Naruto'nun göğsü derin nefesler inip kalkarken alnına yapışmış terli saçlarını elinin tersi ile ittirdi. ''Vay,'' Diye özetledi, tüm olanları.
İno'nun ağzından bir kıkırtı çıktı. ''Bakir birine göre yeteneklisin.''
''Kapa çeneni,'' Dedi Naruto da gülerek. Sonra aniden güldüğü şeyin saçmalığını fark etti. İno ile nasıl bir duruma düşmüşlerdi böyle?
''İno...'' Dedi Naruto derin bir nefes alarak. ''Şimdi ne olacak?''
İno da aynı şekilde derin bir nefes aldı. ''Olmayacak değil mi?''
Naruto İno'ya dönercesine yatınca İno da aynısını yaptı. ''Özür dilerim.'' Dedi Naruto.
''Özürlük bir durum yok. Denedik ama... Bilmiyorum.'' İno dik bir şekilde oturdu ve örtüyü üstüne çekerek göğüslerini kapattı. ''Hala arkadaş olabilir miyiz ki? Üniversiteden beri çok yakınız. 8 Yıldır tanışıyoruz.''
''Bilmiyorum.'' Naruto ne hissedeceğini ya da ne söyleyeceğini de bilmiyordu.
''Bence... Gitmelisin.''
Naruto ciddi olup olmadığını anlamak için İno'ya baktı ama İno ona bakmadı. ''Sonra... Konuşalım.'' Dedi kız bakışlarını Naruto'nun yüzüne çevirmeden
''Nasıl istersen.'' Naruto ayağa kalkıp İno'ya arkasını döndü ve hızlıca baksırını giydi. Pantolonunu ve gömleğini de giydikten sonra ceketini koluna attı. İno da o sıra çamaşırlarını giymiş ve üstüne tişört geçirmişti. ''Benden istediğin herhangi bir şey var mı? Veya senin için yapabileceğim herhangi bir şey?''
İno ayağa kalktı ve Naruto'ya sarıldı. Naruto da kollarını kıza doladı. ''Bu geceyi unut.'' Dedi İno. ''Tek istediğim bu.''
İno Naruto'dan ayrıldığında hızlıca odasındaki banyoya girdi. Naruto da hızlıca evi terk etti.
------------------------------------------
İlk olarak neden burada olduğunu bilmiyordu.
Sasuke'nin evinin önündeydi.
İkinci olarak hem çok huzurlu hem de çok huzursuzdu. İyi bir şey mi yapmıştı? İno ile bundan sonra araları nasıl olacaktı? Sasuke ile arası nasıl olacaktı?
Kaldırıma oturdu ve bir sigara yaktı. Diğer elinde de bitmek üzere bir içki şişesi vardı. Eş zamanlı olarak telefonuna da bir mesaj gelmişti.
Love: kicin doncak
Kafasını kaldırdığında Sasuke'nin balkonundaki kırmızı minik ışığı ve yükselen dumanı görmüştü. Az önce orada olmadığına emindi.
Naruto: usumuyorum
Karanlıktan Sasuke'yi tam göremese bile karanlığı aydınlatan kırmızı minik ışığın balkonun kapısından geçip gittiğini görmüştü. Bir kaç saniye sonra da otomatik kapı açılmıştı. Eş zamanlı olarak Naruto'nun telefonu tekrar titredi.
Love: gel
Naruto sigarasını yere attı ve üstüne basarak söndürdü. İçki şişesini kafasına dikerek bir yudum daha aldı ve sendeleyerek açılan kapıdan içeri girdi. Merdivenleri teker teker çıkmaya çalışırken bir sürü kez düşme tehlikesi atlatmıştı.
''Neden asansör kullanmadın?'' diye sordu Sasuke, sonunda Naruto kapıda göründüğü zaman.
''Ben asansör değilim.''
Sasuke gülümsedi ve Naruto'nun koluna girdi. ''Gel koca adam. Seni yatıralım.''
Naruto ağırlığını tek dayanağı olduğu için bolca Sasuke'ye yüklese bile Sasuke Naruto'yu koltuğa kadar taşımayı başardı. ''Kahve ister misin?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hırsız /NaruSasu
Fanfiction05**: Sana mesaj atan bu yakisikli cocuk, yani ben, ilk laptobunu calacagim 05**: Sonra da bakirligini ;)