bu tesadüf iyi olmadı 6

48 10 2
                                    


"O neymiş?"

"Güçlü kadınlar kulübü. Biz kurduk...

Bergüzar, tren kazasından başlayarak nasıl bir araya geldiklerini anlattı.

Nur hanım, büyük bir şaşkınlıkla dinledi.

"Ben de üye olabilir miyim?"

Bergüzar, kızlara baktı olumlu ifadeleri karşısında,

"Neden olmasın, sadece bir şartımız var. Yaşadığınız en acı olayı yalansız ve detaylı olarak anlatacaksınız."

Nur hanımın yüzü düştü.

"Bu şart mı?"

"Evet, yaşadığımız acılara karşın ne kadar güçlü ve dayanıklı olduğumuzu önce kendimize sonrada örnek olması için bir birbirimize gösteriyoruz.

Hem hayat paylaştıkça güzel değil mi? Sadece iyi ve güzel değil, acıyı da paylaşırsak insan olduğumuzu daha iyi anlarız!"

Bu hayatta tek acı çeken biz değiliz ve bunu atlatanlar olarak böyle bir şartımız oldu. Bizden başka kulübe giren ilk kişi olacaksınız."

"Peki sizde bana anlatacak mısınız yaşadıklarınızı. Off ben de saçmalıyorum bu yaşta ne yaşamış olabilirsiniz ki!"

Kızların yüzünde acı bir tebessüm oluştu.

O sırada iki ses bir birine karıştı.

"Babanneeee"

"Benim canlarım geliyor."

Oturduğu yerde kollarını açtı.

"Nerede kaldınız? Özlettiniz kendinizi! Sinemaya gideceğiz daha, acıktım."

"Üstün top havuşundan çıtmadı."

"Hayıy ben deyil Balım yüsünü boyattı onu betledik."

"Hem babam , işim vay biyastan dideris dedi. Bak bu ablayla konuşuyo."

Nur hanım arkasını döndü. Oğlu genç bir kızla konuşuyordu. Kız dudaklarını büze büze konuşuyordu ve çok alımlıydı.

Bergüzar, kızı kucağına aldı. Sevgi, oğlanı. Sude ikisiyle de ilgilenmiyordu .

"Ne kadar sıcakkanlı çocuklar bunlar. Senin adın ne bakalım şeker kız?"

Aslında biraz önce duymuştu ama onun konuşması çok hoşuna gitmişti.

"Balım. Şekey kıs deyil. Senin adın ne? Ne güsel dösleyin vay. "

"Benim adım Bergüzar senin gözlerinde çok güzel."

Kızın kocaman açtığı bal rengi gözlerine baktı.

Sevgi de oğlanı sorguya çekiyordu.

"Çok yakışıklı bir delikanlısın bunu biliyor musun adını söyler misin?"

"Şende çok güselsin." Sevginin yüzünü seviyordu minik elleriyle.

Sevginin gözleri doldu elinin tersiyle sildi ve çocuğun gözünden kaçmadı.

"Yeden aylısun kim seni üstü."

"Kimse beni üzmedi gözüme toz kaçtı. Adını söylemedin?"

"Adım Üstün. Tam döyt yasındayım."

"Yalançı üç buçuk yaşındayız. "

"Asıl sen yalan sölüyosun dimi babanne?"

"Eğer böyle didişirseniz benim başım ağrır ve sinemaya gidemem. Akşam da pizza yemeye gelemem."

AĞLADIĞIMA BAKMAYIN  (üç kadın)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin