Poznání

135 5 2
                                    

Informačka na začátek:
Ahoj lidi jsem Ellie,tento příběh někdo psal na Wattpadu,ale řekla jsem si že ho trošku přeupravím a přepíšu ho bez chyb a tak různě,doufám že se vám to bude líbit,píšu to na telefonu,ale dobře se mi na něm píše,takže... ♥ Nebudu zdržovat a jdeme na to. Mimochodem je tam Explo(Petr),Matúš,Fajtík(Kuba),Elen(neznámá dívka,říkají Ell)

Ahoj jmenuji se Elen,je mi 17let a moji rodiče se před čtyřmi dny rozvedli.Bydlela jsem v Anglii,ale jelikož má můj táta rodinu na Slovensku,tak se tam přestěhujeme.Mamka ale stále bude bydlet v Anglii.,,Tak to by mě zajímalo kam asi půjdete,u tvého otce místo není.'' řekla mamka.,,Poletíme na Slovensko za mojí sestrou, vše je už domluvené, bude nás čekat na letišti.'' odpověděl taťka s vážným tónem.Mamka se jen rozloučila,,Tak zlatíčko dávej na sebe pozor,s tvým otcem jsme se domluvili,že za mnou můžeš kdykoliv přiletět." ,,Dobře."(Jsme trošku zazobaní,tak proto můžu letět kdykoliv za mamkou),,Tak běžte,ať vám to neuletí,AHOJ!''dala mi letmý polibek na čelo a my už jsme běželi. Letadlo jsme stihli jen tak tak.Hned jak jsme si sedli do letadla na svá místa,vzala jsem si sluchátka a pustila si hudbu.Asi za 2hodiny mě táta budil,že jsme už na místě. Jen jsem přemýšlela *Se svým bratrancem Matúšem jsem se neviděla 11let,bude si na mě ještě pamatovat? Má sestru jménem Tete a ještě teta a strejda* Táta mě přerušil z přemýšlení,,Teta říkala,že pro nás jede Matúš a že pokud budeš chtít,můžeš s Matúšem a jeho kamarády jet na nějakou akci,ale je to na tři dny takže by sis musela zabalit a připravit se." Mezitím na mě zezdu vybafl Matúš,,Baf!" ,,Panebože! Já se lekla! Ahoj Matúši!!" pevně jsem ho objala a vyhrkla ze sebe,, Pojedu s vámi! ",,Jo? Budu moc rád Ell.'' a dal mi pusu na čelo,žďuchla jsem ho a začali jsme se smát.Měl s sebou ještě dva kamarády, hned za mnou oba přiběhli a začali mi oba podávat ruku,jeden začal,, Ahoj,já jsem Petr a je mi 17,ale říkej mi Explo'' usmál se a druhý hned spustil,,Ahoj,já jsem Kuba a taky je mi 17,ale všichni mi říkají Fajtík." ,,Ahoj,já jsem Ell a je mi taky 17." všichni tři jsme se zasmáli.
,,Moc ráda vás poznávám" uculila jsem se.
Matúš jen zakřičel,,Tak co,pojedeme?" a my jen ze smíchem zařvali,,No jasně!"Dali jsme věci do auta a vyjeli.

Informačka:
Doufám, že se líbilo, vím, že bych to neměla poupravovat po jiných lidech, ale ty chyby tam strašně vadily a taky jsem si to upravila podle sebe,takže doufám, že se líbilo a pokud chcete abych pokračovala,budu ráda za ohlasy...Děkuji Ellie :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska na první pohledWhere stories live. Discover now