Մաս 3

167 6 3
                                    

~Առավոտ էր:~

–Մամ ես պատրաստ եմ գնացինք? (Միրի)
–Հա հեսա կգնանք: Էս պատրաստություն ես տեսել? (Մամ)
–հա:Շոկոլադ եմ գնել, որովհետեւ շատ արյունա կորցրել, մրգեր եմ գնել, որովհետեւ օգտակարը, հյութ եմ գնել բնական, որովհետեւ մարսողությանը լավա, ու... (Միրի)
–Ու դանակ ես գնել, որ սպանես? 😳(մամ)
–Չէ չեմ սպանի նորա լավացել ինչ սպանել, ուղղակի դանակը չեմ առել այլ խոհանոցից եմ բերել, որ էս մրգերը տոպռակից հանեմ դնեմ պլաստիկ ամանի մեջ ( Միրի)
–Աաա, լավ գնացինք (մամ)

~Հասանք հիվանդանոց:Ես դուռը թակեցի, մտա պալատ նա իր ընկերուհու հետ նստած զրուցում էր:~

–Բարև Ձեզ, ներեցեք, որ ձեզ խանգարում եմ, ըը..., ուղղակի ինձ ասել էին, որ ինձ եք հարցրել (Միրի)
–Փաստորեն դու ես Միրին (Չոն)
–Փաստորեն:Սա Ձեզ համար է (Միրի)
–Շնորհակալ եմ, սրա կարիքը չկար (Չոն)
– Երևի ձեզ խանգարում եմ հա? Չոն ծանոթանում էիք շարունակեք ձեր հաճելի զրույցը (Մինա)

~Մինան վերցրեց ջրով լի բաժակը և թափեց Չոնի երեսին ու հեռացավ ~

–Մինա սպասի:Սա էր չէ ուզածդ? Լռիվ հիմար էս հիմա պետք է գաիր? (Չոնը գոռալով)
–Ձայնդ չբարձրացնես ինձ վրա,հիմարն էլ դու ես (Միրին գոռալով)

~Ես էլ բացեցի իմ բերած հյութը և թափեցի նրա երեսին~

–Մեղավորությունն էլ քո մեջ է տխմար (Միրի)

~ Ես դուրս եկա պալատից և մաման կանգնեց իմ դիմաց:~

–Միրի այդ ինչ գոռոցների ձայներ էր լսվում Չոնգուկի պալատից? ( մամ)

~Ես ամենինչ պատմեցի մայրիկիս, և նա անվերջ ծիծաղում էր ինձ վրա ~

–Ինչ է այդքան ծիծաղելու է? (Միրի)
–Այդ տղային թռջել թողել եք հերիք չի միհատել գոռում ու վիրավորում եք նրան? (Մամ)
–Բայց նա էլ էր ինձ վիրավորել ինչ անեի? (Միրի)
–Նա քեզ վիրավորել էր դու էլ նրան վիրավորեիր, բայց ոչ հյութը թափեիր վրան (մամ)
–Դե հիմա այդպես ստացվեց, ու սաղ քո պատճառով եղավ դու ասեցիր, որ գնամ հետը հանդիպման (Միրի)
– Հա ես շատ իմանայի, որ իրար կուտեք (մամ)
–դե լավ , ես գնում եմ գործի նոր ֆիլմ պետքա գրեմ, էտ զոմբիյի էլ կասես բաղնիքդ անուշ (Միրի

~Մայրիկս մտավ պալատ~

–Վայ էս ինչա վիճակդ այ տղա (մամ)
–այս ամենի մեղավորը Ձեր աղջիկն է տիկին Կամիլա (Չոն)
–Լավ էլ մի աղջկաս պոչը չտրորեիք Ձեզ ոչ մի բան չի անի (մամ)
–Տիկին Կամիլա ես Ձեզ շատ եմ հարգում:Ես չեմ հասկանում էդ ոնցա լինում, որ դուք մարդկանց կյանք եք փրկում, իսկ ձեր աղջիկը հակառակը (Չոն)
–Իմ աղջիկը կիլիեր չի որ իմ հակառակը անի (մամ)
–Հա կիլիեր չի բայց արդեն 2-րդ դեպքնա որ ինձ քիչա մնում սպանի (Չոն)
–Առաջին դեպքը գիտեմ, բա երկրորդը որ նա? (Մամ)
–երկրորդը հենց նոր ինձ վրա հյութ թափեց, քիչ էր մնում հոսանքահարվեի (Չոն)
–Լավ լավ հերիք ա, էս քեզ նոր շորեր:Երբ որ փոխվես վերջացնես ինձ կզանգես կգամ սիստեմային միացնեմ (մամ)
                                                    
                                                       Շարունակելի...

Ուր ես փախնում մեկա իմնես Место, где живут истории. Откройте их для себя