REGULAMIN
• Zakaz zmazywania podpisu.
Okładka nie jest wykonana przez Ciebie. Wyobraź sobie, że widzisz śliczną robisz śliczną okładkę i ktoś zamazuje Twój podpis. Jak się czujesz? Nie jest to okazywanie szacunku do autora grafiki.
• Zakaz kradzieży okładek.
Jeśli widzisz gdzieś ukradzioną okładkę naszego autor, pisz! Nie pirać ich. Pomysł co by było, gdybyś miał śliczną grafikę i ktoś także jej używa tym samym kopiując treść Twojego dzieła.
• Opowieść, do której zamawiasz okładkę musi być opublikowana.
Najlepiej, gdybyś zrobił to przed zamówieniem. Oszczędzisz nas i nie będziemy musiały Cię upominać o publikację książki.
• Nie pisz "Ale to nie fair, nigdy nie dostaję okładek z adopcji!".
To na nas nie działa. Wybieramy najlepszą książkę, do której chcesz adoptować grafikę. Hasło do okładki zwykłej to neolit.
• Nie pasuje Ci coś w okładce?
Pisz! Nie gryziemy! ^^
• Jeśli zamówisz okładkę i masz dodatkowe prośby lub chcesz coś zmienić, zrób to od razu.
Nie wyrzucimy przecież prawie gotowej bazy okładki i nie będziemy szukały zdjęć od nowa.
• Kiedy dostaniesz okładkę, to musisz mieć ją na profilu przez minimum 2 tygodnie.
Uszanuj naszą pracę i czas poświęcony na okładkę.
• Jeśli zamówienia są zawieszone/zamknięte, nie składaj ich.
Zignorujemy wtedy Twoje zamówienie i na pewno nie doczekasz się okładki. Grafiki potrzebują czasu, a przy wielu zleceniach musimy mieć go o wiele więcej.
• Jeśli w ciągu 2 tygodni nie zaakceptujemy zamówienia, przypomnij nam o nim.
Inaczej je zignorujemy i nie dostaniesz okładki. Hasło do superedycji/noweli to Twoja ulubiona postać z wojowników i wyjaśnienie, dlaczego.
• Zgodnie z regulaminem musisz zaobserwować nasze konto na stałe.
Gdy tego nie zrobisz, nie będziemy przyjmowały kolejnych zamówień od Ciebie i wpiszemy Twój nick na czarną listę.
CZYTASZ
Okładkownia
Humor╰┈┈┈┈┈┈┈Okładkownia · Proste wykonanie · Okładki do adopcji · Zamówienia ╰┈┈┈┈┈┈┈ #1 w #graphics - 10.10.2022r. #1 w #graphics - 12.11.2022r.