մաս 12

132 8 3
                                    

~ Առավոտ~

~ Ես արդնացա գնացի ներքև, մաման տանը չէր: Ես պատրաստեցի նախաճաշը և միացրեցի հեռուստացույցը: Լուրեր էին գնում~

~Լուրերը~

~Սպանության փորձ Վաշինգտոնում: 23 ամյա Չոն Չոնգուկը կամուրջից ցած է գցել 22 ամյա Կան Մինային: Հենց պատահարի պահին ոստիկանությունը բերման է ենթարկել տղային, իսկ Կան Մինային տեղափոխել են մոտակա հիվանդանոցներից մեկը: Ծանր է օրյորդի վիճակը ում այս պահին վիրահատում են: Պատճառը կիմանաք գովազդից հետո~

- Ինչ? Չոնը Մինային կամուրջից ցած է գցել? Չէ հնարավոր չի : Եթե մոտակա հիվանդանոց են տարել, ուրեմն մամայի մոտ են տարել: Տենաս գոնե զանգին կպատասխանի? (Միրի)
- Մամ դե պատասխանի (Միրի)

~Ես նստեցի մեքենան և գնացի ուղիղ հիվանդանոց ~

- Ներեցեք բժշկուհի Կամիլան որտեղ է? (Միրի)
- նա հիմա վիրահատության է 164-րդ վերակենդանացման բաժանմունքում(բուժքույր)
- իսկ կարողա իմանաք թե երբ կվերջացնի? (Միրի)
- Ոչ դա միայն նրանք գիտեն (բուժքույր)
- Լավ շնորհակալություն (Միրի)

~ երկու ժամ անց ~

- Մամ? (Միրի)
- ինչ ես անում ստեղ? (Մամ)
- մամ լուրերով լսեցի, որ... (Միրի)
- հա գիտեմ Չոնգուկը բանտումա հենց նոր էլ Մինային էի վիրահատում (Մամ)
- լուրջ? Հիմա ոնցա? (Միրի)
- Կայունա վիճակը բարդ վիրահատությունա տարել, բայց հիմա արդեն լավա (մամ)

~Հիվանդանոցի միջանցքներով քայելում էր Մինայի մայրը՝ Կատրինան և մոտեցավ մեզ ~

- ողջույն (Կատրինա)
- Բարև Ձեզ (մամ)
- Ես Մինայի մայրն եմ Կատրինան: Որտեղ է իմ աղջիկը? Գիտեմ, որ դուք եք նրան վիրահատել, նա ինչպես է? (Կատրինա)
- արդեն լավ է մի քանի ժամից ուշքի կգա (մամ)
- մամ ես հիմա պիտի գնամ բանտ Չոնին տեսնելու (Միրի)
- հեյ աղջիկ այդ Չոնգուկին կփոխանցես, որ նա իր արյունով է պատասխան տալու իմ աղջկան այս վիճակին հասցնելու և մենակ թողնելու համար (Կատրինա)
- Լսեք տիկին այս ամենի հեղինակը ձեր աղջիկն է: Նա Չոնգուկի փողերը սիրել և հասել այս վիճակին : Մարդուն փողերի, գանձերի, ոսկիների համար չեն սիրում այլ ներքին հարստության համար (Միրի)
-հըլը այս անդաստիարակին նայեք միհատ էլ ինքնա ինձ կյանք ապրել սովորեցնում (Կատրինա)
- Ձեզ կարգի հրավիրեք (մամ)
- Տենց լավ չի միհատ էլ ծեծեք ինձ (Կատրինա)
- Անդաստիարակը ձեր աղջիկն է, եթե ժամանակին դաստիարակած լինեիք այս օրվան չէր հասնի (Միրին հեռանալով)
- ահ մի սրան նայեք իմ աղջիկը անդաստիարակ չի նա շատ կիրթ աղջիկ է, հասկացող, ուղղակի ձեր քաղաքում բոլորը հիմար են և նա ձեզնից տարբերվում է դրա համար էլ այդպես եք ասում ( Կատրինան հետևիցս գոռալով)
- Ձեր տոնը փոխեք (մամ)
- Այդ դու չպետք է ասես թե ես ինչ անեմ ինչ ոչ, ամբողջ երկիրն է գժվել (Կատրինան գոռալով)
- Այո միայն դուք եք, որ չեք գժվել (մաման հեռանալով)
- Այո հենց այդպես էլ կա (Կատրինա)

~Չոնի մոտ~

-ինչի ես եկել? (Չոն)
- եկել եմ, որ կողքիդ լինեմ չէ որ մենք ընկերներ ենք (Միրի)
- ընկերներ? Ես ինձ հիմա այնքան ստորացված եմ զգում, որ մտածում եմ դու էլ ես իմ հետ փողերի համար (Չոն)
- ինչ ես խոսում? տենց բան չկա (Միրի)
- չկա? Իսկ ոնց կբացատրես ինձ էն փաստը, որ առաջ ինձ ատում էիր, իսկ հիմա ուզում ես ընկերներ լինենք (Չոն)
- որովհետեւ ես հասկացա, որ դու վատը չես, որ Մինայի կորուստը ծանր կտանես և քո կողքին այդ վատ վիճակում լավ ընկեր պետքա լինի (Միրի)
- Լավ ընկեր? Մի ծիծաղացրու էլի, մի ասա այնպիսի բառեր որը քեզ չի համապատասխանում (Չոն)
- էտպես մի ասա, դու ես սխալ մարդու սիրել (Միրի)
- լավա էլի միհատ էլ ես եմ մեղավոր (Չոն)
- Ես քեզ չեմ մեղադրում (Միրի)
- արդեն երկարացնում ես, ազատ ես գնա, դու կգնաս քո ճանապարհով ես էլ իմ ու հուսամ այդ ճանապարհները երբեք չեն խաչվի իրար (Չոն)
- Լավ ոնց ուզես (Միրին հեռանալով)...

Շարունակելի...

Լավնա ֆֆ-ն🥺❤

Ուր ես փախնում մեկա իմնես Место, где живут истории. Откройте их для себя