Șase

1K 53 0
                                    

Allie

Bangkok Thailanda

Două zile au trecut de când a început turneul . Două zile în care Reed Myers nu a arătat pic de respect față de mine și de încercările mele de ai salva viața .

Zborul până în Thailanda a durat maxim o oră sau două . Și de acolo după cum promisese Joanna , Ethan s-a asigurat că primim transport până la hotel .

Am înfulecat niște sanvișuri în avion împreună cu Lance . Relația dintre noi a devenit mai apropiată . Nu mă așteptam la asta .

Blake și Connor au stat în spate comod râzând și vorbind despre ultima lor prestație în Japonia și cum un grup de japoneze i-au încântat cu ,, compania " într-un loc confortabil . Reed nu a scos o vorbă .. și nici nu mă așteptam să o facă .

Lance mi-a povestit câte puțin despre el și copilăria lui . Se cunoștea cu Reed încă de mici..mama lui e profesoară iar tatăl lui contabil ,este singur la părinți și nu-i place tonul .

Avusese o ceartă cu o tipă Lyyn .. cică trebuia să se însoare,dar ceva nu a mers bine așa că au anulat și au rupt lagătura . Am evitat să pun alte întrebări pentru că tipul încă părea afectat .

Știam totuși că Reed avea legătură .

- Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat

Murmur eu încet . De lângă mine Blake zâmbește și zice .

- Să nu-ți pară..tipa nu era chiar pe gustul lui

- Myers știa limita ..dar..a cam exagerat

Îl aud pe Connor din spate . Spre uimirea mea .. Reed nu a dat nici o replică.. încă stă tăcut cu un caiet în mână scărpinându-se din când în când după ceafă .

- Oricum nu a iubito !

Zice Lance mormăind . Îmi las capul puțin aplecat și mă uit la el cu o privire tristă . Vai de mine.. câtă nesimțire să distrugi o logodnă ! Mai ales când vine vorba despre prietenul tău cel mai bun .

Nu știam că Reed ar fi în stare , dar tot stă tăcut și gânditor .

Când ajungem aproape de hotel , norii deja capătă o nuanță gri închis . Iar vântul bate nemilos afară . Șoferul thailandez își face treaba conduce înainte în liniște până ce a venit vremea să coborâm .

Îi las pe băieți să iasă primii , dar înainte Blake nu a încercat să ascundă faptul că s-a aplecat mai mult spre mine ca să se asigure că nu uitase nimic , dar eu știam că doar voia să-mi atingă sânii..sau să fie cu privirea spre ei .

Reed s-a oprit în dreptul fanilor care stăteau cu umbrele . Dădea autografe deși începuse deja să burnițeze . Lance mă aștepta afară din mașină iar când am coborât și m-am apropiat de el acesta mi-a zâmbit drăguț .

- Se pare că urmează să de-a peste noi o furtună !

- Așa pare !

Tace câteva clipe de parcă s-ar gândi la ce să spună . Bagându-și mâinile în buzunarul jachetei întreabă .

- Și ce faci .. adică mai târziu ?

Râd jenată .

- Muncesc și am grijă de domnul star rock !

Fac semn spre Reed . Lance zâmbește strâmb .

- Mă întrebam dacă..vrei să ne plimbăm ? Ploaia nu o să dureze mult.. și concertul începe mâine !

Living with a rockerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum