Safir'den

18 0 0
                                    













《Hasan Özsüt - Duvar》












03.09.2022

Sevgi zayıflık derlerdi,
inanmadım.
Sana olan aşkımın beni zayıflatan bir kısmı olabilir mi, sevgilim?
Öyle hülyalı bakarken
bakışların yüreğimi sarsıyorken;
söyle şimdi,
bunun neresi zayıflık?
Aşık olan bir adama
ne dersen de
geçiremezsin lafını.
Ama ararken gözlerim her saniye seni,
şimdi söyle nerelerdesin?
Bulacağım an saracağım kollarımı,
öpeceğim buz tutmuş dudaklarından,
kanım karışacak, nefeslerimiz birbirine çarpacak.















İnsan sevince ne yapacağını bilemiyor.

Çok sevince hiç bilemiyor.

Gözüne kusursuz geliyor her şeyi, tümüyle benimsiyor; seviyorsun. Ondan başkasını bile düşünemezken bu bir zaman sonra seni deli olma kıvamını getiriyor.

Onu görünce elim ayağım birbirine giriyor. Ahu, beni aptala çeviriyor.

Aptal bir aşık.

Kendime bu tanımları yakıştırmıyordum ama konu o. Ve konu Ahu'ysa, bendeki sular durulurdu. Aklımı karıştırırdı, hem de hiçbir şey yapmadan. Gözlerime bakması bile dikkatimi dağıtmaya yeterli olan bu kıza sevgim sonsuzdu. Onunla ayrı kalmamız bile bunu değiştiremezdi.

Ona uzun süre dokunamamıştım. Yalnızca uzaktan izlemekle kalmak benim için zordu. Yanımda olduğu her saniye teni tenime değerken, bu ayrılık işkence gibiydi.

Belki de bunu yaşamamız gerekiyordu. Her şeyden ders çıkarıyorsak, bundan da çıkarabiliriz diye düşünmüştüm. Eğer o benden ayrı kalırsa belki ne demek istediğimi anlar, dedim. Ama yanıldım. Anlasa bile bu önemli değildi. Ondan uzak kalmayı düşünmek aptallıktı. Sinirine yenik düşen bir Safir'in duygularını kontrol edebilmesi imkansızdı. 

Ahu hayatıma girdiğinden beri kendimi düzeltmeye çalıştığım çok noktam olmuştu. Belki o hiç farketmedi ama ben değiştim. Senin için sevgilim, bizim için. Bizi biz yapan birbirimize karşı beslediğimiz duygularken; bunun üstünü kapatabilceğini düşündüğüm alışkanlıklarımdan arındım. Senin için. Kendimi kontrol etmeyi öğrendim. Senin için.

Mutluluğumun sebebiyken, mutsuzluğuma gölge düşüren şeylerde gelip, hayatımı aydınlatan bir güneşsin sen. Nasıl beklersin senden uzaklaşma mı? Sevgim bu denli safken, aramızdakı kıvılcımları söndürmeye çalışırken; neden rüzgar esintisi veren her şeyden kaçmaya çalışıyorum sanıyorsun? Rüzgar söndürmüyor ateşi, sevgilim. Harlıyor. Yeniden doğuyor kıvılcım. Sana bunları anlattığım zamanları hatırlıyor musun?

Ahu'm,

Ahu bakışlı sevgilim.

Sana böyle seslenmemin hoşuna gittiğini söylemiştin. Ben de sana hep öyle seslendim, hoşuna gitmek istedim. Sen de benim hoşuma gidiyorsun. Hep. Bana Safir diye seslenirken içim nasıl gidiyor, bilmezsin. Bana dokunduģun her saniye kalp ritmim bozuluyor, hisseder misin?

Benim için her şeyi yapabileceğini söylemiştin. Ben de yaptım, sevgilim. Senin için yaşadım. Senin için nefes almaya devam ettim. Sen olmadan kararan hayatımın oksijeni bitiyordu, sen geldin nefes oldun bana. Şimdi anlıyor musun seni ne denli sevdiğimi? Bunlar bile yetersiz, çünkü sen gözünü açmadın.

İNTİHAR MELODİSİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin