Ben Esila
13.05.2016
Delirmeye başladım yada gerçekler çok ağır normal Bi sokak çocuğu olmayı isterdim...
"Esila'dan bir iz"
"Ne mesajı?" dedi, bundan benim de haberim yoktu.
Tuğra telefonunu çıkartıp mesajlar kutusuna girdi.
0537**:hayat çok kısa değil mi?
Siz:sen kimsin?
0537**:hayat çok kısa değil mi?
Siz:sana kim olduğunu sordum
0537**:hayat çok kısa değil mi?
Siz:kısa amına koyayım kısa şimdi söyle sen kimsin?
0537**:bu kısa hayatta neden kardeşin senden daha üstün lafa gelince eşitsiniz onun olan senin ama neden o her zaman önde?
Siz:??
0537**:Esilanın yakında sizi yok edeceğinin farkındasınız.
Siz:kardeşim hakkında düşünceleriniz ne güzel benden uzak durun.
0537**:onun yerinde asla olamıcaksın üzücü :(
Esila bu mesajların 2020'ye ait olduğunu gördü o zaman Tuğra bu konuda Bi yanlışı yoktu son mesajlara kaydırdırdı ve nokta atışı asıl bomba.
0537**:Esila katliamlara tekrar dönmüş hemde cezasına rağmen neden senyor lar ona izin veriyor çoktan ölmesi gerekmez mi?
Tuğra cevap vermemiş.
0537**:kendimi açıklayayım ben tolganın adamı o şuan içeride malum
Tuğra yine cevap vermemiş.
0537**:bak ömrün boyunca size tanınmayan haklar ona tanındı size son golü birkaç gün içerisinde atacak görev başında hepiniz toprağı boylarken Esila her zamanki gibi kurtulacak...
Belliki son mesaj akıllarını karıştırmış olmalı.
"siz Bi mesaj için mi beni sorguladınız?" dedi Esila sesi titremişti.
"özür dilerim ben böyle olsun istememiştim" dedi Tuğra onun sesi titremekten başka göz yaşı yanağından süzüldü.
Esila ayağa kalktı naptığını izlemekten başka yapabileceğim başka bişey yok.
"arkamdan gelmeyin" diyip arkasını dönüp içeri girdi.
Bi süre sonra dış kapının kapanma sesi geldi.
"bu olaylarda tarafsız olduğumu belirtmek isterim" dedi yakamoz.
"benim tarafım her zaman belli" dedi Yusuf o her zamanki gibi Esila ne derse o kafasında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek 🦋
Teen FictionBir söz vardır 'intikam aptalların işidir' aslında intikam aptalların işi değildir sadece acıdan beslenme çeşididir. Hayatım boyunca peşimi bırakmayan intikam duygusu bu sefer yeni bir başlangıça sebep oldu...