Oda nee bir adam. Noluyor öyle. Aman Tanrım bu Yüce İsa.
Napıyorsunuz siz öyle durun. Onu çarmıha germeyinn. O ( haşa ) Tanrının oğlu. Ateşlerde yanacaksınız. Bırakın onu.
Bir saniye nasıl olur bu imkansız , o Çarmıha gerilen kişi Yüce İsa değil. Aklım benimle oyunmu oynuyor.
Sende kimsin? Bekle beniii. Gitmee. Dur ne olursun. Durrrrr !!!!!!!!!
" Kızımmm Buğlemm kalk noldu sana böyle kan ter içinde kalmışsın "
" Anne , baba gördüm onu gördüm. "
Babam" kimi gördün kızım "
" yüce isayı baba. Çarmıha gerilen kişi o değildi. O ölmedi mi yoksa "
Annem " kızım sadece bir kabus gördün sakinleş. Elbetteki Yüce İsa çarmıhta öldürüldü "
Annem ve babam gittikten sonra, Sakin kafayla düşündüm. Nasıl olurda ben Yüce İsayı gördüm böyle. Aklım almıyo böyle birşeyi. Yoksa bu tanrının bir oyunumu. Böyle düşünerek biryere varamazdım. Hem okulada geç kalmıştım. Derhal formamı giydim ve ağzıma tek lokma sürmeden yağmurlu havada yavaş yavaş sakin kafayla okul yolunu tuttum. Bir yağmur nasıl bu kadar sıradışı , nazik , şefkatli ve sakin yağardıki... Sanki gökyüzünün gözyaşları saçlarıma yapışıyor gibiydi... sanki insanların durumuna ağlıyor gibiydi... bir yağmur nasıl bu kadar şeyi getirebilirki akla... getiriyor işte.
Okula vardığımda sırılsıklam olmuştum ve kaloriferin yanına ısınmak için gittim. Derse girmemize henüz 15 dakika vardı. Benim ardımdan sınıfa ıslanmış birşekilde Burak girdi. Kendimi tutamadım ve gülmeye başladım. Bir müslüman karşı böyle olacağımı hiç düşünmezdim. Ama hali çok komikti.
Burak "hayırdır buğlem hanım neyime gülüyosunuz bu kadar "
Ben " ıslanmışsın ya ona güldüm "
Burak " dinime küfreden müslüman olsa " dedi ve cümleyi söylemesi yüzümdeki gülücüklere son noktayı koydurdu.
Ben " 1.si dinine küfredicek kadar önemsemiyorum ve 2.side zaten müslüman değilim. Tanrı korusun. " Lafı burağın ağzına yapıştırdım ve yerime geçtim. Geçmemle birlikte sınıfa orta boylu , yeşil gözlü , uzun sarı saçlı bir öğretmen girdi. Henüz ne öğretmeni olduğunu bilmiyorduk.
" Merhaba arkadaşlar ben ingilizce öğretmeniniz Şafak Demir. Biraz kendimden bahsediyim sonra sizleri tanımaya geçicem. Ben İzmir doğumluyum. 24 yaşındayım , önceki okulum şule yüksel şenler anadolu imam hatip lisesiydi , ordaki sınıfımda 11 B ydi burdaki sınıfımda 11 B tesadüfün bu kadarı , son olarak sizi tanıyım. Evet pencere tarafından başlıyalım. "
En ön sıranın bir arkasındaki sırada ben ve Asya adında bir kız birlikte oturuyorduk.
Nisa " Ben Çankırılıyım , 3 kız kardeşiz "Fatih " Ben Gaziantepliyim , 2 kardeşiz "
Asya " Ben Bitlisliyim , 3 kardeşiz "
Ben " Ben burda doğdum ve burada büyüdüm fakat aslen Fransalıyız. Tek çocuğum "
Şafak öğretmen " aa çok iyi o zamn ingilizce sıkıntın olmıcak "
Ben " evet hocam ingilizce ve fransızca konusunda çok iyiyimdir " dedim ve zaman çabuk geçti. Son ders din kültürüydü.
Alya hoca derse girdi ve aslında benim bu derse girme zorunluluğum yoktu. Ama yinede girdim.
Alya hoca " bugünkü konumuz peygamberler ve yaşadıkları olaylar. İlk önce Hazreti İsa ' dan başlıyalım. Buğlem istersen çıkabilirsin "
Ben " yok hocam kalmak istiyorum. Bakalım Yüce İsadanda neler çıkartıcaksınız "
Alya hoca " evet arkadaşlar hristiyanlar Hz.İsa nın çarmıha gerildiğini ve öldürüldüğünü sanmaktadır. Fakat olaylar şöyle gelişmiştir ; Biliyorsunuzki Hazreti isaya inanan 12 insana havari deniliyor. Hazreti İsa ve havarileri yolculuğa çıkıp , onları öldürmek isteyenler den gizli gizli buralardan gidicekelrdi. Fakat Hz.isa ve havarilerinin yanında bulunan bir ajan bu haberi gidip İsayı öldürtmek istiyenlere söyleyecekken Allahu Teala o adamı Hazreti İsaya benzetti ve köti adamlar o adamı İsa olarak görünce onu çarmıha gerdiler. Adam öldükten sonrada gerçek suretine bürünmüştü. Hazreti İsa 'yıda Allahu Teala kendi katına yükseltti . Yani Hazreti İsa ölmedi. " dedi ve zil çaldı.
Nasıl olurda rüyamda gördüğüm şey Müslümanların inandığı olay olur. Noluyor böyle Tanrım. Bu bir tesadüf olsa gerek değil mi ? Yüce İsa o gün , o çarmıhta gerilerek öldürüldü değil mi ?
Buğlem saçmalama kızım. Sen bir hrsitiyansın ve Yüce İsa çarmıhta öldürüldü. Müslümanlar yalanbaz , inançsız , cahil insanlar...
Ve onların, "Muhakkak ki, Allah'ın Resûl'ü Meryem'in oğlu İsa Mesih'i biz öldürdük." sözleri (çok büyük iftiradır). Ve onu öldürmediler ve onu asmadılar. Fakat (öldürülen adam) onlara, (Meryem'in oğlu İsa Mesih'e) benzer olarak gösterildi. Ve muhakkak ki onun hakkında ihtilafa (anlaşmazlığa) düşenler, ondan (bu hususda) mutlaka şüphe içindeler. Onların, onunla ilgili olarak, zanna tâbî olmaktan başka bir ilimleri (bilgileri) yoktur. Ve onu kesinlikle öldürmediler (öldüremediler). ( nisa suresi 157.ayet )
Arkadaşlar ben müslümanım 1.serisi binlere kadar gelmişti. Lütfen bundada aynı gayreti veriyorum ve okuyucu sayımın oylarımın ve yorumlarımında aynı seviyede hatta daha fazla olmasını istiyorum. Emeğe saygı lütfen. Bir oy verseniz veya yorum atsanız sizin için hiçbir zarar veya değişken birşey olmayacak. Ben hergün 1 bölümle yetinmeyip bölümleri fazla fazla yazıyorum sizdende aynı değeri bekliyorum. İnanınki dini bir hikaye yazmak çok zor , öyle günlük hayat , mafya , aşk hikayelerine hiç benzemiyor. Din ciddi birşeydir. Buraya yazdığım hiçbişey uydurma değil. Araştırarak , öğrenerek yazıyorum. Tabi imam hatip okumamında buna büyük etkisi var. Lütfen oy ve yorum lütfenn... :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN MÜSLÜMANIM 2 ; DE Kİ ALLAH BİRDİR !!!
ДуховныеKul ve köle olmak gerek Allah için. .... Aşk ve İslam gerek insanoğlu için. .... Bekleme insanoğlu , De ki ALLAH BİRDİR.