"Jimin düğünde olay mı çıkartsak ? Ben bayılmış numarası yaparım sen bağırsan yete-"
"Rose, niye birşeylere engel oluyorsun ?"
Dedi
"Ama Jisoo unni evlenirse-"
"Bizi kimse bir araya getirmedi, kader getirdi. Eğer birbirlerinin kaderlerinde varsalar hatırlarlar"
Dedi Jimin"Haklısın ama...Jisoo unni evlenirse dönüşü olmayan bir yola girer"
Dedim
"Rose, biz elimizden geleni yaptık birbirlerini hatırlamaları için, bundan sonrasını bırak kader hallettsin"
Dedi
"Öyle mi diyorsun ?"
Dedim, Jimin beni onayladı.
"Tamam o zaman ben gidip hazırlanayım"
Dedim"Hızlı ol ama"
Dedi
"Merak etme"
Diyerek kravatını düzeltip dudağına minik bir öpücük kondurdum. Hızla yukarı çıkıp yatağın üstünde duran kıyafetimi aldım. Jimin haklıydı, bundan sonrasını kadere bırakacaktık.
Aynadan tulumu üstüme tuttuktan sonra giyinmek için üstümdekileri çıkartmaya koyuldum.Ayağıma beyaz topuklularımı giydikten sonra aynadan sarı kısa saçlarımı baktım. Düzken güzel duruyorlardı. Dokunmama gerek yoktu. Ufak bir makyajdan sonra kırmızı bir rujla makyajı sonlandırdım. Aşağıya indiğimde Jimin ıslık çaldı.
Gülerek kendi etrafımda döndüm.
"Nasılım ?"
Dedim, belimdeki kemerden beni kendine çekip dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
"Harikasın"
Dedi
"Harika beni tatmin etmedi"
Dedim, Jimin beni duvarla arasında sıkıştırdı.
"İstersen şu saniye seni tatmin edebilirim. Hemen burda"
Dedi dudaklarımı öpmeden önceOnu geri iterek kollarının arasından kaçtım.
"Gitmemiz gereken bir düğün var"
Dedim
"Hadi ama gitmezsek yokluğumuz fark edilmez bence"
Dedi
"Hadi Jimin!"
Dedim
"Tamam o zaman, eve gelince ?"
Dedi
"Annen gelmezse neden olmasın"
DedimJimin sırıtarak kapıyı açtı. Birlikte evden çıkıp Jimin'in arabasına doğru yürüdük. Tekrar kapımı açtığında bindim. Eğilerek dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
"Akşama kendini hazırla bebeğim"
Diyerek kapıyı kapattı. Onun bu haline gülüp emniyet kemerimi bağladım.•••••
"Çok güzel olmuşsun unni"
Dedim
"Rose sen ağlıyor musun ?"
Dedi Jisoo unni
"Biraz duygusalım"
Dedim, Jisoo unni gülerek elimi tuttu.
"Ağlama yoksa birazdan bende ağlayacağım!"
Dedi, kafamla onu onayladım. Demek ki senin bu güzel halini ikinci hayatımda görecekmişim unni..."Kızlar şunu keser misiniz ?! Kimse duygusal olmayacak bugün"
Dedi Jennie unni, gözlerimi silerek geri çekildim.
"Tamam"
Dedim, Jisoo unni de bizi onaylayınca görevli içeri girdi.
"Birazdan çıkacaksınız"
Dedi, Bo hyun oppa Jisoo unnimin elini tutunca ikisine baktım. Derin bir nefes alıp Lisa'nın arkasından çıktım.Birlikte erkeklerin yanına gittiğimizde Jimin'in yanına oturup Jin oppaya baktım. Sıkılmış gibiydi. İkisinden biri şuan hatırlasa herşey çok güzel olurdu. Jisoo unniyle Bo hyun oppa geldiğinde alkışlamaya başladık. Ufak bir dansın ardından yerlerine oturdular. Nikah memuru soruları sormaya başladığında Jin oppa'ya baktım.
"Evet!"
Dedi Bo hyun oppa, sıra Jisoo unnime geldiğinde ona baktım.Gülümseyerek nikah memurunun soruyu sormasını bekliyordu.
"Hayır unni"
Dedim sessizce, merakla onu beklerken nikah memuru sorusunu sordu. Jisoo unni bir anda duraksayınca kalbim hızlandı. Hadi unni, hadi! Jisoo unni kaşlarını çatarak başını tuttu sonra da etrafta gözlerini gezdirdi. Gözleri Jin oppa'yla kesiştiğinde Jimin'e baktım.Elini sımsıkı tutuyordum. Kaşları bir anda çatılan Jin oppa ayağa kalktı.
"Evet Bayan Kim soruyu tekrarlayayım-"
"Hayır"
Dedi Jisoo unni, bu sahneye dışardan şahit olmak o kadar güzel bir duyguydu ki...
"Anlamadım neye hayır ?"
Dedi nikah memuruJisoo unni gözlerini Jin oppadan çekerek Bo hyun oppaya baktı.
"Ben özür dilerim"
Dedi, Jin oppa gülerek Jisoo unninin yanına gidip ona elini uzattı. Jisoo unni Jin oppanın uzattığı eline bir süre baktıktan sonra tuttu. Herkesten şaşırma nidaları yükselirken onların ikisi el ele koşarak gittiğinde tüm salon ayaklandı."Bu da neydi ?!"
Dedi Bo hyun oppa sinirle
"Jisoo unniyle Jin oppa mı ? Rüyamda görsem inanmam"
Dedi Jennie unni
"Sen daha inanamayacağın çok şey yaşayacaksın"
Diyerek gülümsedim. Jimin'e döndüm.
"Sana söylemiştim"
Dedi, heyecanla ona sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTİNY -3-
RomansaBizi bir önceki hayatımızda ayrı koyan kaderin şimdi birleştirmesi bir mucizeydi. Mucize sadece masallarda sanardım yanılmışım ve ilk defa yanıldığım için pişman değil aksine mutluyum. -Rose ••••• (Not: Bu kitabı okumadan önce ilk iki kitabı okuyun;...