2

483 32 7
                                    

"Benim olana kadar pes etmeyeceğim.."

Mikey ve Takemichi'nin tanışması üzerine 2 hafta geçmişti. Takemichi şanslı mı sayılırdı bilinemez ama Baji ölmemişti. Chifuyu Baji'nin kendini bıçaklamasının karşısını almıştı. Belki bu geleceği değiştirmek için büyük bir adım olurdu. Daha bilinemez. Bu işlere sevdiği kızı kurtarmak için başlamıştı. Ama nasıl biteceğini kimse tahmin edemezdi...

Mikey çok zor zamanlar yaşamıştı. Kazutora'yı öldürecek kadar ileri gitmişti. Ama şuan ne Baji ölmüş ne de Kazutora. Mikey nasıl hissedeceğini şaşırmıştı.

Günümüz (yani bu olaydan 4 gün sonra)

Mikey toplantı için herkesi toplamıştı. Bu toplantı savaşı kazandıkları ve Baji'nin hastaneden ayrıldığı için kurulmuştu.
Mikey her zaman ki gibi merdivenlerin en üzerinde kendini toparlayarak konuşmuştu.

"Evet Toman! Başardık! Bir kavgayı daha bir zaferle atlattık. Işte bu Toman'ın gücüdür. Baji'de hastaneden ayrılmış bulunmaktadır. Yakında yeniden aramıza katılacaktır. Dövüşte büyük katkısı olduğu için Takemitcy ve Chifuyu'ya teşekkürlerimizi sunalım!"

Chifuyu ve Takemichi'nin gerçekten yardımı dokunmuştu. Bu yüzden ikiside Mikey'nin yanında dik durmuştu ve çetenin onların isimlerini bağırmasını dinliyordular.

"An itibariyle, Baji'nin açıklamalarından sonra gerçek gün yüzüne çıkmış ve Kisaki'nin hain olduğunu öğrenmiş olduk. Bu yüzden artık 3. Bölük lideri Kisaki Toman'dan atılmış bulunmaktadır."

Kisaki kendini buna hazırlamıştı. Bu yüzden fazla konuşmadan ceketini çıkarıp atmış ve mekandan Hanma'nın motoruyla ayrılmıştı. Onun için oyun burda bitmemişti devam edecekti...

Toplantı bittikten sonra herkes dağılmış, bölük liderleri de gitmeye başlamıştı. Chifuyu ortağı olan Takemichi'yle görüşüp ordan ayrıldı. Söylediğine göre Baji'nin evine ziyarete gidecekmiş.

"Ahaha.. bende gitmeliyim sanırım.."

Mikey herkesin yavaş yavaş dağıldığını görünce bu fırsatı kullanıp ilk hamlesini yapacaktı. Aslında şuan aklına gelen bir şeydi ama planı için oldukça yararlı ola bilirdi..

"Oi! Takemitcy!"

Takemichi bir an için irkilmiş sonrasında bu kişinin Mikey olduğunu anlamıştı.

"Efendim Mikey-kun..?"

"Buraya gele bilir misin? Söylemek istediğim bir şey var."

Takemichi biraz bu olayı garipsedi ama Mikey'nin sözünü ikiletmeden ona taraf yürüdü ve bir an için neler olduğunu anlamadı..

Mikey ona sarılmıştı..

Takemichi kızarmış, ne yapması gerektiğini anlamamıştı. Toman'da bölük yardımcısı ola bilirdi ama karşısında ona sarılan insan "yenilmez Mikey'di".

"M-Mikey-kun..? Bir sorun mu var..?"

Sesi titremişti. Mikey bunu çok tatlı buldu ve küçük bir gülücük kondurdu dudaklarına.

Mikey sarılmayı bitirmiş, ve Takemichi'nin onu takip etmesini çünkü motoruyla onu eve götüreceğini söylemişti.

Takemichi reddemediği için sadece "E-evet.." demişti..

Motoruna geldiğinde Mikey oturmuş ve Takemichi'ye arkaya oturmasını işaret etmişti. Takemichi ilk defa motora binicekti ve azda olsa korkuyordu.

Mikey yine durumdan yararlanarak ona sarılması gerektiğini söylemişti.

Mikey pov

"Yok yani sarılmasa düşe bilir yani kesinlikle planım değildi."

Yazar
Takemichi Mikey'nin beline sıkıca sarılmıştı. Motorla ilerlerken ilk başlarda gözleri sımsıkı kapalı olan Take şuan gözlerini sona kadar açmış anın tadını çıkarıyordu. Bu ona çok özgür hissettirmişti. Mikey Take'nin gülümsemesini görünce oda gülümsemiş ve yoluna devam etmişti.

Bu sayede Take'nin evini de öğrenecekti.

"Bir taşta iki kuş. işte budur!"

Evin önünde durdu Mikey. Burası küçük bir evdi soru sormak istiyordu ama artık geçti.

"Beni bıraktığınız için teşekkürler Mikey-kun, iyi geceler"

"Iyi geceler"

Take eve girince Mikey zafer kazanmış gibi elini yumruk yapıp havaya kaldırmış sonra bu haraketine gülmüştü.

Şimdi sıra Chifuyu ve Baji'yi basmaktaydı..

/Bölüm sonu/

Allah kahretsin. Ben herşeyden çabuk sıkılan biriyim tamamda ama ilk bölümden de sıkılmazsın yani off neyse öyle bi kokoinui yazma isteği geldi ki anlatamam yani öyle böyle değil hatta başlıyorum bile / bölüm sıkıcı olduysa özür diğer bölümler daha güzel olacak/

Oylamayı unutmayın<3

&quot;Benimsin&quot; TAKEMIKEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin