Hey iedereen.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie me boek vinden!
Volg me allenmaal even op twitter!
@suusje_braviour
En instagram @suusje_braviour_xPov Dioni
Het is 11uur en ik roep Susan al 3x,
ohhh Susan kom nu even aub, naar mijn kamer! Roep ik naar haar toe.
Ze komt boos naar me toe lopen, en blijft bij deur staan en doet haar hand in der zij, ze kijkt een beetje arrogant naar me en roept,
Ahhh Dioni, soms kan je zo irritant zijn!!Ja dat weet ik toch, zeg ik met een uitdagende blik naar haar.
Wat wou je me nou zo nodig vertellen Dion?! Anders ga ik weer terug naar me muziek.
B-brave zeker! Zeg ik en ze knikt ja, me eigen zusje is een braviour! Zeg ik blij, en ze reageerd bot, mag dat niet?!, en wie vind je het leukst? Vraag ik, Ze loopt naar me toe en komt op me bed zitten, beloof het niet tegen hem te zeggen!
Ik beloof het zusje! En kijk haar diep in de ogen om haar zo de waarheid te laten vertellen, oke het is Kaj, en ze kijkt blozend naar beneden.
Waarom bloos je? Ik snap wel waarom je Kaj kiest hoor, zal ik eens een date regelen?.DIONI, je had beloofd het niet door te lullen!!
Ik zal je ook nooit meer iets vertellen! Zegt ze boos. Nee zo bedoelde ik het niet Susan.
Ik vind het juist leuk als je iets met Kaj krijgt, jullie zijn voor elkaar gemaakt, ik bedoel kijk jou eens z'n top meid, en ik geeft haar een dikke knuffel.Maar Dion, wat wou je nou zeggen/vragen?
Ohja of je weet hoelaat ma en pa thuis komen, waarom wil je dat weten?! En ze kijkt me aan op z'n blik van 'wat ben je van plan?'.Ik wil met me vrienden chillen, zeg ik terug, maar eigenlijk wil ik een leuk meisje uitnodigen.
Wat heeft dat er dan mee te maken dat pa en ma niet thuis zijn, en jij vrienden wilt uitnodigen, dat maakt hun toch geen flikker uit? En ze kijkt me ongeloofwaardig aan.
Oke ik zal je de waarheid vertellen, omdat jij dat net ook deed, ik heb laatst bij de skatepark een girl ontmoed en ik wiebel met me wenkie's.Oee Dioni is in love isn't he?
Yess, i'm in love haha.
Hoe heet ze? En Susan kijkt me nieuwschierig aan, ze heet Saar.
Maar zeg je niks tegen pa en ma Suus? Hmm dat is moeilijk hoor, en ze kijkt me met z'n uitdagende blik aan.
Zal ik dan maar Kaj appen en zeggen dat je een crush op hem hebt? En kijk terug naar haar, met een blik van 'karma is a bitch'.Oke oke ik zeg niks Dion.
Susan gaat van me bed af, en loopt weer naar haar eigen kamer.Ik loop naar de deur en sluit hem, en pak me iphone voor Saar te bellen.
Heey Saar ik vroeg me af of je met me kon chillen? bij me thuis?.
Uhm ja is goed, hoelaat moet ik bij je zijn, en wat is je straat?.
Uhm je mag nu al komen?, ik woon op palmerstraat 304 (gewoon wat bedacht).
Omg, in die duren woningen? Dioni zijn jullie zo rijk?!
En ze klinkt nogal overdondert.Uhm ja ik denk, het zeg ik door de telefoon, en krap op m'n achterkant.
Zal ik je anders ophalen, bij de supermarkt?
Hoelaat moet ik er zijn, om me babe op te halen?Over 20 min daarzijn? Vraagt ze onzeker.
Komt voor de bakker babe!
Bye xxxDoei babexxx.
Omg, over 20 min moet ik bij de supermarkt zijn, en ik moet nog me haar doen, tanden poetsen, kleren matchen en douchen.
Ik ga maar eens even opschieten.
Ik pak me kleren, en loop met een snelle looppas naar de badkamer,
Hij is op slot shit!!, Susan zou je hem aub even open willen doen, ja wacht!, ik hoor wat gerommel en dan gaat het slot open.
Ik duw Susan aan de kant, en loop naar de douche, ik draai hem aan ik gooi me kleren op de was mand, trek gouw me joggings broek uit, en me onderbroek, Susan loopt gouw de badkamer uit.
Ik stap gouw onder de douche, was me haar met shampo, als ik klaar ben loop ik gouw de douche uit, droog me af en trek me kleren aan, doe me haar in de gel, en poets nog even gou me tanden.Ik loop de trap af met een snelheid, ik pak een broodje en prop het in me mond, drink nog wat melk en pak dan me schoenen vanuit de gang.
Trek ze aan en doe me jas aan, het is een zwart leren jack.Ik pak me fiets, en kijk nog een blik op me telefoon, ik heb nog 7 min, shit dat word doortrappen, ik maak de garage open en spring op me fiets.
Ik laat de garage open die gaat zometeen wel dicht, ik rij de oprit op en fiets opweg naar de supermarkt.Ik cros als een gek door de straten, en als ik er ben staat Saar er gelukkig nog niet, ik pak me iphone en kijk er op, het is nog 3min gelukkig ben ik niet telaat gekomen, zo genant als zij lang staat te wachten!.
Ik hoor opeens geroep Dioni!! Heey!!
Daar komt Saar aangefietst, heej babe, zeg ik als ze bij me is.
Ik geef haar een knuffel, en een kus op der wang, ze glimlacht lief naar me en we gaan opweg naar mijn huis.Hopelijk vinden jullie het wat?!
Vergeet niet me hoofdstuk te like! Xx
Volg me ook op twitter: suusje_braviour
En instagram: suusje_braviour_x
JE LEEST
b-brave dioni me tweelingbroer
FanfictionSusan is de tweelingzus van Dioni, ze vertellen elkaar alles, niks is geheim voor elkaar. Dioni en Susan zijn niet het zelfde, Susan heeft blondhaar, houd van dieren en is best vaak door onzekerheid arrogant, Dioni daaroptegen heeft bruinhaar, houd...