Отже. Зазвичай починають з того що Т/і сестра Феді і тебе відправили до нього додому де всі клони познайомилися з тобою. Зроблю щось схоже, але Т/і - це двоюрідна сестра Федіра у якої виникла суперечка з батьками, вони розгнівалася і відправили Т/і жити до Федіра як "покарання". до того ж вони мали підзбирати грошей щоб купити Т/і окрему квартиру бо через два роки героїні виповниться 18 і потрібно буде переїжджати. Тобі 16 років ( якщо комусь не подобається можу змінити вік).
Т/і гарна дівчина яка вчиться в 10 класі, закінчила 9 як "хорошистка" тому знання з предметів маєш.
Отож Т/і зібрала речі і сіла у потяг (скажем ви з Федіром жили в різних містах) і поїхала до свого двоюрідного брата. Через декілька годин Т/і доїхала все ж таки до міста і на вокзалі тебе зустрів двоюрідний брат. Ви привіталися і пішли вже додому до Федіра. По дорозі брат тобі розповів що живе не один. Це тебе трохи збентежило але потім ви перемкнулися на іншу тему і Т/і про це забула. От ви вже підійшли до місця проживання твого брата, Федір відчинив двері, заніс твою валізу (яку доречі забрав у тебе на вокзалі і тащив аж додому) і тут на порозі Т/і зустрів хлопець з коричневим волоссям і з вухами які схожі на ельфійські.
Габріель: привіт, а ти хто? Що тут робиш? А чому ти з валізою? Як тебе звуть? Як справи? Звідки ти? -і ще дууууже багато питань, Т/і ледве встигала на них відповідати.
Тут підійшов ще один хлопець і сказав:
Куромаку: його звуть Габріель, він завжди задає багато питань, тому не дивуйтесь. Моє ім'я Куромаку
Т/і: а я Т/і) приємно познайомитись ^^
Куромаку: мені теж, я сподіваюсь, ти будеш адекватна а не як майже усі в цьому домі.
Тут прибіг жовтоволосий хлопець і Т/і зрозуміла що потрібно було спитати у брата скільки людей живуть з ним, але було вже пізно
Фелікс: Ого, у нас гості! Привітик, мене звати Фелікс, а тебе?
Т/і: мене звати Т/і) приємно познайомитись
Фелікс: і мені!! Ходім, я тобі все покажу
Т/і зі своїм новим другом Феліксом пішла дивитися свою кімнату, кухню і знайомитися з іншими клонами.
Спочатку ви зайшли на кухню і там сиділи троє хлопців. Фелікс кожного з них представив:
Фелікс: ось це- він показав на хлопця з фіолетовим волоссям який сидів за столом- Пік, він не часто розмовляє тому не дивуйся.
Пік поглянув на Т/і і кивнув головою в знак "привіт, познайомилися"
Феля: а он навпроти Піка сидить зонтік( я не знаю, може його парасолькою назвать? Хоча імена не перекладаються..), він трохи боягузливий, тому краще на нього не кричати^^
Зонтік-парасолька подивився на Т/і усміхнувся і помахав рукою.
Феля: біля підвіконня стоїть Данте, він дуже мудрий і спокійний, а ще доречі, п'є дуже багато чаю
Данте поглянув на тебе і теж усміхнувся.
Фелікс: а ось це - він показав двома руками на тебе- наша гостя Т/і!
Т/і: приємно познайомитись з усіма вами)
Зонтік-парасолька і Данте: нам теж
Ви з Феліксом відправилися у вітальню
Де сидів хлопець з зеленим волоссям, зеленими окулярами і дивився телевізор. Він подивився на вас
Вару: Ахахах, Ромео, глянь! Фелікс знайшов собі дівчину швидше за тебе Ахаахахахахаххах
Феля: Вару! Це не моя дівчина, це наша гостя і сусідка між іншим
Вару: пхвхах, ну океей, тоді ти..як там тебе, знай, що Ромео до тебе буде приставати ввххвхв
Т/і: а познайомитись не хочеш, нє? Гоблін блін
Вару: кхм, мене Вару звуть, а не гоблін, так що май на увазі, а то за такі "словечки" можеш такою самою стати))
Т/і: ага, прям боюся дуже. Мене звати Т/і. Феліксе, а хто такий Ромео?
Фелікс: Ромео? Це мій король, він..хм..ось! на підвіконні сидить
Т/і повернулася до підвіконня і побачила хлопця з рожевим волоссям який дивився на тебе не відриваючи очей
Ромео: доброго вечора, принцесо! Я чув ваше ім'я, воно чарівне, приємно познайомитись з вами))
Він підійшов до тебе, взяв твою руку і поцілував її, як справжній ДжЕнТлЬмЕн✨
До Т/і підійшов Федір і запросив на вечерю, Т/і з усіма повечеряла і пішла спати у свою нову кімнату.--------------------------------------------------------------
Ну ось, перша глава, сподіваюсь комусь це потрібно. Якщо є помилки-пишіть в коментарях, тільки не тикайте носом. І підкажіть як краще писати: Зонтік чи все таки парасолька? (╥﹏╥)
ВИ ЧИТАЄТЕ
реакція клонів 13 карт на Т/і
Fanfictionпривіт, думаю після останніх подій, багато українців вирішили переходити на укр контент. Але я зіткнулася з проблемою, бо комікс "земля королів" російський тому на українській мові немає по ньому ні фанфіків ні реакцій. Тому я вирішила стати автором...