Kim Dedin?

230 16 19
                                    

Her zamanki gibi yine uyandım.Odamın penceresinden güneş evimi ısıtıyordu.Ayağımı yataktan sallandırdım ve ayağa kalktım.Ayağımı ileri attım-HSSKTR az kalsın kayacaktım!Yere baktım Aman Tanrım!!Yer buz olmuş.Sopamı aldım ve yerdeki buzları çözdüm.
Üstümü giydim.
Kahvaltımı yaptım.
Dışarı çıktım ve okula doğru yol aldım.
Okula geldiğimde Elif benden önce gelmişti.Yanına çantamı koydum ve dışarıya çıktım.Hiccup dışarıda Astrid'le hamburger yiyor.Rapunzel ağacın altına oturmuş kitap okuyor.Kayra ve Sueda seksek oynuyor.Her şey çok güzel.
Sınıfa girdiğimizde Elif biriyle konuşuyordu.Bu çocuğu daha önce hiç görmedim.Hemen yanlarına gittim.Elif,Merida'nın yaptığı bir espriye gülüyordu.Bu çocuk hafiften sırıtıyordu.Elsa ve Hans el ele tutuşmuş onlar da espriye gülüyorlardı.Yanlarına gittiğimde hepsi bana baktı.Merida
"Selam Jack.Nerede kaldın?Komik esprilerimi kaçırdın!"
"Üzgünüm işim vardı."
Parmağımla çocuğu işaret ettim.
"Bu kim?"
Elif bir bana bir de çocuğa baktı.
"Jack bu Nico.Benim yeni arkadaşım."
"Kim Dedin?"
Nico bana elini uzattı.
"Merhaba Jack.Tanıştığıma memnun oldum."
Dedi.Ama sesi çok soğuk geliyordu.Elimi uzattım ve tokalaştık.
Bir süre sohbet ettik sonra sınıfa birileri geldi.İki sarışın erkek ve bir siyah saçlı kız.Kız bağırmaya başladı.
"Nico!!Hadi zil çaldı.Ders başlamadan içeri girsek iyi olur!!"
Nico yerinden kalktı"Tamam Reyna!Bana beş dakika ver."
Reyna ve diğerleri sınıfımızdan çıktılar.Nico Elif'e döndü.
"Diğer tenefüs buluşur muyuz?"
Elif gülümsedi.
"Tabii.Buluşuruz."
Nico sınıftan gitti.
Açıkçası Elif'i kıskanmamış değilim.Bebe Elif'le biraz fazla samimi galiba.Yoksa bunlar...YOK BE SAÇMALAMA JACK!!İMKANSIZ BU.
Ama belki küçük bir ihtimal...
HAYIR.
Ya öyleyse?
AMA DEĞİL!
Tam abi.
HEH İŞTE BÖYLE AKILLI OL!!
*~*
Derse girdik.
Ben derste yine kitap okudum.Elif deftere yazı yazdı ve ara da sırada Rapunzel'le birşeyler fısıldaştı.Hiccup'u dürttüm.
"Şşşt Hic!"
Arkasını döndü.
"Heh?"
"Bu kızlar ne fısıldaşıyor?"
"Tenefüste konuşsak?Şimdi ders dinliyorum da.."
"Tamam."
Bütün ders bu iki kızın konuşmasını dinlemeye çalıştım ama başarısız oldum.Ne zaman dinlemeye çalışsam bana bakıp konuşmalarını yarıda kesiyorlardı.BENCE DEDİKODU YAPIYOR BU İKİSİ.HEM DE BENİM HALKIMDA.Bu yüzden bunları dinlemem lazım.
Ders bitti.
Tabiki de ne konuştuklarını duyamadım.Hiccup beni bir köşeye çekti.Vana anlatmaya başladı.
"Şu Nico..."
"Elif'in arkadaşı olan mı?"
"Başka Nico var mı mal?"
"Tamam anlat."
"Elif...Nico'yu...Seviyormuş."
"Bunu nerden biliyorsun?"
Kalbim küt küt atmaya başladı.Elif'i ilk ben görmüştüm...Yarimi kaçırdılar!!
"Rapunzel ile konuşurken duydum."
Kalp krizi geçirecektim az kalsın.Ne demek Elif başkasını seviyor?Tamam Elif benim arkadaşım ama şu Nico denilen herifi gözüm hiç tutmadı.Lan bebe emocu mübarek.
"Hiccup,Elif'le Nico'yu ayırmamız lazım."
"Neden?Yoksa kıskandın mı?"
"Hayır lan!!Elif benim arkadaşım ve sadece...Onu bu çocuktan kurtarmak istiyorum.Bu bebe kesin kedi kanı da içiyordur lan.Tipi seni de rahatsız etmedi mi?"
"Bilmem.Bana göre hoş bir çocuk."
"BANA BAK!!ONLARI AYIRACAĞIZ!KONU KAPANDI VE KONUDA KİMSEYE BİRŞEY SÖYLEMEYECEKSİN TAMAM MI?"
"Tamam."
"Güzel.Şimdi sana planı anlatıyorum..."
...
Merhaba sevgili,güzel okurlarım.Nasılsınız?
Neyse.Umarım yb hoşunuza gitmiştir.
NE?
Saçmalamayın!
Tabiki
De
JELİF
Yapacağım!
Beni tanımıyor musunuz? :)
Herneyse bye.

Mavi Kutup YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin