Korán kelltem, és készítettem reggelit Corteznek. Beszéltem a Kanadában élő nagyszüleimmel, írtam üzenet anyáéknak, Justinéknak és Myriam-nak is.
Miután Cortez felkelt, (úgy három órával később) elkezdett készülődni.
- Hova megyünk?
- Csak én megyek.
- És hová? - Néztem Cortezre kérdő tekintettel.
- Találkozok pár barátommal. De nyugi, Abebi is ott lesz. - "Ezzel most nagyon megnyugtattál" gondoltam, de hangosan csak ennyit mondtam:
- Nem úgy volt hogy kimegyünk a partra?
- Sok időt töltöttem már velük. - Vont vállat. - Másokkal is szeretnék találkozni. Bocs Reni, de ma kihagyjuk.
- Azért mert te nem jössz attól én még mehetek, nem?
- Tessék?
- Már az én barátaim is. Nélküled is lemehetek.
- Igen, de nem tudlak elvinni.
- Aisha biztos szívesen értem jön.
- Oké. - Időközben felöltözött és a mobilját is levette a töltőről. - Csak írj hogyha későn érnél vissza. - Megcsókolt majd kilépett az ajtón. Elment.Fogtam a mobilomat és tárcsáztam Aisha-t.
- Cortez elment valakikhez, értem tudsz jönni?
- Persze. Kettő körül ott vagyunk Nate-tel.
- Szuper, köszi.
- Szia.
- Szia.- Gyere Reni, pattanj be hátra! - Állt meg Nate a ház előtt.
- Köszi hogy értem jöttetek.
- Semmiség. Szóval Cortez hova ment?
- Nem tudom. A barátaihoz vagy mi. Abebi is ott van.
- Áhá~. Asszem vágom kikre gondolsz.Ezután Aisha-val kezdtünk fecsegni. Rávett hogy jöjjek abba a cuccokba amit ő vett nekem, magának és Linnek.
- Hello, Cortez?
- Ma nem jön. Elment valakikkel.
- Oké. Mi a helyzet?
- Velem semmi érdekfeszítő.
- Többiek?
Nate magyarázott valamit az apjáról, Kiki pedig néhol hozzá fűzött valamit.
- Én holnap elutazok a barátomhoz. - Vette át a szót Aisha.
- Hogyhogy?
- Mert szeretnénk megint találkozni. Tudod távkapcsolat.
- Tuti jó ötlet ez?
- Igen, ezer százalék. Nyugi fiúk. Minden rendben lesz. Ő egy nagyon kedves és megértő srác.
- Beszéltél már vele a történtekről?
- Hááát, még nem. De fogok. - Mély levegőt vett. - Már öt éve történt. Nem kell rögtön ezzel kezdenem a kapcsolatomat. És ahelyett hogy folyton aggódtok, próbáljatok meg inkább örülni nekem. Jó?
Szemforgatás Nate részéről. - Oké.
Aisha bólintott majd a vízre meredt.
- Milánnal azt beszéltük hogy tizenegyedikén költöznénk Kanadában. Gondoltuk hogy majd segítetek és ott is maradhattok pár napot. Mondjuk tizenhatodikáig lehetnétek nálunk. Nyugalom, van elég szoba mindannyiunknak.
- Oké, nekem tetszik az ötlet.
- Nekem is.
- Nekem is.
- Szintúgy.
- Jó, majd akkor írok részleteket.- Köszi Nate hogy hazahoztatok! - Kiabáltam vissza a kertből.
Elbaktattam a házig, a konyhából pedig vittem magammal ropit. Cortez szülei augusztus harmadikán érkeznek vissza Floridából.- Milyen napod volt Reni? - Cortez mosolyogva magához húzott és megcsókolt. Csak csókolt és csókolt.
A mai napom:
Cortez: 5/5* Annyira szeretem!
Part: 5/5 Annyira szép a naplemente!
Csapat: 5/5 Annyira jó fejek!Bocsánat az ultra rövid részét, de nem volt ihletem ehez a részhez, és nem akartalak titeket még inkább megvárakoztatni. :(
Próbálom minnel hamarabb megírni a következő részt.BOCSÁNAT...
ÉS...
Elkezdtem egy IOV Fanfiction-t, lessetek bele!
A profilomon Próbáld ki! címmel megtalálhatjátok.
ESTÁS LEYENDO
Reni New Yorkban《Szjg Fanfiction》< Befejezett >
FanficMi lenne Reninek a tökéletes szülinapi ajándék? Természetesen pár könyv. De Cortez különleges ajándékot szeretne adni neki. Ezért úgy dönt elintézi Reninek hogy a nyarat vele tölthesse... Még hozzá New Yorkba! Reni és Cortez elindulnak New Yorkba...