voi parasi niciodata. Nu am vrut sa ii dau alte vesti proaste,nu am vrut sa o fac sa se simta mai prost decat era.Ii simteam sufletul plangand de durere si avea o tristete pe fata de iti venea sa palngi de mila ei.
Am dus-o la mine acasa ca sa stea cu mine cateva zile ,iar mama nici nu a bagat de seama ca eu aveam bagajele in mana,poate ca stia ceva,dar cred ca s-a saturat sa imi mai tina morala.In fine,Delia s-a culcat la mine in camera,iar mama m-a chemat in bucatarie.
Mi-a spus ca eu umblu in somn si ca de dimineata se trezeste cu mii de zgarieturi si de rani si ca toate acestea sunt provocate de mine,ea spune ca m-a vazut chiar ca am bagat in groapa un om mort si ca tot eu l-asi fi omorat.Daca am facut chestiile astea in somn oare cine i-a omorat parintii Deliei?GATA CU ACEST CAPITOL,SCUZE DACA AM AVUT GRESELI,NU PREA AM REUSIT SA IL FAC CHIAR ASA DE HORROR DAR MA VOI STRADUI MAI MULT,ASTEPT SA IMI SPUNETI PAREREA .VA PUP
CITEȘTI
Latura ascunsa
HorrorAjungi sa cunosti oameni cu doua fete care niciodata nu poti avea incredere in ei ceea ce ma enerveaza si ma face sa le scot oraganele.