Sabah alarm çalmadan uyandım telefonuma bildirim gelmişti Akiradandı günaydın yazıyordu. Cevap vermek yerine onu engelledim ona asla ısınamamıştım ve bence sapiktan farkı yoktu. Acaba kardeşi de onun gibi birimiydi pek sanmıyorum.Üniformamı giyip kahvaltıya indim. İlk ben gelmiştim. Kahvaltıliklari masaya koydum ve omlet yapmaya başladım teker teker bazı tabaklara omlet koydum. Minada benden sora uyanıp yanıma geldi ve bana yardım etti ikimiz kahvaltıyı hazırlayarak bulaşık derdinden kurtulmuştuk.
Herkes masaya geldiğinde yemeye başladık sesizliği Jirou bozdu.
- B sınıfına yeni bir öğrenci gelicekmiş Galiba.
Krishima
- 2. Sınıftan öğrenci transferimi ? Garip.Denki ve Mineta aynı anda Kızmı diye sordu.
Mina onların ikisininde kafasına geçirdi.
Jirou
- kızmı yoksa erkekmi bilgim yok.Bakugou
- Neyse ne B sınıfa geliyorsa güçsüzün teki. İki dakika da onu yere sericeğimden eminim. Ayağa kalktı ve Kahvaltı odasından çıktı.Mina
- Bu çocuğu hiç anlayamıyorum -_-Hiçbirimiz anlayamıyoruz Mina..
.
.
.
.
.
.
.
Tenefüste kızların yanındaydım birden Mina yanımıza geldi.- MİLLETT
Tüm sınıf ona odaklanmıştı.
- B SINIFINA GELEN ÖĞRENCİ ERKEKMİŞ PEK BİR YAKIŞIKLI.
Denkinin suratı düştü.
Denki
- Huh kesin Bakugounun dediği biri gibidir.Mina
- Kıskanma Denki.
Çocuğu merak etmemiş değildim doğrusu ama ne varki umrumda değildi.
.
.
.
.
.
.
.
Bir başka tenefüs yine sıramda uyurken Denkinin sesiyle uyandım.- MİLLET ALL MİGHT DERS BAŞLAMADAN AŞAĞI İNMEMİZİ SÖYLEDİ.
Hahh tüm sınıf söylenerek aşağı iniyordu Bütün sınıf topluca yürüyorduk. Derken karşımıza yeni öğrenci tek başına çıktı.
Yukito..
Bunu dediğim sırada herkes bana ve Yukitoya odaklandı.
- Nao
- Demek yeni öğrenci sensin. Daha sık görüşüceğiz galiba.
Elini basının arkasına götürdü.
- Ah, sanırım öyle.- Herneyse sonra görüşürüz Yukito.
- Görüşürüz Nao
O gittiğinde Mina bağırdı.
- AA ONU TANİYORSUNN.
Denki
- O çirkin şeyi nerden tanıyorsun.- Yetimhaneden arkadaşımmış.
Momo
- Yetimhane anılarını unuttuğunu sanıyordum.- Ah şey kendisi söyledi.
Krishima
- Dostum belki yalan söylüyor olabilir.- Sanmıyorum dün bana yetimhanede çekindigimiz fotoğrafı gösterdi.
Bakugou
- Tch bu senin dünkü öpüştüğün çocukmu yani ?Tüm sınıf birden NE diyerek bağırdı.
Mina
- ONUNLA ÇIKIYORMUSUN NEDEN SÖYLEMEDİN ?!?!?!çok sinirlenmiştim bu lanet herifin bir halt bildiği yoktu.
- KES SESİNİ BAKUGOU DÜN KİMSEYLE ÖPÜŞMEDİM.
Bakugou
- Tch öyledir
bana omuz atıp gitti TEKRAR SİNİRİM TEPEME ÇIKMIŞTI
Elimden yıldırımlar geliyordu Bakugou ya doğru koşarken Mina beni tutmaya çalıştı ama beceremedi. Bakugounun ensesine yıldırım aticakken Bakugou beni kolumdan tuttu ve duvara dayadıBakugou
- Sakın.O sırada boşta kalan elimle karnına yıldırım fırlattım. O anki acıyla elimi bıraktı ve karnını tuttu.
- SAKIN BİRDAHA BUNU YAPMA BAKUGOU KATSUKİ
O bana patlamaları ile gelirken Krishima Todoroki ve Midoriya onu tuttu. Tek bir kişiyi 3 kişi tutuyordu.
.
.
.
.
.
Hepimiz bahçede All Might ı bekliyorduk nihayet geldi ve bizi görünce yüzü düştü.- Genç öğrenciler neden üniformalarınızlasınız.
Uraraka
- Denki bize üniformamizi değiştirmek hakkında birşey demedi.All Might denkiye baktı. Denki Krishimanin arkasına saklanmakla yetindi.
- Genç öğrenciler beden eğitimi kıyafetlerinizi giyip gelin.
Tüm bunlar olurken Bakugou ve ben birbizimize çok kötü bakıyorduk gözlerimizi asla birbirinden ayırmıyorduk. Sanki gözlerimiz savaşıyor gibiydi. Derken Mina yanıma geldi
- Nao yürü üstümüzü değiştircekmişiz
- Hıhı sen git gelirim ben
Hâlâ Bakugouya bakıyordum oda bana.
Mina beni soyunma odasına sürüklerken hâlâ ona bakıyordum. Sanki şey gibiydi göz temasını ilk bırakan kaybeder ve ben kaybeden olamazdım.
Görüş alanımdan kayboldu.Soyunma odasına geldiğimizde üstümü giyinmeye başladım.
- Nao vücudun çok güzel.. erkek olsam kesin sana yaşardım.
Hafif utanmama neden oldu bu sözler.
.
.
.
.
.
Uygulamalı ders bitmişti. Sınıfa girince hemen sıraya uyudum.Uraraka beni dürttü. Nao hadi gidiyoruz.
- Uraraka lütfen ben uykumu alıp gelirim lütfen bunu çok uykulu demiştim.İyi tamam dedi ve beni öpüp gitti.
Cam açıktı ve serindi sırtıma vuruyordu birden bir sıcaklık hissettim aldırmadım ve uyumaya devam ettim uyandığımda Bakugou on sırada beni izliyordu üstümdede onun ceketi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou x reader
Randommetroda sadece iki saniye bakıştığın bir çocuğa nasıl aşık olabilirsin ? sonrada hicbirşey olmamış gibi birbirinizi unutabilirsiniz ? Kitap mangaya göre gitmemektedir.