Doyoung ve jungwoo el ele ten'in kapısında bekliyorlardı. Birlikte buluşup sinemaya gitme vakti gelmişti. Ten ve john evden indi ve grup buluştu. "Dur ben yuta'ya geldiğimizi söyleyeyim" dedi jungwoo.
Jungwoo yuta ile konuştu ama winwin'in geleceğini söylemedi. Jungwoo winwin'e dün gece haber vermişti. O da birazdan gelirdi yanlarına. Winwin yuta'dan önce gelmişti. "Kimi bekliyoruz" dedi winwin. "Yuta'yı bekliyoruz"
"Ne izleyeceğiz" dedi winwin soru ardına soru sorarak. "Çizgi film izlicez winwin, nerden bilelim olum bakıcaz işte orda" diyerek güldü johnny. Yuta yanlarına geldiğinde ilerlemeye başladılar, yuta şaşırmıştı winwin'in gelmesini beklemiyordu.
Metroya bindiler ve oturmak için sıralandılar. Doyoung, jungwoo'nun omzuna başını koymuş, john ve ten ile el ele tutuşarak oturuyorlardı. Winwin ile yuta'da başları öne eğik duruyorlardı. Yuta arada göz ucuyla ona bakıyordu ama winwin'den tık yoktu.
Metro onların ineceği durakta durdu ve indiler. Sinemaya gelmişlerdi. Kasaya gittiler ve bir filmde karar kıldılar. Biletleri alıp salona girdiler. Diğerleri planlayıp yuta ve winwin'i yanyana oturtmuşlardı. Yerleştiklerinde filmin birazdan başlayacağı hakkında reklamlar çıkıyordu.
Winwin film seçilirken tuvalete girmişti ve ne seçtiklerinden haberi yoktu. Diğerleri de sürpriz olsun diye ona söylemiyorlardı. Plana göre ilerleyip korku filmi seçmişlerdi, bunu sonra anlayacaksınız. :)
Winwin korku filmlerini hiç sevmezdi çünkü dayanıklı değildi. Doyoung ve jungwoo filmden çok kendi aralarından konuşup birbirlerine sarılıyordu, ten ve john filme gülmekten duramıyorlardı. Winwin ise elleriyle gözlerini kapatıyordu.
Bir anda ekrana bi varlık atlamıştı, winwin korkudan yuta'nın koluna sarılmıştı. Yuta irkildi. Winwin koluna sarılmış kafasınıda yuta'nın sırtına sıkıştırmış film ile bağlantısını kesmişti. Ten, john,doyoung ve jungwoo kafasını kaldırmış onlara bakıyorlardı, yuta'yı bu daha da utandırmıştı. Yuta ayağa kalktı ve salondan hızlı adımlarla ayrıldı.
Herkes arkasından bakıyordu. Winwin'de kalktı onu bulmak için. Jungwoo onu durdurdu. "Bırak onu, yalnız kalmalı biraz"
Winwin geri oturdu ama hala onu düşünüyordu. Tedirgin olmuştu, yalnış bir harekette bulunduğunu düşündü. Onlar arkadaş değil miydi? Böyle yapabilirdi.
Film bitti ve herkes mutlu mesut toparlanıyordu. Winwin onları durdurdu. "Hiç yuta'yı merak etmiyor musunuz"
"Yuta sana demedi mi? Eve gitti o" dedi jungwoo. "Evi nerde onun" dedi winwin, onun yanına gidecekti. "12. bulvarda oturuyor öğrenci yurdunda, eskiden oda arkadaşıydık ordan tanıyorum" dedi ten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
chinese new year ↬ dowoo
Romantiksu film kulübündeki cocuk var ya, cırtlak liseli kızların bl sevdası yuzunden onunla birlikte oynayacagım ve onu opecegim. ama opmeden once kirazli lipbalm sürüp gelsin. sıkıyosa gelsin.🍙 starto: 27//6//22! finisho: 21//8/22! doyoung and jungwoo f...