Οφήλια
Ήθελε να με κατηγορήσει και για αυτό. Ίσως αυτή είναι και η μόνη κατηγόρια που δέχομαι να με κατηγορήσει κάποιος.
Διάλεξα τον Άξελ.
Τον Άξελ που ερωτεύτηκα τόσο γρήγορα και αυτή η σχέση διαλύθηκε με την ίδια ταχύτητα. Τον σιχαίνομαι. Τον Άξελ. Ένας ηλίθιος ήταν πάντα. Δεν υπάρχει τίποτα που να αγαπά παραπάνω απο τον εαυτό του. Και ας έχουν βουίξει η φυλλάδες πως εκείνο το κοριτσάκι είναι ο μεγάλος έρωτας της ζωής του.
Αν την αγαπούσε τόσο όσο λένε δεν θα την κρατούσε μέσα στο σπίτι καταπιεσμένη να του γεννάει και να του μεγαλώνει παιδιά. Αν την αγαπούσε πραγματικά θα την άφηνε να κυνηγήσει τα όνειρά της , θα την άφηνε ελεύθερη να ζήσει , να ερωτευτεί , να γλεντήσει.
Την είχα γνωρίσει κάποτε, φαινόταν σαν να μην είχε ιδέα τι κάνει με την ζωή της κι όμως πήρε την ευθύνη να γεννήσει τρία παιδιά. Τους φαίνεται τόσο εύκολο να μεγαλώνεις παιδιά ,τα περισσότερα απο αυτά δεν μεγαλώνουν σωστά λόγω αυτού.
Μα δεν θα έπρεπε να με εκπλήσσει που έπεσε θύμα της γοητείας του Άξελ , και εγώ ήμουν άλλωστε. Τόσο γοητευμένη απο εκείνον , πίστευα πως ερωτεύτηκα. Τελικά ήταν ακόμη μία ταξική μου σχέση όπως τόσες άλλες.
"Τι σκέφτεσαι ;" με ρωτάει χωρίς να γυρίσει να με κοιτάξει καθώς ο δρόμος απλώνεται μπροστά μας. Τα χέρια του κρατούν σφιχτά το τιμόνι, φαντάζει κάπως νευρικός.
" Τίποτα." λέω και κοιτώ έξω απο το παράθυρο.
Θα μείνω σπίτι του απόψε. Απόψε και για όσο ακόμη κρατήσει αυτή η παρωδία. Όταν έλεγε εταιρικό σπίτι εννοούσε το δικό του σπίτι. Αν ήταν διαφορετικές οι περιστάσεις δεν θα το δεχόμουν όμως αποφάσισα να πουλήσω το σπίτι μου .
Είναι μία απόφαση για την οποία δε θα αλλάξω γνώμη. Σε εκείνο το σπίτι έχει συσσωρευτεί αρκετή αρνητική ενέργεια για δύο ζωές.
" Χρειάζεσαι ακόμη ένα ποτό ;" τον ρωτώ και εκείνος νεύει χωρίς να με κοιτάξει.
"Δε κάνει να πιείς , μόλις βγήκες απο το νοσοκομείο."
"Μερικούς μώλωπες είχα εκτός απο την υπόταση που υπήρξε η κύρια αιτία του ατυχήματος." λέω εκνευρισμένη. Θέλω πραγματικά ένα ποτό αυτή τη στιγμή. Όλες η μνήμες απο το ατύχημα γυρνάνε πίσω σε εμένα και το κεφάλι μου πονάει σαν διάολος.
YOU ARE READING
Χάρτινες Λέξεις
Romance"Μισώ τα πάντα πάνω σου ,κι όμως .." "Και όμως τι ;" "Και όμως σε αγαπώ.. " Δεν την συμπαθεί ,ποτέ του δεν την συμπάθησε .Πόνεσε τον κολλητό του και εκείνος δεν είναι πρόθυμος να το ξεχάσει έτσι απλά .Ακόμα και όταν πρόκειται για την δουλειά του ο Μ...