~ Մենք արդեն հասանք տուն:Ես մտա ներս ու տեսա, որ մաման քնածա և ես էլ որոշեցի գնալ քնելու:~
~Առավոտյան~
~ Մայրիկս սարքել էր իր մեքենան և գնացել էր աշխատանքի :Ես պատրաստվեցի և ես նույնպես գնացի աշխատանքի :~
~Աշխատավայրում~
–Միր բարև (ընկերուհիս )
–Բարև, ոնց ես? (Միրի)
–Նորմալ դու? (Ընկերուհի)
– Ոչինչ էլի (Միրի)
– Միր քեզ մարդա հարցնում ( ընկերուհի)
– Ովա որ? (Միրի)
– Էն աղջիկը, որ մի անգամ էլ էր եկել ֆիլմում նկարահանվելու համար: Քո աշխատասենյակումա քեզա սպասում (ընկերուհի)
– Շուտվանիցա սպասում? (Միրի)
– դե մի 5 րոպե կլինի (ընկերուհի)
– լավ ես գնամ մոտը ապրես կյանք (Միրի)~ Ես դուռը բացեցի Մինան ինձ մեջքով շրջված հեռախոսով էր խոսում և ինձ չէր նկատել ~
– Հա էս մի երկու օրը կգամ (Մինա)
– Իհարկե ոչ մեկ չի իմանա (Մինա)
– դու գիտես, որ ես մենակ քեզ եմ սիրում, իսկ այդ Չոնը մեր փողերի քսակն է (Մինա)
–Այո-այո վաղը նրա ամբողջ հարստությունը կգողանամ և կգամ քեզ մոտ : Այդ տղան լրիվ հիմարա էնքանա ինձ սիրում, որ իր սեյֆի կոդնելա վստահել (Մինան քմծիծաղով)
–Ինչ? (Միրին զարմացած)
– Ես քեզ հետո կզանգեմ (Մինա)
– Փաստորեն դու Չոնին իր փողերի համար ես սիրում? (Միրի)
– ինչի ես ականջ դրել իմ խոսակցությանը? (Մինա)
– դու թեման մի փոխի (Միրի)
– գիտես դա քո գործը չէ (Մինա)
– Իրոք դու այդքան ստորն ես? Արդեն ես եմ ամաչում քո փոխարեն (Միրի)
– ինչը քեզ չի վերաբերվում դու մի խառնվի դրան ( Մինա)
– ինչի ես իրա հետ էտպես վարվում? (Միրի)
– Ես իրան չեմ սիրում ( Մինա)
– Որ չես սիրում դա չի նշանակում, որ պիտի զգացմունքների հետ խաղաս (Միրի)
– լսի...(Մինա)
– չէ դու ինձ լսի, ես ընդհանրապես չգիտեմ թե դու ինչ դաստիարակություն ես ստացել, բայց վստահ եմ, որ շատ վատ են քեզ դաստիարակել կամ էլ ընդհանրապես չեն դաստիարակել (Միրի)
– լսի Չոնին ոչ մի խոսք այս ամենի մասին, երդում եմ ես նրան չեմ թալանի ոչ մի կոպեկ չեմ վերցնի, միայն նրան չասես խնդրում եմ (Մինա)
– Ես չեմ ասի, ես իրավունք չունեմ խառնվել ձեր կյանքին, ուղղակի մի բան կասեմ : Ինչքան էլ, որ ես Չոնի հետ վատ եմ խոսում դա ընդամենը կատակ է, ես քո տեղը լինեի կյանքում նման քայլի չէի դիմի, ինքը այն տղան չի, որ քո այդ վերաբերմունքին առժանանա, իսկ հիմա լքի իմ աշխատասենյակը (Միրի)
– բայց... (Մինա)
– դուրս! (Միրի)~ Ես Մինայի ասածներից հետո շատ նեղվեցի ~
~ Միրիյի մտքում ~
~ Բայց Չոնը մեխկա հաստատ չի դիմանա Մինայի կորստին : Մենք էլ թարսի պես միշտ կռվում ենք: Չէ Միրի դու պետքա Չոնի հետ ընկերանաս, որ իրան կարողանաս մխիթարել: Ես պետքա իրա հետ խոսեմ : Ես աշխատանքս կիսատ թողեցի ու գնացի նրա տուն: ~
~ Չոնի տանը ~
–Աուուու (Միրի)
– մարդ կա տանը? (Միրի)~Ես գնալով առաջանում էի, բայց ոչ մեկին չէի տեսնում այդտեղ: Եվ հանկարծ մեկը հետևից ձեռքը դրեց ուսիս ~
– Աաահհ (Միրին վախեցած)
– վախեցար? 😂 (Չոն)
– հերիք չի ինձ միշտ վախացնես? (Միրի)
– դե շատ լավ առիթ էր քեզ վախեցնել, լավ ինչևէ ինչ ես անում իմ արքայական պալատում? ( Չոն)
– արքայական չեմիչէ հավաբնիյա նման, կներես կատակ էր: Գուցե ներս հրավիրես? (Միրի)
– ահ մոռացել էի առաջ արի, համեցի: Ինչ կուզես ամենինչ ունեմ տանը ( Չոն)
– Ոչ մի բան մերսի, ես խոսելու համար եմ եկել (Միրի)
– Խոսելու? Ինչի մասին? (Չոն)
– Իմ ու քո մասին (ՄԻՐԻ)
– լավ, դե սկսի (Չոն)...Շարունակելի...