Chaenyeol gençliğinin baharında kaybetmişti ailesini.Bir trafik kazası adı altındaydı ama Chanyeol bunun Tanrı'nın onun için hazırladığı bir ceza olarak nitelendirmişti.
Ceza olarak nitelendirdiği şeyin babasının yağmurlu o günde dikkatsiz ve hızlı kullanması olduğunu biliyordu ama bunun insani olan bir hata olduğunu kabul edemiyordu. Tabii ki Tanrı canı alabilirdi de verebilirdi de. Lâkin insanlarında dikkat etmesi, sorumluluk alması gereken onca şey vardı.
Tanrı Chanyeol'ün babasına seçenekler sunmuştu ama yanlışı seçip kaderinin sonunu getirmişti babası.Aslında bakarsanız tek kendisinin sonunu getirmemiş Chanyeol hariç diğer aile üyelerinide kendisiyle beraber götürüvermişti.
Chanyeol o kazadan tek başına kurtulmasına rağmen suçu tek Tanrıya atıyordu.
Peki sevgili okuyucu ceza olarak gördüğü kaderin meçhul sonlarından biri neyin cezasıydı ona göre?
Ailesinin ve kendisininde zamanında hor gördüğü suçsuz kimseler gibi bir hemcinsine tutulmuştu. Ne yazık ki Chanyeol çok geç fark etmişti kimseyi hor görmemesi gerektiğini. Tabii insani duygularımız bizi her türlü şeye sürüklemekte o ayrı mesele.
Bir delikanlıya tutulduğunu söylemiştim en son sanırsam devam edeyim öyleyse. Chanyeol bunu fark ettiğinde ailesine söyleyememiş dili hiçbir kelimeyi dökememekteydi.Hatta trajiktir ki ailesi ölmeden önce bile itiraf edememişti duygularını. Aşık olduğu gence gelirsek açılamamıştı bile ona çünkü genç çocuk Chanyeol'ün yaşadığı şehirden binlerce kilometre uzaklara göçmüştü.Tek duygularını itiraf ettiği kimseler arkadaşları olacak kimselerdi. Kimse dememin sebebi Chanyeol duygularını dile getirdiğinde artık onun hayatındaki hiç kimseler oluvermiştiler.
Herkesin gitmesi dışında o günler için bir ortak nokta daha vardı. O da tanıdığı tüm kimselerin çekiğ gittiği gün Chanyeol'ün kalbinde olduğu gibi yağmurlar yağmasıydı. Kim bilir şu anlık yağmur kötü şeyleri anımsatsa da ona güzel şeyleri ide anımsatırdı belki. Sessizce izlediği yağmur belki getirirdi ona huzuru.
Diğer yarısı ise Chanyeol'ün yağmurun baharı getireceğine inandırmıştı kendini. İsteği de gerçekleşecekti güzeller güzeli genç adamın tabii baharı olacak kişinin kim olacağını Chanyeol'ün huzuru olacak kişiyi bilmemesi gibi bilinmezdi onun için.
Aklıma ne geldiyse yazıya dökmeye çalıştım umarım bölümü beğenmişsinizdir.Kitabımı okuduğunuz için şimdiden teşekkürler.