- დილან ? აქ რა გინდა ??
- შენ ? შენ რატომ ხარ მასთან ??
- შენ რა მართლა გიყვარს ??
- ჩვენი ისტორია იცი ??
- არა , განოს არ სურდა აშკარად ამაზე საუბარი ....
- 15 წლის უსაყვარლესი გოგონა გადმოვიდა ჩემს სკოლაში , ყველა მას დასცინოდა რადგან პუტკუნა იყო , ერთ დღეს შევესწარი როგორ მოუღო ბოლო ქუჩაში ვიღაც ბიჭს ... განო იდგა და ბიჭს გამეტებით ურტყავდა იმის გამო რომ სხვა გოგოს ტრაკზე შეეხო ..სხვა გოგოს გამო ბიჭი რამის მოკლა თუმცა როდესაც თავად აბულინგებდნენ, ხმას არ იღებდა ...ამ გოგონამ ძალიან დამაინტერესა , სკოლაში შემრცხვა მასთან გამოლაპარაკება რადგან მე პოპულარული მაღალკლასელი ვიყავი ის კი ახალი მოსწავლე რომელსაც ყველა დასცინოდა ... სკოლის მერე უკან გავყევი ჩუმად მივყვებოდი .. უეცრად გაჩერდა და უკან მოუხედავად მკითხა თუ რატომ მივყვებოდი უკან ჩუმად .. ვუთხარი რომ მასთან საუბარი მინდოდა ... ერთმანეთთან ძალიან დავახლოვდით აღმოვაჩინე რომ ის აგენტობისთვის ემზადებოდა და მეც მას მივბაძე ... 3 წელი ვმეგობრობდით ... იმის მიუხედაცად რომ ერთმანეთი ჩუმად გვიყვარდა ... ვერ ვეუბნებოდით ერთმანეთს ... არც ერთს გვინდოდა რომ მეგობარი დაგვეკარგა ... ერთ დღეს ნასვამები ვიყავით და ერთმანეთს ვაკოცეთ .... როდესაც მისი სახე დავინახე თავი ვეღარ შევიკავე და გრძნობები გავუმხილე ... 4 წელი ერთად ვიყაით... საერთო სამსახური , საერთო მეგობრები , ერთმანეთთან ძალიან მჭიდრო ურთიერთობა გვქონა , სანამ არ მითხრეს რომ განო ჩემ გამო არ გადადიოდა კორეაში ყველაზე მაღალ თანამდებობაზე. .. ვიფიქრე გავყვებითქო მაგრამ ერთ ერთი საქმის დროს ჩემსკენ მმომართულ ტყვიას გადაეფარა ... მე სახე და ნამდვილი სახელი გამჟღავნებული მქონდა და უამრავი მტერიც ავიკიდე ... ყველამ იცოდა რომ საყვარელი ქალი მყავდა, მისიბპოვნა და მკტაცება ბწევრს დაუჯდა ჭკუაში .. როდესაც ეს გავიგე განოსთან მივედი და ვუთხარი რომ მისმა ვითომ სიყვარულმა დამღალა , დავიღალე შენითთქო ... შეხედე რას გავხარ , ჩემ გვერძევრომ დადიხარ ძალიან მცხვენიათქო ... და ამას დავამატე ყველაზე უარესი სხვა აგენტი მიყვარსთქო ... აქამდე მეგონა რომ დაიჯერა... წეღან კი გავიგე რომ სიმართლე სცოდნია , მაგრამ ის ეწყინა რომ ამ ყცელაფრის დასამტკიცებლად მართლა დავწექი ერთ ერთ აგენტთან .. მას კი ეს დაუნახავს ! 4 დაწყევლილი წელი დამჭირდა ყველას დასაჭერად ვინც ჩემი ვინაობა იცოდა და მისი დაბრუნების იმედით ჩამოვედი აქ ... თუმცა მისი თვალები ჩემს მაგივრად სხვას უყურებს სიყვარულით ...
- მას არავინ უყვარს და ვფიქრობ შენ მხოლოდ საკუთარი თავის გადასარჩენად არ მიგატოვებდა ... როგორც ბიჭი რომელსაც ერთი ნახვით შემიყვარდა განო გირჩევ რომ არ გაეკარო რადგან ჩემია , მაგრამ შენი მეგობარი რომ ვყოფილიყავი გირჩევდი რომ არ დანებებილიყავი და სიყვარული ასე მარტივად არ გაგეშვა!
- და თუ ვიცი , თუ მის თვალებში ვხედავ რომ შენ მომიგე მაშინ ??
- მაშინ გირჩევ ცხოვრება განაგრძო !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
დაპირისპირება 🔞 ( დასრულებული)
Rastgeleმინ უინგი არის ბიჭი რომელიც ყველაფერს იღებს რაც უნდა .. ამიტომ გადაწყვეტს ერთი გოგონას ყიდვას...