sunsun bolumuyle geldimm
"hyung, ne ara cikip geldin"
omzunu silkerek gülümsedi. "bilmem bir anda gelmisim"
"gecsene içeri" diyerek yana kaydi. Sunoo, uzun zamandir var oldugunu bildigi hislerine yavas yavaş karşılık almaya basladigini fark ettmesiyle tarif edemedigi bir mutluluk yaşamaya baslamisti.Uzun gibi gelse de aslinda cok kisa olan birkac dakikadan sonra hala kapida dikildiklerini fark ettiklerinde sonunda Sunghoon iceri gecmis sonra da kapiyi kapatan Sunoo'nun elinden tuttugu gibi içeri suruklemisti.
Sunghoon'un bu hareketi ikisinin kalbinde de bir titresimin yayilmasina sebep olmus ve bu hos his ikisininde istemeden siritmasina neden olmustu.
Sonunda salondaki koltuga oturduklarında Sunghoon hala Sunoo'nun elini birakmamisti.
Ve hiçte birakmak istiyor gibi durmuyordu.Aslinda Sunoo da Sunghoon'un elini birakmasini istemezdi ama durum fazla gariplesmeden durmasi gerekiyordu.
"Hyung elimi birakacak misin"
"Hayır"
Elini bırakmasını beklerken Sunghoon'un cevabıyla sasirmis ve kalbi olabileceğinden cok daha hızlı atmaya baslamisti."Ne" Sunghoon gulumsedi ve avucunun icindeki elin uzerine diger elini de koyarak konusmasina devam etti.
"Sence de artik konusmamiz gerekmiyor mu? İkimiz de aramızdaki seyin arkadaşlık olmadığını biliyoruz bence. Yanılmıyorum değil mi"Sunoo duydugu şeylerle sasirmis gözleri faltaşı gibi açılmıştı. Kendisinin de bir seyler söylemesi gerektiğini fark etmemişti. Ama cumlelerini toparlayamayacak kadar soktaydi. Bu yüzden onaylayan küçük bir mirildanmayla Sunghoon'a devam etmesini işaret etmisti.
"Sunoo bir suredir sürekli aklimdasin. Tüm gün seni düşünüyorum ve siritmama engel olamiyorum. Cok degisik hisler bunlar o yüzden bir isim koymam biraz fazla zaman aldim Ama sanirim artik bir isim buldum"
Konusmanin başından beri gülümseyerek Sunghoon'u dinleyen Sunoo'nun dudaklarından sonunda minik bir kikirti kacmisti.
Sunghoon da Sunoo'nun bu tatlı hallerine gulumsemis ve cumlelerine devam etmisti.
"Kim Sunoo, ben senden gerçekten cok hoşlanıyorum"
diyerek bir cirpida soylemis ve gulumsemistiSunoo hafif dolu gozleriyle Sunghoon'un boynuna kollarını dolamis ve basini omzuna gomup konusmustu.
Ama bu yüzden sesi boguk cikmisti.
Yine de sunghoon onun ne demek istediğini anlamisti.Boynunda hissettiği islaklikla Sunoo'nun basini omzundan kaldırmış. İki yanagini avuclari arasina alip bas parmağıyla goz akan bir iki goz yasini silmiş sonra da yanaklarına kelebek opucukleri birakmisti.
Sunoo hissettigi öpücüklerle ilk basta gulumsemis ve sonrasindaysa kikirdamaya baslamisti.
İkisi de oldukları durumdan cok mutlu bir şekilde uzandıklari koltukta sarilarak uyuyakalmislardi.
icime sinmedi ama sunsun yazmak istedim ve max bu kadar oldu yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fam | heejake
Fanfictionheeseung: ni-ki benim cocugum jake: hayir ni-ki benim küçük bebegim nerden senin oluyormus