İki kız kardeş, her sırlarını birbirine söyleyen neşeli kızlar, ikisininde tek gerçeği aile'leri, anneleri ev kadını babaları karanlık işlerle uğraşan, izmirin en büyük şirketlerinden birine sahip, ne olursa olsun babasını çok seviyordu taki babasının yüzünden anneleri ölene denk
ve açelyanın gözünün önünde, işte o an dünyası durmuş karanlığına dönmüştü, ama burda bitmiş değil kendiside annesinin katili tarafından tecavüze uğramış. kamelya ise herşeye rahmen ayakta durmaya çalışıyordu. Fakat açelya artık herkesten nefret ediyordu, kimseyle konuşmuyor, yemiyor içmiyor, gülmüyordu tek yaptığı şey odasında annesinin fotoğrafına bakarak 1 ayını geçiriyordu.. Biraz zaman geçtikten sonra kendi kendi aldığı karar ile güçlü olmaya karar vermişti kararı ise şuydu; "artık pes etmek yok! Ben böyle yaptıkça annem daha çok üzülüyor, onu anneme yapanları bulucağım herşeyimi elimden alan adamları bulucağım! Artık bu evde kalamam güçlü olmam gerek yeni bir eve taşınıp orda hayatımı yaşıcağım, fakat babama hiç bir zaman kızmıyacağım ne olursa olsun o benim babamdı annem onun yüzündede ölse, onu benim yüzümden o toprağın altında üzemezdim onları Ve artık o sakin kız yok bu hayatta yeni bir kız geldi artık, acımasız, soğuk kanlı kız var hayatta! Eski sakin kızdan hiç eser kalmıcaktı. Artık daha güçlü kız geldi!" işte bu kararından sonra hayatına daha güçlü başlıyacaktı.
Açelya AKSOY (paula cherr) : Annesini, babasını herşeyden çok seven, artık acımasız, dövüşcü, güçlü, soğuk kanlı,, yarış arabalarına olan tutkusu, Lise 3 öğrencisi.
Kamelya AKSOY (ıgo wyscoko) : oda aynı şekilde annesini babasını kendinden çok seven, saf, motor tutkusu, voleybol hastası, kardeşine zarar gelmesinden korkan, Lise 2. Sınıf.
Boğaç KARA (karolis ınokaitis) : mafya babası, kızları tek tek beceren pislik, bu işe başlamasının sebebi babasından ona kalması, okumuyor, açelya yüzünden okula başlıyor, Acımasız, dövüşcü, soğuk kanlı, yarış araba tutkusu.
Ilgaz ADAL (Cameron dallas) : boğaçın küçüklük arkadaşı herşeyini bilen sırdaşı onunda mafyadan farkı yok kendi halinde takılan zevkine güvenen, motor tutkusu, okumuyor daha sonra başlıcaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Aşkı
Teen FictionAçelya AKSOY, babasının pis işleri yüzünden hem annesini hem bekaretini kaybetmiş kızın yeni hayatı. Boğaç KARA, murat beyin boğaçın babasını gözünün önünde öldürmesi ile intikam başlamıştır. fakat ilerki zamanda açelyayı yanından ayrılmayıp murat...