@Anonymous_ : De meest belangrijkste dingen zijn het moeilijkst om te zeggen.
@Whocares_ : En het moeilijkste deel van het leven is om adem te halen zodat je blijft bestaan.
J E S S I C A
Waarom is het leven zo ingewikkeld, eerlijk gezegd, het is alsof de wereld is verdeeld in twee teams. Iedereen tegen mij.
Wat is er met mij dat ze me zo haten? De manier waarop ik praat, de manier waarop ik handel, de manier hoe ik eruit zie?
Wat is het, alsjeblieft vertel het me want ik ben er zo klaar mee om te blijven zoeken naar het antwoord.
Ik begin te denken dat het gewoon mijn bestaan is die hen zoveel ergert. Helaas is de enige manier om dat op te lossen zelfmoord, en geloof me, ik heb het geprobeerd.
Dat is 1 ding over mij, ik ben vrij depressief. Op dit moment voor vier... vijf jaar.
Ik neem antidepressiva elke morgen omdat als ik het niet doe er een kans is van 95% dat ik wil gaan en voor een trein spring.
En ook met deze pillen in mijn systeem, wil ik het ook maar, sommige, ze houden me tegen. One direction & @Whocares_
Ik weet het, ik weet het, dat is zo cliché
' Een jongens band beschermt een meisje haar leven, dat heb ik nog nooit eerder gehoord '
Maar het is waar, zij zijn mijn enige doel in dit leven. Hun en @Whocares_
Hij is mijn twitter bestie en,eerlijk gezegd, hij is beter dan welke antidepressiva ik ooit zal nemen.
En ik weet niet eens zijn echte naam.
JE LEEST
Anonymous n.h ( Nederlandse Vertaling )
FanfictionWie zei dat twitter geen levens kon redden ? A Niall Horan Fanfictie Alle Rechten Zijn Van @Samemistakes_ Ik heb toestemming gekregen om dit boek naar het Nederlands te vertalen.