Alianta dintre cele 2 mari tari, a pornit un razboi. De fapt, a pornit cel mai mare si ma dezastruos razboi din istorie, cunoscut ca si razboiul Eroberer. Au trimis legiuni in toate tarile si la inceput au incercat sa convinga marii Lideri sa li se alature in lupta. Ei au refuzat, astfel Alianta i-a atacat si incetul cu incetul a inceput sa distruga totul.
Ei continuau sa refuze, anii tot treceau iar cei care sufereau din urma dezastrelor erau oamenii din regate care, nu cu mult timp in urma, isi traiau fericiti vietile, intr-un mod pasnic. Acum erau imprastiati, ascunzandu-se prin locuri care inca mai erau intregi, plangand si privindu-si casele distruse.
Familie. Era aproape imposibil sa mai gasesti asa ceva in acele vremuri. Cand pericolul trecea pentru un scurt timp, oamenii ieseau din ascunzatori cautand cu disperare o fata cunoscuta. Unele femei isi plangeau copiii, altele ii cautau cu disperare, orfanii de toate varstele plangeau si ei uitandu-se dupa fratii si parintii pierduti pe veci.
Lucrurile au continuat asa pentru o perioada lunga, pana cand Alianta si-a pierdut rabdarea. Au blocat toate caile de iesire, blocandu-i precum niste sobolani intr-o cutie. O cutie plina cu capcane. Le-au inchis toate caile de a procura mancare si apoi i-au lasat in voia sortii pentru ca majoritatea sa moara de foame, facandu-i pe Lideri sa isi schimbe decizia.
Planul a functionat. Au ramas fara mancare,fara resurse iar la cateva luni dupa, acestia au declarat ca se vor alatura. Nu au mai putut sa suporte cum oamenii lor se zbateau in fiecare zi sa supravietuiasca. Au fost fortati sa isi intoarca spatele spre cel care i-a protejat si care i-a ajutat.
Luptele au incetat si in sfarsit, oamenii au primit o perioada de pace si liniste, in care sa-si planga persoanele pierdute si sa hotarasca ce vor face in continuare. Dar aceasta liniste era prea... Tacuta.. Suspicioasa...
La o luna dupa ce conflictele dintre Alianta si Lideri s-au incheiat, multi vrajitori s-au adunat la palatul din Ignis la cererea regelui. Din toate colturile din Draenor s-au adunat 7 vrajitori, denumiti "Cei 7 Invocatori" , acum fiind cunoscuti ca si cei mai puternici vrajitori din Lumea Veche. Regele Regatului Rosu-Ignis-, a ajuns acum sa poarte un titlu demn de actiunile sale nebune si egoiste, "The King Of Blood" aka Regele Sangelui iar pe regele din Iagord, complicele sau, "Uzurpatorul". Planul lor era sa ademeneasca dragonul care, nu a mai fost vazut de cand a inceput razboiul, pe muntele Rosu, unde, dupa spusele vrajitorului intunecat, ii va fi "mormantul pe veci".
Conform spuselor oamenilor din Ignis, zeul lor, Orion, cand inca era in viata a creat o carte magica, in care a pus toate blestemele si vrajile interzise ale zeilor si a folosit-o pentru a-si implini destinul... Cel de a conduce cele 4 taramuri. Puterea cartii i-a scapat de sub control, intr-un final omorandu-l. In forma lui de zeu a incercat sa o distruga dar a esuat, iar in schimb a ascuns-o departe de ceea ce ochii omului pot vedea si departe de ceea ce puterea unui zeu poate descoperi. Cartea a fost numita Amar.
Vrajitorul intunecat a vrut sa foloseasca una din acele vraji pentru a impietri dragonul. Vraja ii cerea 10 sacrificii umane,sangele unui rege si 7 vrajitori. Cei doi complici stiau prea bine pretul ce trebuia platit,dar cu toate astea au continuat. Ceea ce Regele Sangelui a refuzat sa spuna Uzurpatorului este ca 3 dintre sacrificii trebuiau sa aiba sangele unui rege, nu ca cei 2 trebuiau sa dea o anumita cantitate de sange, precum credea acesta.
Veni ziua decisiva si vrajitorii, familiile regale si sacrificiile se adunara in cel mai inalt varf de pe munte. Cel intunecat a desenat cu propiile maini imbibate in sange, un cerc dublu, inauntrul caruia a mai facut inca alte 8 cercuri duble mai mici. Sapte din ele erau aranjate in forma cercului iar al optulea cerc in mijlocul acestora. Toate aveau in ele incantatii in limba veche si in fiecare isi avea locul un vrajitor si un sacrificiu. Cercul din mijloc a ramas neocupat, atragand atentia Uzurpatorului.
Vrajitorul incepu ritualul, odata cu el pornindu-se si o furtuna. Un foc negru mistui sacrificiile. Un raget puternic se auzi, ce facu varful sa se cutremure. Waage isi facu aparitia, zburand spre ceruri ca o umbra neagra. Dar cerul era deja intunecat, de fulgere era acoperit, iar vantul era atat de puternic incat ar fi putut da jos de pe stanca pe oricine.
Un uragan se forma in jurul muntelui. Un uragan negru, format din sufletele in agonie ale oamenilor sacrificati si a vrajitorilor a caror viata a fost de asemenea luata. Vrajitorul strigase catre Regele Rosu sa ii aduca sacrificiile cu sangele unui rege. Uzurpatorul se uita nelamurit si furios la el dupa care se intoarse catre rege, care, profita de ocazie si ii infipse un pumnal fix in inima. Acesta cazu la pamant, intr-o balta de sange. Regele il duse pe Uzurpatorul, acum mort, in cercul neocupat din mijloc, apoi le duse pe sotia si fiica acestuia in acelasi cerc... Pentru ca mai apoi... Sa fie invaluite de aceeasi flacara neagra. Strigatele lor disperate se puteau auzi pana dincolo de furtuna.
Dragonul incepu sa isi piarda din putere, pana intr-un final, cand s-a prabusit pe munte, simtind cum fiecare parte din el devenea una cu muntele. Waage privea trist la tot ce se intampla in jurul sau. Dar se opri la rege care, radea cu o pofta flamanda, cu o privire maniaca, iar in ochii lui putea citi nebunie, ura si lacomie.
Dragonul nu ii mai intelegea pe oameni... De ce fac asta? Le-a dat protectie, afectiune,pace si ei erau tot nemultumiti. Au aruncat toate acestea pentru putere, pentru propiul lor bine. Au omorat, au distrus, au adus durere si suferinta in vietile celorlalti oameni. Ei nu erau ca ea... Ca aceea fata care ii iubea pe ceilalti la fel cum un frate isi iubeste ceilalti frati, care ii ajuta si de care avea grija. Ea, cea care aducea pacea oriunde mergea... Ei de ce sunt atat de diferiti? De unde vine tot acest intuneric in inimile lor? Aceasta ura si aceasta placere de a-i vedea pe ceilalti suferind? El numai intelegea oamenii... Pentru ca le-a dat totul... Iar ei in schimb l-au transformat in piatra...
CITEȘTI
A Song Of Freedom [Ro]
FantasySalut tuturor!! Deci, nu am sa o lungesc prea mult... Aceasta este povestea unei fete, care, porneste prin a pierde tot si incetul cu incetul, castiga din ce in ce mai multe lucruri. Intr-o lume fantastica, unde oamenii "speciali" sunt vanati iar oa...