1

712 37 2
                                    

"Asla birinin bana izinsiz dokunmasından, tanımadığım birinin bana temas etmesinden hiç hoşlanmadım. Ama o hariç."

Mikey'nin karanlığının ışığıydı Takemichi.

Kazutora'yı öldürmeye çalışırken onu o karanlıktan en çok yakını olan Draken değil de daha bir hafta önce tanıdığı Takemichi kurtarmıştı. Işte o zaman anlamıştı Mikey. Onu yöneten Kisaki değil Takemichi olmalıydı. Ancak bu şekilde ışığa kavuşabilirdi. Her zaman yanında olmasını ve ona aydınlığı göstermesini istiyordu. Onun yanında mutlu hissediyordu. Bazı haraketleri ona çok tatlı geliyordu. Dövülmesine rağmen her kesin ışığı olmasını ve ayakta durmasını çok seviyordu. Bu onun karizmasıydı. Mikey'e göre Takemichi diğerlerinden çok farklıydı. Onu herkesin çağırdığı gibi Takemichi değilde "Takemitcy" demeyi seviyordu. Bilmiyordu ama bu ona özel hissettiriyordu. Mikey için herşey çok güzel gidiyordu.

Ama taki Takemichi'nin Hina'ya olan bakışlarını gördükten sonra..
Takemichi Hina'ya aşıktı daha doğrusu platonikti. Mikey ışığı olan Takemichi'yi kaybedeceğini biliyordu. Takemichi Mikey'nin karanlığını haketmiyordu. Mikey bu düşüncelerle Takemichi'ye olan sevgisini bitirmeye çalıştı. Belki de çoğu zaman karanlık dürtüleri bundan faydalanıyordu. Işığı olan Takemichi şuan karanlığının sebebiydi. Aşk her zaman bu kadar acı mıydı? Işte artık korkaklığı bırakıp plan yapması gerektiğini düşündü. Takemichi Hina'ya platonikti yani çıkmıyorlardı. Bu kötü birşey değil sonuçta. Takemichi'yi azıcık tanıyorsa oda Hina'ya açılacak kadar utangaç olduğuydu. Eğer şuan başlamazsa bir daha ona kavuşamazdı...

/Bölüm sonu/
Bunu bir giriş gibi düşünün çok güzel şeyler var aklımda. Tabi hikayeyi evirip çevirip gelecekteki yandere Mikey yapa bilirdim ama o başka hikayeye. Diğer bölümleri uzun yazmaya çalışacağım. Hikâye yazmayı belki de çok beceremiyorumdur ama deneyeceğim.

Oylamayı unutmayın<33

&quot;Benimsin&quot; TAKEMIKEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin