Błotnisty Ogon po usłyszeniu, że Złocisty Mróz nie żyje, był w szoku. Zwłaszcza, że podobno to widział… Ale niczego nie pamiętał. Pozostawała tylko jedna opcja - był wtedy Bananowym Ogonem.
Jednak teraz, pół księżyca po śmierci młodego wojownika klan już żył dalej. Wczoraj Różany Blask poszła do żłobka, gdyż zaszła w ciążę z Ognistą Paprocią. Mimo to żadne z nich nie potwierdziło, że są w związku.
Płonący Krzew i Ruda Nadzieja ostatnio często spędzali razem czas, podobnie jak Borsuczy Kieł i Liściasty Pęd.
Trzy dni temu Jeżynowy Kwiat w końcu została spowrotem wojowniczką i Błotnisty Ogon bardzo się ucieszył na wieść o tym. Aktualnie był razem z młodą ciemnobrązową wojowniczką na polowaniu.
Kotka odpowiednio się ustawiła i ruszyła w pogoń za wiewiórką. Szybko ją złapała.
— Niezła zdobycz! — pochwalił przyjaciółkę wojownik; istotnie był z niej dumny.
— Twoja też. — odparła kotka. gdyż Błotnisty Ogon złapał chwilę temu mysz.
— Fajnie, że już nie jesteśmy pokłóceni. — stwierdziła spokojnym głosem kotka.
Gdy zakopali zdobycze, kocur uznał, że nie ma co czekać.
— Kocham cię, Jeżynowy Kwiecie. Tak na serio.
— To dobrze, bo ja też.. Chcesz być moim partnerem?
— Tak. — kocur byĺ tego pewny.
Chciał spędzić z kotką resztą swojego życia, mimo wszystko. Był gotowy zrobić wiele, by jej już nigdy nie stracić. To już nie była partnerka, by zapomnieć o Wrzosowym Kwiecie. To była partnerka, którą naprawdę kochał.
Błotnisty Ogon z Jeżynowym Kwiatem, Płonący Krzew z Rudą Nadzieją, Wrzosowy Ogon z Czarnym Ogonem, Wierzbowy Połysk ze Żmijową Pręgą, Bluszczowy Ogon ze Szczawiową Nadzieją, Borsuczy Kieł z Liściastym Pędem, (jako przyjaciele) Różany Blask z Ognistą Paprocią…. Wszyscy odnaleźli szczęście w życiu, mimo trudów.
A Bananowy Ogon już prawie nigdy nie wrócił.
po tym rozdziale epilog
CZYTASZ
SKR SE: Ścieżka Błotnistej Gwiazdy ✅
أدب الهواةsuperedycja skr @slonecznika autorka okładki