!!INFO!!

42 4 0
                                    

!!Důležité INFO!! 

Tohle je jenom pro ujasnění, proč nevychází díly. Je to protože nic nestíhám. O víkendech jsem s rodinou, a nemám čas na psaní, navíc se často i učím. Třeba teď jsem jela po dlouhé době k tátovi, protože jsem předtím měla divadlo a prostě jsem u něho dlouho nebyla. Chápu Vás. Budete na mě možná naštvaní, ale nevadí. No, a pak je tady týden. To se každý den učím, abych si vyrovnyla známky. Vychází mi sice 2 dvojky, ale musím vytáhnout alespoň ČJ, protože z ní mi bude možná vycházet i trojka:( A kvůli příjmačkám příští rok, musím mít dobrý průměr. Pak ta druhá dvojka je z NJ, ale to je docela v pohodě. Zbytek předmětů mám nerozhodné, nebo s mínusem (není to čisté). Takže se opravdu každý den učím, ale neboje se. Na Wattpad nekašlu. Tenhle víkend jsem si alespoň napsala něco jako osnovu ke dvoum hlavním příběhům (Winner, Tattoos&Drugs). Tohle jsem plánovala už delší dobu, ale bohužel mi to zabralo tolik času, jako psaní jednoho dílu, možná i dvou. Každopádně jsem ráda, že jsem to nějak zvládla no..:) Takže se vám omlovám, ale v červnu to bude už lepší, slibuju:) 

A další věc. Za 22 dní jedu do Anglie, takže nebudu nic psát, budu ráda, když se vyspím, protože máme nabitý program..:D:) A pak ještě na začátku června jedu na třídní výlet, a to bude na týden, pak už budu mít před sebou jen KP a pak už to bude v pohodě:) Takže od poloviny června, sem zase začbu přidávat alespoň jeden příběh týdně.:) 

Ještě děkuju moc za 2.3k u Winner a 600 u Eyes, jste skvělí! xoxo @Chocomilkparty

Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)Kde žijí příběhy. Začni objevovat