𝟏 𝐎𝐜𝐚𝐤 𝟏𝟗𝟕𝟔

159 13 7
                                    

Sevgili Günlük, 01:12 AM

Bugün ilk defa kendimi bu kadar yanlız hissediyorum. Daha önce oldu mu olmadı mı hatırlamıyorum aslında. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. İki gündür uyuyamıyorum ve hepsi salak abim yüzünden. Hep benim yanımda olacağına söz vermişken bırakıp gitti. Onun hakkında yapabilecdğim hiçbir şey yok. Umarım bir daha Hogwarts'da karşılaşmayız. Artık kendi salakça işleri için beni kullanmasa iyi olur.

Yarın Hogwarts'a yine gidiyorum ve yanıma birkaç rüyasız uyku iksiri almam gerekebilir. Bellatrix zaten ölüm yiyen olmam için başımın etini yiyor. Bir de üstüne Narcissa ve Lucius evlenme kararı almış.

Rahatsız etmesinler diye odamda pek çıkmıyorum. Resim falan çiziyorum. Pek yetenekli olduğumu söyleyemem. Bir de kitap okuyor ve tavana bakıyorum. Bütün gece ve günün yarısı boyunca. Hayallere dalmak şu korkunç hayatı daha iyi yapan tek şey. Daha iyi doğru bir kelime değil sanırım, daha katlanılabilir demek daha doğru.

Kuzenlerim falan daha dün gittiler. Keşke bir daha gelmeseler. Evin sessiz hâlini daha çok seviyorum. Çıkan tek ses Kreacher'ın mırıldanmaları, onu da annem susturunca ev tam sessizliğe gömülüyor. Buraya yazarak yine vaktimi boşa harcadım. Çoktan bavulumu hazırlamam gerekiyordu. Gün içinde hazırlasaydım keşke. Her neyse hazırlık bittikten sonra bir uyku iksiri alıp yatacağım. Başımın ağrısına daha fazla katlanamayacağım çünkü.

〖𝓓𝓮𝓪𝓻 𝓓𝓲𝓪𝓻𝔂...〗𓆙 𝕽𝖊𝖌𝖚𝖑𝖚𝖘 𝕭𝖑𝖆𝖈𝖐☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin