Acını Almamı İster Misin?

199 22 207
                                    

Medya Kira ve Malia'nın film izlerken sızdırılan görüntüsü. Çok tatlışlarrrrrr. (Bu yazıyı kaldırmaya kıyamadım)

Bölümü ful sterek yapmak istiyorum umarım yaparım.

Sterek diye ölmüşüm (ve Derek tabi ki)

-Derek-

Büyük bir kükreme sesi ormanda yankılanınca afalladım. Sırtımda hissettiğim keskin acıyla elimi sırtıma götürdüm. Elimi acıyan kısmın üzerinde gezdirince elime bir şeyin bulaştığını hissettim. Geri çekip baktığım zaman gecenin karanlığında bile belli olan kırmızılığı gördüm. Yaram hala iyileşmemişti. İçimden siktir çekip kanlı elimi üzerimdeki tişörte sürdüm. Bakışlarımı tamamen kurt formuna dönüşmüş Peter'e odakladım. Birkaç saniye sonra ise onun hırıltılı sesini duydum.

"Sen karışma Stiles, bu o ve benim aramda."

Güzel bir bu eksikti.

Yerden destek alarak zar zor kalktığımda Stiles'a baktım. O da bana bakıyordu. Lütfen bir kez de gerizekalı olmayı bırakıp kendini kurtarmak için kaçsın. Bu sefer cidden kendini öldürtecek.

"Onu öldüreceksin." dedi bakışlarını yere çevirirken.

"Hayır, sadece bir daha bana bulaşmasın diye onu uyarıyorum."

Peter dört ayağının üzerinde ilerlerken yavaşça Stiles'ın etrafında döndü. Onu durdurmak, yüzüne bir tane yumruk atmak istiyordum ama yaram beni yavaşlatıyordu.

"Onu öldürebilirsin."

"O da akıllı olsaydı ve bana karışmaması gerektiğini anlasaydı."

"Neden bunu yapıyorsun? Onunla sorunun ne?"

"Bu seni ilgilendirmez ufaklık, uzak dur."

Peter bakışlarını bana odakladığında gözlerinin kan kırmızısı olduğunu gördüm. İşte bu hiç iyi değildi. Dört ayağının üzerinde durup hırlamaya başladı. Ona saldırmak sadece ölümümü hızlandırırdı, ona karşı koyamazdım. Kendimi savunmaya çalışmaktan başka yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Bana doğru yaklaştığı sırada hiçbir şey yapmadan durdum ve ona baktım. Ya burada ölecektim ya da bir mucize sayesinde kurtulacaktım.

Son kez Stiles'a baktığımda onu göremedim. Gitmişti. Rahatlamıştım, Peter'e karşı hiçbir şansı yoktu burada durmak intihar etmekten farksızdı onun için. Peter üzerime koştuğu zaman gözlerimi parlatıp kısa süreliğine kükredim. Bana iyice yaklaşıp havaya sıçradı ve vuracağı sırada kenara çekilmek için hamle ettim. Tam o sırada garip bir şey oldu. Peter aldığı bir darbe sonucu yana düşüp yerde yuvarlandı. Ne olduğuna anlam verememiştim. Şokla o tarafa baktığım zaman elinde beyzbol sopasını tutan Stiles'ı gördüm. Elindeki sopayı sıkıca kavramış yere düşen Peter'e bakıyordu. Şuan her ne kadar ciddi bir an olsa da pijaması yüzünden kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

"Seni bırakacağımı düşünmedin değil mi? Sadece yardım çağırdım."

Şaşkın bir şekilde ona baktım, ardından arkasından gelen kişileri gördüm. Kabul etmek gerekirse, Stiles gerizekalı olabilir ama bazen gerçekten tam bir dahi olabiliyor. Scott dönüşmüş bir şekilde koşarak Peter'in yanına giderken Malia da peşinden geliyordu. Peter Malia'yı görür görmez insan formuna dönüştü ve ayağı kalktı. Gülümseyip çırılçıplak bir şekilde kollarını iki yana açtı.

"Nasılsın kız-"

Malia Peter'in yüzüne sert bir yumruk attı. Scott 'ow' benzeri bir ses çıkartırken Peter'in yüzü yan döndü ama yinede yüzündeki ifadeyi bozmadı. Peter'e başka herhangi biri bu şekilde vursa sadece ölüm belgesini imzalamış olurdu.

amour [] thiamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin