Bölüm 1 "İLK HASTA"

7 0 0
                                    


Ben Ayşe Sare Yılmaz yeni mezun bir psikoloğum , bugün yeni işe başlıyorum. Lafı hiç uzatmadan günceme geçelim.

Ayşe Sare Yılmazın Güncesi :

19.02.2018

Hasta : Hakan Şeker

"Selamın aleyküm doktor hanım" dedi içeriye giren hasta. "Aleyküm selam Hakan bey".

-Lütfen ayakta kalmayın.

Hastaya baktığımda çok çekingen durduğunu fark ettim. Çekingen bir eda ile koltuğa oturdu.

-Nasılsınız hakan bey

-İyiyim doktor hanım.

-Pek inanasım gelmedi.

-Neden doktor hanım.

-Hmm bakışlarınız...

-Çok mu belli ediyorum.

-Hemde nasıl. Merak etme burada kimse seni yargılamaz, burada istediğin gibi ben kötüyüm diyebilirsin. 

-Diyebilir miyim doktor hanım.

-Diyebilirsin, burada bana istediğin gibi seslenebilirsin ismim Ayşe Sare .

-Peki doktor abla. 

 - Kaç yaşındasın Hakan.

- 18 doktor abla.

- Daha hayatın başındasın ileride bir hedefin var mı?

-Mimar olmak istiyorum.

-Ne güzel. Hakan.

-Efendim.

-Senin birine anlatmak isteyip anlatamadığın-

-VAR!

-Peki anlatmak ister misin?

-Olmaz - hayır hayır- çok kızar olmaz

-Kimse kızmaz sana.

- Olmaz .

-Hakan derdini anlat sen istemediğin sürece buradan dışarı çıkmayacak. Sen istersen bu ikimiz arasında bir sır olarak kalacak.

- Kimseye anlatmayacaksın demi.

-Sen istemediğin sürece kimseye anlatmayacağım.

-Ben nasıl anlatacağımı bilmiyorum.

-En başından anlatabilirsin.

-Ben o gün 18 yaşıma girmiştim. Arkadaşlarımla kutlamaya gittik. Gittiğimiz yer  gay bardı, kendimi çok rahatsız hissetmiştim. Sürekli bana temas ediyorlardı, içkiler geldi içmeye başladık. O geceye dair çok az şey hatırlıyorum. Bir erkeğin beni öptüğünü başka bir erkeğin beni soyduğunu hatırlıyorum. Canımın çok acıdığını hatırlıyorum. Başka bir şey hatırlamıyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikoloğun Güncesi TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin