1-YENİ MAHKUM

21 4 0
                                    

Hâlâ beni neden erkeklerin olduğu cezaevine getirdiklerini anlayamamışken bir anda bana bi adamın laf atmasıyla kavga etmeye başladık. Sonra olaylar gelişti.

Şimdi bir gardiyan beni farklı bir koğuşa götürüyordu. Koğuşa geldiğimizde kapıyı açıp beni içeri fırlattı. Ve çıktı.

"Hayvan mısın be!? Yavaş olsana!"

diye bağırdım ama duyduğunu sanmam. Geldiğim koğuşa göz gezdirdim. Yaklaşık 10 tane adam masada oturmuş yemek yerken bana bakıyorlardı. İçlerinden birisi dikkatimi çekti.

Siyah gömleği ve siyah esofmani vardı. O kadar çekici duruyordu ki ve yakışıklı. İçlerinden birisi seslendi.

"Adın ne senin? Sen kadın değil misin neden seni buraya aldılar? "

"Neden buraya aldıklarını bilmiyorum ama adım Zeynep. "

"Kemal abi ne yapıcaz bu karıyı?"

Ayy benim aşkımın adı Kemal'miş. Çok güzel baktı bian. Ne bileyim der gibi baktı adının Mehmet olduğunu öğrendiğim adama. Koğuşa tekrar göz gezdirdiğimde herkes 25-30 yaşlarındaydı.

Yanıma Semih adında bi çocuk geldi. 23 yaşındaymış, aralarındaki en genç kişiymiş. Kısaca koğuştakileri anlattı ve yatagımı gösterdi. Kemal'in üstündeki yatakta yatıcaktım ve bu benim için çok güzel bir şeydi.

Bu arada Kemalimin 25 yaşında olduğunu öğrendim aramızda sadece 6 yaş var ama çok değil, yani bence...

Işıklar kapandı ve herkes uyudu ama ben uyuyamıyorum çünkü bu karanlıkta çok korkuyorum.

Yerimde kıpırdanıp duruyordum çünkü çok sıcak ama yorganı açınca da çok korkuyorum. Aşağıdan 'hasbinallah' gibi şeyler fısıldıyordu. Sonra konuştu Kemalim.

"Kızım uslu duracak mısın yoksa illa ben mi durdurtayım!?"

Dedi sinirli bir sesle. Her ne kadar sen durdursana Kemalim demek istesemde demedim.

"Ya sabır, ya sabır." Diye söylendi tekrar sert bir sesle.

"Yanında yatabilir miyim? Lütfen çok korkuyorum.. "

Hem çok korkuyorum hemde benim için bahane oldu. Sonra bana bir sey dedi......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOĞUŞ [gxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin