Keyifli okumalar💗
Hayatınızın kocaman bir yalandan ibaret olduğunu düşünün.
Gerçeklikten tamamen koptuğunuzu ve gördüğünüz her kâbusun aynı sona kavuştuğunu.
O zaman ne yapardınız?
Hiçbir şey mi?
Siz bir de Aslım'ın yaptıklarını bir görseniz.
İzmir'in güzide özel haatanelerinden biri olan Özel TENA Akıl, Ruh Ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde yine sıradan bir gün daha yaşanıyordu.
" Aslım, inanmıyorum sana odandan nasıl dışarı çıktın? "
Doktor Buse derin bir nefes alıp gözlerini devirerek hastanenin yemyeşil ağaçlar ve çiçeklerle bezenmiş bahçesinde hastası Aslım'ın yanına hızla yürüyüp kolundan sımsıkı tuttu.
" Bugün ailen gelecek ve yeniden teste tabii tutulacaksın. Eğer testi geçersen evine gidebileceksin ama hazır değilsin. Yine ne yapıyorsun burada? Bu Bey kim? "
Aslım havanın sıcaklığından bunaldığı için pembe pijamasının en üst düğmesini açıp alt dudağını bir suçlu gibi dişleyerek bakışlarını doktoru Buse'den kaçırdı.
" Ben gazeteci Ali BOZDAĞ. Buraya özel izin ile hastalarınızla röportaj yapmak için geldim. Aslım Hanım ile de röportajımızı yeni bitirmiştik. Siz kimsiniz? "
" Ben de Aslım'ın doktoru Buse GİZEM. Size de Nehir ERSOY'u anlattı değil mi? "
Yılların gazetecisi olan Ali, Doktor Buse'nin cevabıyla kaşlarını çattı.
" Siz nereden biliyorsunuz? "
" Doktoru olduğum için biliyor olabilir miyim? "
Buse'nin sorusu ile kendine çeki düzen veren Ali, ses kayıt cihazını kapayıp kamerası ile birlikte çantasına koydu ve ayağa kalktı.
" Benim artık gitmem gerekiyor tanıştığıma memnun oldum Buse Hanım. "
Doktor Buse kendisine uzatılan eli nazikçe sıkarken dudaklarına nezaket gereği küçük bir gülümseme kondurdu.
" Lütfen Aslım'ın söylediklerini dikkate almayın. Kendisi Nehir ERSOY'a uzun zamandır hayranlık duyuyor ve gördüğü rüyayı gerçekten yaşadığını sanıyor. Malesef kendisi çok trajik bir olay sonrası hastamız oldu. "
Hasta bakıcı yanlarına gelip Aslım'ı hazırlanması için odasına götürürken Doktor Buse ve Ali bahçedeki müsait bir yere oturdular ve Buse Aslım'ın gerçek hikâyesini anlatmaya başladı. Ali ise çaktırmadan telefonunun ses kayıt kısmını açarak doktor hanımın sesini kaydetmeye başladı.
" Bu nasıl anlatılır bilmiyorum. Bir kadın olarak Aslım'ın yaşadıklarını anlatmak çok zor. "
Buse derin bir nefes alıp gözlerini Ali'den kaçırarak konuşmasına devam etti.
" Aslım abisinin düğününde, defalarca kez şikayette bulunmasına rağmen hakkında hiçbir önleyici işlem yapılmayan isminin Cem olduğunu bildiğimiz kişi tarafından zorla cinsel saldırıya uğradı ve o gece yaşadığı olay ve geçirdiği sinir krizi nedeniyle akıl sağlığını yitirdi. "
" Vay şerefsiz! Pardon özür dilerim. Peki sonra ne oldu? "
" Onca delile, tanığa ve Aslım'ın akıl sağlığının bozulmasına karşın Cem çok komik bir ceza alıp kurtuldu. "
Ali gözlerini Buse'den kaçırırken Aslım gibi bir kızın bunları yaşamış olmasını kabullenemiyordu.
"Peki ya Aslım'ın anlattıkları? Nehir ERSOY? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)
HumorAŞKIN OYUNU OLMAZ DERLER YA HANİ YA OLURSA? 3 2 1 KAYIT! 🎬 OYUN BAŞLASIN💜 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.