10.

86 5 0
                                    

-Ennyi nutellától el fogsz hízni. -közölte... SUGA?! Miért van itt? Mármint oké, ez egy bolt, ide akárki jöhet, de MIÉRT PONT MOST?! Reménykedtem benne, hogy csak a másnapi büntetésben találkozunk legközelebb, mert egyrészt még mindig mérges voltam rá(juk) a mekis dolog után. Másrészt, semmi kedvem és energiám nem volt a beszólásaihoz. Normális esetben megvédeném magam vagy valami, de a szerveztem nincs hozzászokva ahhoz, hogy ennyire sok minden történjen.
-Nem mintha sok közöd lenne a súlyomhoz. -szóltam vissza elég gyengén, és bepakoltam még két üveget a kosárba. Gyerekes vagyok? Nem hinném.
-Az ilyen kislányoknak mint te, nem szabadna még alkoholt innia. -célzott a két üveg sörre amit apának szánok. Én csak hunyorogva bámultam az arcába és próbáltam megfejteni, hogy ezt most viccnek szánta-e. Csak mert ha nem, akkor nagyon el van tévedve, ugyanis egykorúak vagyunk.
Végül csak vágtam egy grimaszt és elindultam a kasszához fizetni. Most kérdezhetitek, hogy hogyan venném meg az alkoholt ha 18 éven aluli vagyok. Egyszerű, ismerem az eladót és a bolt tulaja apa barátja és ők tudják, hogy nem magamnak veszem. Meghát én  csak vizet és ✨narancslevet✨ iszok.

Fizetés után rögtön hazafelé vettem az irányt, csakhogy nem számítottam arra, hogy valaki megfogja a vállam, így kapásból kevertem volna le egy pofont, és futottam volna el. De csak volna, mert az a valaki megragadta a kezem és nem engedte el. Már idegesen kaptam fel a fejem, hogy megnézzem a támadómat, aki nem volt más, mint... oké, ez kezd olyan fanfiction-be illő lenni, ugyanis a fickó nem más volt mint Suga!
-Nem gondoltam volna, hogy lealacsonyodsz erre a szintre. Fiatal lányok elrablása? Komolyan? -sziszegtem.  De ő csak megragadta a kezem megpörgetett és átölelte a vállam.
-Egy férfi követ már egy ideje. Csak sétálj tovább és ne nézz hátra. -suttogta a fülembe. Én pedig csak tettem amit mondott és közben éreztem, hogy elpirulok. És utáltam magam ezért, utáltam, mert ő váltotta ki belőlem.

Amikor később elengedett,  akkor esett le, hogy ő egészen hazakísért.
-Köszönöm. -mondtam neki. Hiába minden, amit most tett, azt nem volt muszáj és mégis megtette. Egy köszönömöt mindenképp megérdemelt. Biccentett egyet és elindult tovább. Néztem ahogy sötét alakja eltűnik az utca végén és magamat fejbe vágva mentem be a kiskapun. Nem gondoltam volna, hogy ennyire figyelmetlen leszek és nem veszem észre, hogy követnek.

A házba beérve leszenvedtem magamról a cipőm és a konyha felé vettem az irányt.
-Megjöttem! -mondtam apának a nyilvánvaló tényt, aki ezek szerint még előttem hazaért.
-Azt látom. Mit hoztál?
-Neked sört. -nyomtam a kezébe. Mosolyogva bólintott, megköszönte és fel is bontotta az egyiket.
Kipakoltam a többi cuccot is, és bementem a nappaliba. Egy tornászokat megszégyenítő mozdulattal ugrottam át a kanapén, hogy aztán egyenesen az öcsém mellé érkezzek.
-Ez a kedvenc sorozatunk? Miről maradtam le? -kérdeztem.
-Nyugi, nem sok mindenről. Most éppen Diana házában vannak. Kiderült, hogy az a férfi akivel Anettettet rajtakapták igazából Drina férje. -ismertette a tényeket. 20 perc alatt jó sok minden történt! Hát igen, azt lehet elfelejtettem mondani, hogy egy romantikus drámát nézünk. Lehet, hogy fura, hogy a 12 éves tesómmal nézek ilyeneket, de megdöbbentő mennyire "fel vannak világosítva" a mai 12 évesek.
A sorozat nézése közben felváltva kaptunk idegrohamot amiért az adott szereplő hülyeséget csinált. Felzabáltunk egy egész üveg nutellát és közben narancslevet ittunk. Hát igen. Jól elvoltunk. :)

Már a szobámban voltam és készültem aludni amikor jelzett a telefonom, hogy üzenetetm érkezett. Úgy voltam vele, hogy akkor ezt most gyorsan még megnézem, aztán tényleg megyek aludni, mert másnap reggel fél hatkor már kelnem kell.
Ismeretlen szám:
Egy kép volt, ami ma este készült rólam és Sugáról amikor átkarolt. De ez m3g nem volt minden
Mi van köztetek Min Sugával? Maradj tőle távol, ő az enyém!! Ha nem kopsz le, akkor nagyon megbánhatod!!!
Szóval, mi is történt az előbb? Jól értettem, hogy valaki megfenyegetett, azért, mert Mr. Bad Boy-jal "lógok"? Majdnem visszaírtam neki, hogy még fizetnék is neki ha eléri, hogy Suga békén hagyjon, de végül csak elmentem aludni. Nem igazán rázott még a dolog, kaptam már ijesztőbb fenyegetést is.
Szóval csak feltettem töltőre a telefonom és lefeküdtem. Akkor még nem tudtam mekkora port fog kavarni ez az egy kép...






Ha tetszett, csillagozz!

⬇️

Nem Csináltam Semmit! (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now