•Let Me Go

145 11 11
                                    

Gözlerimi açtığımda herkes birbirine girmişti. Tony hemen Peter'ı yerden kaldırdı.

Strange Wanda ve America'yı kontrol ediyordu. Carol zaten Kamala ile birlikte duruyordu.

Yerden kalkmaya çalışırken Sam beni fark edip yardım etti. Ona teşekkür edip etrafa bakındım.

Enerji patladıktan sonra bina hasar almıştı. Peter ve Venom için bakınıyordum ama ikisi de yoktu.

Gözlerim çok kaşınmaya başladı gözümü ovalarken düşüncelerimi durduramıyordum.

Sam "İyi misin?" diye sorduğunda gülümseyerek ona baktım "Evet." sesim boğuk çıkmıştı.

Boğazımı temizleyip Tony ile Strange'ye baktım ikisi de yanıma geliyordu.

"Tony, Peter nerede?" diye sorduğumda arkasında duran Spider Man'i gösterdi "İşte burada Natalie."

Peter şaşkınlıkla bir bana bir de Tony'e baktı.

"Hayır Tony o Peter değil diğeri." dediğimde Strange ile bakıştılar sanki delirmişim gibi davranıyorlardı.

"Başka Peter yok ki."

Neler oluyordu böyle? İkisini hızla geçip Wanda'nın yanına gittim "Wanda Peter'a ne oldu?" dediğimde bana gülümsedi ve ellerini omuzlarıma koydu.

"O iyi biraz sarsıldı o kadar." tekrar arkamda ki Peter'a bakmıştı. Ben ondan bahsetmiyordum ama "Onu demiyorum Venom olan Peter'ı diyorum!"

Sinirle bağırdığımda Wanda "Venom mu?" diye sordu. Artık kendimden şüphe etmeye başlamıştım.

America Chavez yanıma geldiğinde umutla ona baktım o ise sadece gülümsedi ve Strange'ye baktı.

"America bir şey biliyorsan lütfen söyle."

Kafasını sağa sola salladı ve yanımdan ayrıldı. Herkes benimle dalga geçiyor olmalıydı.

Olaylardan sonra 3 hafta geçmişti ve bana hala Peter'ın olmadığını söylüyorlardı.

Deli olmadığıma emindim ve şu an hiç istemediğim bir konumdaydım. Carol bu enerjinin güç kazandırmayacak türden olduğunu söylemişti ama yanılmıştı.

Ya da varyantım benimle oynuyordu.

Derim bir nefes alıp odadan çıktım ve Chavez'i aramaya başladım. Strange buradaysa o da gelmiştir diye düşünüyordum.

Dinlenme odasına girmek üzereyken Peter ve Harley'in sesini duydum.

"Onu kandırıyorlar." Peter üzgün gibiydi sessizce onları dinlemeye devam ettim.

"Hayır Parker onu koruyorlar."

"Harley ona deli muamelesi yaparak kimse koruyamaz!" Peter'ın sesi yükseldiğinde ortamın gerileceği çok belliydi.

"Sen bir aptalsın Peter. Şimdi onu sevdiğini söylemek için fırsatın var ve sen bunun kötü bir şey olduğunu düşünüyorsun."

Uzun bir sessizlik oldu ve Harley devam etti.

"Onu seviyorsun eğer o Peter'ı unutup seni severse kazanmış olursun."

"Böyle kazanmak istemiyorum o beni istemiyor ve bu kötülük. Eğer öbür ben ile mutlu olacaksa onu oraya yollarım."

Ayak sesleri duyduğumda biri onu durdurdu ve ilk defa odada ki Chavez'in sesini duydum.

"Ona kötülük mü yaptık?"

"Elbette! Sevdiği insanı kaybetmek ne demek en iyi ben bilirim ve Natalie'nin bununla yaşamasını istemiyorum."

Kafamı biraz uzattığımda masaya yaslanan Harley'i gördüm.

Spider & Widow || Andrew GarfieldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin