Szikra sz.:
-Nézze...addig nem tudunk segíteni, amíg nem képes együtt működni.-sóhajt az előttem ülő szemkötős fazon.
Csak némán rá néztem és halványan elmosolyodtam.
-Mondtam én egy szóval is....hogy kell a segítségük?
A férfi állja a tekintetem. A mellkasom előtt összefűzöm a kezeim és újból megszólalok.
-Csak Bucky-val vagyok hajlandó beszélni!-nézek rá rezzenéstelen arccal.
Egy ideig csak szótlanul ül a kihallgató asztal előtt, majd bólintva kimegy. Kis idő elteltével Buck jön be és helyet foglal előttem.
-Hol vagyok?-kérdezem egyből ridegen.
-A S.H.I.E.L.D-főhadiszállásán.
Bólintok és az asztalt kezdem el nézni.
-El kell mondanod nekik.-a hangja olyan halk, hogy szinte már suttogva mondja.
-Mert akkor jobb lesz bármi is?-nézek vissza rá gúnyosan.
-Si...
-Ne hívj így!-csapok hirtelen az asztalra. Csalódottan néz rám.
-Muszáj beszélned Fury-val, hogy megbízzanak benned.-sóhajt.
-Ki a fene az a Fury?-fintorgok.
-Aki előbb itt volt.-forgatja a szemét.
-Jó.-válaszolom egy kis idő után, beleegyezve a beszélgetésbe. Bucky bólint, majd ki is megy. Helyette pedig megint a szemkötős jön.
...
Kilépve a ki hallgatóval az egész bosszúálló csapat ott várt.
-Na?!-jön közelebb Steve.
-Sajnálom..nem maradhatok veletek!-könnyeket csalva szemembe hajtom le a fejem.
A többiek ijedten és értetlenül néznek, míg Bucky szája szélén ott bujkál egy félmosoly.
-Nehogy el higyjék! Mesterien manipulál másokat a kisasszony!-jön ki a teremből Fury is tettetett felháborodottsággal. A többiek sóhajtva nevették el magukat és így már én is mosolyogva néztem fel.
Bucky megindult felém és a karjaiba zárt. Át öleltem a nyakánál és a nyakhajlatába hajtottam a fejem. Elengedett, majd visszatért a mindig szúrós szemekkel néző arcmimikájához. Visszafordulva a többiek felé nagy mosollyal az arcomon engedtem, hogy megöleljenek.
...
Könnyes szemekkel ébredek, ma már az 5. héten a bosszúállóknál. Minden egyes éjjel gyötörnek a rémálmok. Gondolva egyet fogom magam és kilépek a szobámból. Meg indulok a lift felé, majd beszállok. A konyhába érve engedek magamnak egy pohár vizet és a pultnak támaszkodtam. Hirtelen valaki mögöttem lépkedett.
-Rémálmok?-vesz le a polcról ő is egy poharat mikor mellém lép, és vizet tölt magának.
-Neked is vannak még?-kérdezem halkan.
Nem válaszol csak bólint és bele iszik a poharába.
...
Reggel alig bírtam kinyitni a szemem a fáradtságtól. Alig aludtam az éjjel, csak forgolódtam miután vissza jöttem a szobába. Stark megbeszélésre hívott mindenkit, így egy toppot és egy cicanacit felvéve indultam a tárgyaló terembe. Amikor beléptem Bucky-n kívül már mindenki bent volt. Helyet foglaltam az egyik üres széken és nagyot sóhajtva megdörzsöltem a szemem. Ekkor lépett be James is, és a mellettem lévő székre ült. Nyúzottnak és fáradtnak tűnt ő is. A többiek felváltva figyeltek minket, de inkább csöndben maradtak.
-Nos bosszúállók! Az a helyzet, hogy egy kis gond adódott!-csapja össze a kezeit Tony.
-Mégis mi?-kérdezi Nat.
Itt ránk néz és csak azután folytatja.
-Új szuperkatonák jöttek.
Amint ezt kimondta mintha megfagyott volna a levegő a teremben. Ki kerekedett szemekkel nézem magam előtt az asztalt.
-Mi?-Bucky hangja húz vissza a valóságba.
-Jól hallottad Barnes! Valaki hozzá jutott a szérumotok-hoz. És nem csak egy katonát találtunk, hanem sokat. Vannak vagy 8-an. Erősek és gyorsak.
Bucky szúrósan néz, míg én nagyot nyelve megszólalok.
-Ha ők tényleg szuperkatonák...akkor viszont nekem is segítenem kell.-nézek Stark-ra, de amint ezt kimondom Bucky felpattan.
-Nem! Felejtsd el! Lehet ők még nálunk is erősebbek!
-Nálunk?! Bucky gondolkozz már! Ők nem a Hydra! Nem kaptak olyan kiképzést mint mi! Még mindig mi számítunk a legjobbaknak!-fordulok felé indulatosan és én is felállok.
-Most tényleg szükség lenne Szikrára.-teszi halkan hozzá Steve.
-Te ebbe ne avatkozz bele!-fordul barátja felé Buck, majd vissza hozzám-Nem mehetsz!-jelenti ki nemes egyszerűséggel.
Meghökkenve állok előtte.
-Nem vagy az apám!-kiabálok rá.
-Igaz! Nem vagyok az apád, én legalább nem hagylak szenvedni úgy ahogy az APÁD!-fordul megint felém, mire csend telepszik a teremre. Mindenki az én reakciómat várja.
Én csak csöndben állok Bucky előtt. Láthatta a szememben, hogy ez túl ment egy határon, mert felismerés csillant a szemeiben. Mire szólalna meg, egy olyan istenes pofont vágok le neki, hogy az nekem fáj. Nem is szólal meg többször, még csak rám sem néz ezután. A többiek aggódó tekintete szinte már lyukat égetett az oldalamba.
-De igenis megyek és ebbe nem szólsz bele.-mondom neki halkan.
Nem válaszolt csak fogta magát és kiment. Nem sokkal később én is úgy tettem, csak én a saját szobámba.
Ledobtam magam az ágyra és csak Bucky szavain gondolkoztam.
"Én legalább nem hagylak szenvedni, úgy ahogy az apád!"
KAMU SEDANG MEMBACA
Szikra |MARVEL| Bucky Barnes
FantasiEgy HYDRA katona. A Tél Katonájának társa és egyben a HYDRA egyik legjobb "fegyvere". Mindenki úgy ismeri csak, hogy Szikra. Évekkel ezelőtt lefagyasztották, de 2014-ben visszatért, újra a Tél Katonájával az oldalán. A két legjobb HYDRA ügynök éveki...